ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران بازیکن تیم خودی را کشتند!+ عکس



 
 اخبار ورزشی - هواداران بازیکن تیم خودی را کشتند!+ عکس

 هواداران خشمگین یک تیم الجزایری بعد از مسابقه در حالی دست به شورش زدند که شاید فکرش را نمی‌کردند اقدامشان به مرگ یکی از بازیکنان تیم خودی ختم شود.

 روز شنبه و در مسابقات لیگ فوتبال الجزایر تیم "شبیبه" به مصاف تیم "اتحاد" الجزایر رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود تیم اتحاد به پایان رسید. در انتهای مسابقه هواداران خشمگین تیم بازنده دست به شورش زدند که این شورش به مرگ یکی از بازیکنان تیمشان ختم شد.
 

اخبار,اخبارورزشی,هواداران بازیکن تیم خودی را کشتند


"آلبرت ایبوسی" مهاجم کامرونی تیم شبیبه بازیکنی بود که در پایان مسابقه و در جریان شورش هواداران این تیم سنگی بر سرش اصابت کرد و به بیمارستان منتقل شد ولی در نهایت جان خود را به خاطر سنگی که از سوی هواداران پرتاب شده بود از دست داد.
 

اخبار,اخبارورزشی,هواداران بازیکن تیم خودی را کشتند

 

اخبار ورزشی - جام


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تاریخ بایرن از نگاه هواداران این تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوسه بازیکن مسیحی تیم ملی بر قرآن ؛ عکس




 اخبار ورزشی - بوسه بازیکن مسیحی تیم ملی بر قرآن ؛ عکس

حجت‌الاسلام مالک معاون فرهنگی باشگاه استقلال، در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی دعایی را قرائت کرد و سپس بازیکنان از دروزاه قرآن عبور کرده و برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند. آندرانیک تیموریان نیز از دروزاه قرآن عبور کرد و بوسه‌ای بر قرآن زد.

 

اخبار,اخبار ورزشی, آندرانیک تیموریان

بوسه آندرانیک تیموریان به قرآن

 

اخبار ورزشی -  جام نیوز