ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیدینک:توقعات بیشتری از تیمم دارم



 

 

هیدینک:توقعات بیشتری از تیمم دارم

 

هیدینک:توقعات بیشتری از تیمم دارم

سرمربی تیم ملی ترکیه در صحبتهایی زبان به تمجید از آردا توران به دلیل گل استثنایی ای که وارد دروازه رومانی نمود گشوده است.

تیم ملی ترکیه دیشب دردیداری دوستانه در ورزشگاه سوکرو ساراکوگلوی استانبول میزبان رومانی بود و در نهایت موفق شدتا با نتیجه 0-2 مقابل حریفش به برتری برسد.

اولین گل ترکها در دقیقه 82 توسط امره از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و توران در دقیقه 86 توانست گل دوم ترکیه را به ثمر برساند.

هیدینک درپایان این دیدار در گفتگو با کانال تورک گفت:« ما می بایست در برخی از وجهه های بازی پیشرفت کنیم ولی گل دوم تیم ما گل بسیار زیبایی بود.»

ترکیه موفق به صعود به رقابتهای جام جهانی 2010 نشد ولی پیروزی مقابل رومانی به منزله گام مثبتی برای آنها در آستانه آغاز رقابتهای مرحله مقدماتی یورو2012 خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
هیدینک قبل از بازی برابر چک: "رابن مصدوم است"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: از بازیکنان تیمم گلایه دارم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به تیم پارسه تبریک می‌گویم اما از بازیکنان خودم گلایه دارم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل پارسه در جام حذفی در نشست خبری گفت: ایام سوگواری آقا امام حسین را تسلیت می‌گویم. امیدوارم که مشکل بین فدراسیون فوتبال و رسانه ملی هرچه زودتر برطرف شود در مورد بازی هم باید بگویم که به تیم فرهنگی، آموزشی پارسه تبریک بگویم اما از بازیکنان گلایه دارم. تیم ما خیلی راحت گل خورد و در دو موقعیت 30 درصدی گل خوردیم هرچه زودتر باید مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: درست است که بردیم اما در برد هم ضعف هست و باید به آن بپردازیم. سه چهار روز مانده به این بازی اصلا به این بازی فکر نمی‌کردم در تیم ما دو سه نفر هستند که روند حرکتی‌شان خوب است اما بازی در استقلال نگرش بزرگ می‌خواهد و فراز نشیب به تیم ما ضربه می‌زند. امیدوارم در این  چند روز مشکلات را برطرف کنیم تا بازیکنان مصدوم خط دفاعی برسند چند بازیکن ما حتی آنهایی که ملی پوش نیستند فراز و نشیب دارند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من باید از برد امروز خوشحال باشم در حالی که خوشحال نیستم. تیم ما آسیب پذیر نشان داد و این موضوع در آینده مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند تنها امیدوارم که بازیکنان مصدوم تیم ما زودتر آماده شوند تا مشکلات ما به ویژه در خط دفاعی برطرف شود.

قلعه نویی در خصوص صحبت های بهروان مبنی بر اینکه استقلال به جای بازی دربی می تواند بازی ذوب آهن را برگزار کند، گفت: بحث ما گزینه نیست بلکه زمان بازی است. تیمی که 5-6 بازیکن در تیم ملی دارد چگونه می‌توند با 10- 11 نفر کار تاکتیکی انجام دهد بنابراین ما بحث گزینه نداریم بلکه برای ما زمان مهم است.

وی افزود: فرق نمی‌کند بازی لیگ باشد یا جام حذفی اینکه ما تنها بخواهیم به فاصله چند روز از بازی تیم ملی بازی کنیم برایمان دشوار است ضمن آنکه برای بازی دربی از دو هفته قبل باید بازیکنان در تمرینات باشند و بازیکنان تیم ملی هم نیاز به زمانی برای ریکاوری دارند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: امیدوارم سازمان لیگ به شرایط ما توجه کند و با این شرایط تصمیم بگیرد آن وقت بهروان هرچه بگوید ما قبول داریم و گردنمان از مو هم باریک تر است.