ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران تراكتورماهی هزارتومان واریزكنند



 

 

هواداران تراكتور

 

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: اكنون هویت آذربایجان و هویت تراكتور در هم تنیده شده است و باید قبول كرد كه تراكتور هویت آذربایجان است.

غلامحسین مسعودی‌ریحانی در بازدید از باشگاه تراكتورسازی تبریز افزود: آذربایجان در طول تاریخ همواره در صف اول قهرمانی‌ها در رشادت‌ها قرار داشته است آذربایجان گهواره مردان بزرگ بوده و خواهد بود. وی ادامه داد: همگان به یاد دارند كه ستارخان‌ها و ثقه‌الاسلام‌ها همچون ستاره درخشانی در آسمان مشروطه درخشیده اند و انقلاب مشروطه بی نام قهرمانان تبریز و آذربایجان مفهومی نداشته است و از نقش آذربایجان در انقلاب و جنگ نمی‌توان به سادگی گذشت.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور و پرتعداد هواداران تراكتورسازی در مسابقات این تیم به عنوان حماسه ای بزرگ یاد كرد. ریحانی تصریح كرد: اداره باشگاهی با این هواداران نجیب و علاقمند نمی تواند كار سختی باشد؛ چرا كه هر هوادار با واریز ماهانه هزار تومان می‌تواند موفقیت تراكتور را نه تنها در لیگ كشور بلكه در جام‌های آسیایی و بین‌المللی تثبیت كند.

وی در پایان یك روز از حقوق ماهانه خود در مجلس را به صورت دائمی به باشگاه تراكتورسازی تبریز اهدا کرد.


ویدیو مرتبط :
ثبت آگهی سالیانه هزارتومان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مارادونا با هواداران آلمان



 

 

درگیری مارادونا با هواداران آلمان

 

درگیری مارادونا با هواداران آلمان

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با چند هوادار آلمانی درگیر شد.

رفتار بسیار زشت مارادونا با هواداران آلمان بار دیگر بر حاشیه‌های غیر حرفه‌ای این مرد خبرساز افزود.
مارادونا که سابقه بسیار طولانی در رفتارهای غیر حرفه‌ای با مردم و خبرنگاران دارد، پس از شکست تحقیرآمیز تیمش برابر آلمان و پس از آنکه چند هوادار آلمانی از وی خواستند با آنها عکس بگیرد نسبت به آنها فحاشی کرد و اگر افسر خبری آرژانتین نبود امکان داشت با آنها درگیری فیزیکی داشته باشد.
مارادونا هرگز تصور نمی‌کرد جام نوزدهم اینگونه برایش تمام شود و به احتمال فراوان ناگفته‌های بسیاری را همچنان در دل نگه خواهد داشت تا وقتش برسد.
به این ترتیب روند توهین وی به پله، پلاتینی، بلاتر، خبرنگاران و مردم بدون آنکه پاسخی از سوی آنها داشته باشد ناگهان نیمه کاره ماند و او باید با مردانش به آرژانتین بازگردد، مردانی که بی صبرانه در انتظار آغاز بازی‌های باشگاهی و شمردن پول‌های نجومی خود هستند.