ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران نگران استقلال بخوانند؛



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هواداران نگران استقلال بخوانند؛

وضعیت قلعه نوعی با جباری و رحمتی به کجا می رسد؟

همكاری دوباره رحمتی و جباری با امیر یكی از اتفاقات مهم و بمب‌های خبری نقل و انتقالات این فصل است كه رخ دادن آن شكل جدی‌تری به خود گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا قلعه نوعی و جباری ...

بازخوانی اختلافات امیرقلعه نوعی و مجتبی جباری برای هیچ یک از هواداران استقلال مجال فکر کردن به ادامه همکاری این دو را نمی دهد اما فوتبال همواره نشان داده که بسیاری از ناممکن ها را ممکن می سازد.

به گزارش «شفاف» این بار اما دوستان نزدیک قلعه نوعی و جباری تصمیم گرفته اند تا کاری کنند که دو طرف اختلافات گذشته را فراموش کرده و شایعه خروج مجتبی جباری از استقلال را از بین ببرند.

گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی خیلی سیاستمدارانه با قضیه جباری برخورد خواهد كرد. بر همین اساس بهترین راه‌حل را گذاشته برای اینكه جباری را حفظ كند و با او كنار بیاید.

در این بین هر چند كه شایعه جدایی جباری از استقلال و حضور او در پرسپولیس شنیده شده اما مجتبی در اردوی تیم ملی به دوستانش صراحتا گفته كه هرگز پیراهن پرسپولیس را به تن نخواهد كرد. جباری گفته كه این تصمیم حواشی بسیاری برای او به‌وجود می‌آورد و به همین خاطر تلاش می‌كند هر طور شده در استقلال بماند!

 

جباری از لیگ امارات پیشنهادهای خوبی در دست دارد اما سال جام جهانی است و كمتر بازیكنی پیدا می‌شود لیگ ایران را به همین راحتی‌ها از دست بدهد، جباری هم از جمله این بازیكنان كه علاقه‌مند است در ایران بازی كند و جلوی چشمان كارلوس كروش، پس مجبور است تعامل را در دستور كار خود قرار دهد و تحت شرایطی خاص با قلعه‌نویی كنار بیاید.

قلعه‌نویی هم در این بازار عجیب نقل و انتقالات خیلی خوب می‌داند كه نمی‌تواند هافبكی با توانایی‌های مجتبی جباری را به تور بیندازد. البته هر چند میثم بائو به استقلال پیوسته اما توانایی این دو بازیکن تفاوت های بسیاری به یکدیگر دارد.

 

قلعه‌نویی هم این موضوع را خیلی خوب می‌داند و بر همین اساس دوستان مشترك او و جباری استارت كار را زده‌اند تا مجتبی و امیر در استقلال و كنار هم یك سال رویایی را رقم بزنند. از سوی دیگر مهدی رحمتی هم قطعا در استقلال می‌ماند. روابط تیره و تار رحمتی با قلعه‌نویی شكل روشنی به خود گرفته و حتی رحمتی قول داده در جذب بازیكنان ملی‌پوش كمك حال امیر باشد!

 

بنابراین گزارش همكاری دوباره رحمتی و جباری با امیر یكی از اتفاقات مهم و بمب‌های خبری نقل و انتقالات این فصل است كه رخ دادن آن شكل جدی‌تری به خود گرفته است.  باید منتظر ماند و دید که آیا قلعه نوعی و جباری ماجرای اتفاقات بازی تیم های استقلال و الاتحاد یا درگیری لفظی در راهروی ورزشگاه یادگار امام تبریز را فراموش می کنند و بار دیگر در کنار هم قرار می گیرند؟/شفاف


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیکبخت: یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم/ هواداران نگران نباشند،چهارشنبه صعود می‌کنیم



علیرضا واحدی نیکبخت, بازی استقلال با ذوب آهن

نیکبخت: یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم/ هواداران نگران نباشند،چهارشنبه صعود می‌کنیم

بازیکن چپ پای آبی ها می گوید دوست دارد با استقلال قهرمانی در آسیا را تجربه کند.

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن چپ پای استقلال در بازی با ذوب آهن در ترکیب ثابت قرار داشت و حتی یک موقعیت خوب را هم از دست داد. او هم مثل دیگر بازیکنان تیمش قبول دارد که گرفتن یک امتیاز از 3 بازی خوب نیست ولی تاکید می‌کند که استقلال نتایج ضعیف اخیر را با صعود در تایلند جبران خواهد کرد.

 

نیکبخت که به نتیجه گرفتن استقلال خیلی امیدوار است به سوالات پاسخ می‌دهد. او به این نکته هم اشاره می‌کند که قرار است تیمش مقابل بوریرام تهاجمی بازی کند.

قبول داری یک امتیاز در 3 بازی خیلی بد است؟
بله، متاسفانه در این سه بازی خیلی بد نتیجه گرفتیم.

دلیلش چیست؟
دلیل خاصی ندارد. فکر می‌کنم فشار زیادی روی بازیکنان تیم وجود دارد و این به خاطر فشردگی بازی‌ها است. همین باعث شد که ما مصدوم‌های زیادی بدهیم و این مسائل دست به دست هم داد تا در بعضی از بازی‌‌ها نتیجه نگیریم. البته در بازی با ذوب آهن به دلیل اشتباهات داوری ضرر کردیم و همه دیدند داور 2پنالتی ما را نگرفت.

قلعه‌نویی نسبت به این موضوع معترض بود که چرا فدراسیون بازی استقلال را عقب نداخت. در این مورد چه صحبتی داری؟
فشردگی بازی‌ها اصلا خوب نیست و می‌شد بازی ما عقب بیفتد ولی باید تابع دستورات فدراسیون باشیم. من فکر می‌کنم حتی با این فشردگی هم در نهایت برنامه‌ای که مد نظر مسوولان است اجرا نشود.

هواداران استقلال نگران بازی با بوریرام هستند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
انشاالله روز چهارشنبه صعود خواهیم کرد و هواداران نباید نگران باشند. ما کادرفنی و بازیکنان باتجربه‌ای داریم و می‌توانیم از ضعف‌هایی که در این چند بازی داشتیم استفاده کنیم.

استراتژی استقلال مقابل بوریرام دفاعی خواهد بود یا تهاجمی؟
ما قرار است در تایلند حمله کنیم و برد یک بر صفر در تهران حاشیه امنیت خوبی نیست. ما باید با هوش و منطقی بازی کنیم هر چند که معتقدم بازیکنان اهمیت این بازی را درک می‌کنند.

از عملکرد خودت مقابل ذوب آهن راضی بودی؟
من بعد از مدت‌ها در پست مهاجم چپ بازی کردم و فکر می‌کنم تعویضم تاکتیکی بود. امیر قلعه‌نویی هم از عملکردم راضی بود و این برای من کافی است. شاید بعضی تعویض‌ها به خاطر ضعف بازیکن باشد در ضمن بعضی‌ها در فوتبال فقط تماشاگر هستند و قدرت تحلیل ندارند. من تا آنجا که توانستم مثبت بازی کردم و متاسفانه یک فرصت را هم از دست دادم.

فکر می‌کنی استقلال در لیگ برتر با ادامه این روند مدعی باشد؟
ما هنوز چیزی را از دست ندادیم و مطمئنا در هفته‌های آینده همه چیز عوض می‌شود. از هواداران می‌خواهیم که استقلال را حمایت کنند.

در مورد مشکلات مالی چه صحبتی داری؟
افتخار می‌کنم که در خدمت استقلال هستم ولی باور کنید که هنوز یک ریال هم نگرفته‌ام. خیلی از بازیکنان دیگر هم چنین شرایطی دارند ولی الان به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم و مهمترین چیز برد ما و صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا است. من خیلی دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم./خبرآنلاین