ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیتسفلد: استخدام زیدان دیوانگی است


سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از تصمیم سران باشگاه رئال‌مادرید برای انتصاب یک سرمربی کم‌تجربه به عنوان جانشین رافائل بنیتس انتفاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: اوتمار هیتسفلد تصمیم فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید و همکاران او را برای استخدام زین‌الدین زیدان به عنوان جانشین رافائل بنیتس زیر سؤال برد و آن را دیوانگی نامید.

به عقیده سرمربی پیشین تیم‌های بایرن‌مونیخ که به همراه باواریایی‌ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، انتصاب یک مربی کم‌تجربه مانند زیدان برای هدایت تیمی بزرگ مثل رئال‌مادرید ریسکی بزرگ است که ممکن است عواقب بدی برای کهکشانی‌ها به همراه داشته باشد.

تمام تجربه زیدان در عرصه مربیگری به هدایت تیم رئال‌مادرید کاستیا در دسته سوم فوتبال اسپانیا و ایفای نقش به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو بوده است و به همین دلیل هیتسفلد او را گزینه‌ای شایسته برای هدایت کهکشانی‌ها نمی‌داند.

هیتسفلد به نشریه بلیک گفت: برای زیدان به دست آوردن فرصت هدایت رئال‌مادرید مانند پیروزی شدن با بلیت بخت‌آزمایی است. تصمیم باشگاه رئال‌مادرید برای استخدام زیدان دیوانگی  و غیرعقلانی است. زیدان هیچ تجربه‌ای از مربیگری ندارد. اعتبار او فقط به خاطر شهرتش در دوران بازیگری خود است.

هیتسفلد ادامه داد: زیدان توانایی‌های خود را به عنوان یک مربی هنوز به اثبات نرسانده است و حالا باید با چالش کار کردن با بهترین بازیکنان دنیای دست و پنجه نرم کند.

زیدان در اولین بازی خود به عنوان سرمربی رئال‌مادرید، شنبه هفته آینده باید کهکشانی‌ها را برابر دپورتیوو لاکرونیا هدایت کند.


ویدیو مرتبط :
نظر هیتسفلد درباره بهترین های جهان+زیرنویس فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخش‌نامه منع استخدام معلولان در...



 

 

بخش‌نامه منع استخدام معلولان در...

 

بخش‌نامه منع استخدام معلولان در آموزش‌و‌پرورش بايد حذف شود


بايد در راستاي عمل به كنوانسيون حمايت از حقوق معلولان تمام بخش‌نامه وقوانين تبعيض آميز معلولان حذف شود/ گرفتن حق به يك پروسه طولاني نياز دارد./ كنوانسيون بين‌المللي حمايت از حقوق معلولان از امسال جزئي از حقوق داخلي ايران است.

رئيس انجمن باور گفت: بايد در راستاي عمل به كنوانسيون حمايت از حقوق معلولان تمام بخش‌نامه وقوانين تبعيض آميز معلولان حذف شود.
سهيل معيني درگفتگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينكه روح حاكم بر كنوانسيون حمايت از حقوق معلولان رفع موارد تبعيضي ميان معلولان و افراد عادي است تاكيد كرد: در راستاي اين هدف مهم بايد هر نوع بخش‌نامه و قانون كه زمينه تبعيض را فراهم مي‌كند حذف شود چرا كه كنوانسيون بين المللي حمايت از حقوق معلولان از امسال جزئي از حقوق داخلي كشورمان است.
رئيس انجمن باور با بيان اينكه انجمن ها بايد موارد اعمال تبعيض عليه معلولان را شناسايي كنند به نقش انجمن ها پرداخت و گفت:در حال حاضر بخش نامه اي براي منع به‌كارگيري افراد معلول در وزارت آموزش وجود دارد كه بايد با همت انجمن ها حذف شود كه در اين ارتباط رايزني‌هايي هم صورت گرفته شده است.
به گفته معيني امسال بايد در شناسايي موارد تبعيضي اقدام كنيم و اگر اين اقدام از سوي انجمن‌ها انجام شود مي‌توان انتظار دستاوردي در حوزه معلولان داشته باشيم .

انجمن‌ها با حفظ استقلال منافع گروه هدف را دنبال كنند
رئيس انجمن باور در ادامه با بيان اينكه در اغلب كشورهاي پيشرفته مهمترين دغدغه انجمن‌ها حظ استقلال است خاطر نشان كرد: اگر انجمن‌ها به معناي واقعي ،يك نهاد مستقل باشند و منافع گروه هدف را دنبال كنند زودتر در احقاق حق گروه هدف خود موفق مي‌شوند .
معيني با اشاره به اينكه گرفتن حق به يك پروسه طولاني نياز دارد عنوان كرد: قانون جامع حمايت از حقوق معلولان حاصل كار انجمن‌ها بوده و ايران با تلاش انجمن‌ها به كنوانسيون حمايت از حقوق معلولان ملحق شده است ،پس انجمن‌ها مي‌توانند يك نهاد موثر در احقاق حقوق ضايع شده و مورد نياز معلولان باشند...../تحلیل:ایلنا