ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هندبالیست های ایرانی به فینال رسید


تیم ملی هندبال کشورمان به فینال مسابقات انتخابی المپیک 2016 رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی هندبال کشورمان به فینال مسابقات انتخابی المپیک 2016 رسید.

تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک 2016 از ساعت 16:30 برابر بحرین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه 35 بر 30 به سود تیم کشورمان خاتمه یافت و شاگردان عرفان اسماعیلاجیچ به فینال رسیدند.

ژیری اوپاوا و پاول وانک از جمهوری چک قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. عمر المرزوقی از امارات نیز ناظر فنی این دیدار بود.

عرفان اسماعیلاجیچ در ابتدای این دیدار ایران را با ترکیب سعید برخورداری (دروازه‌بان)، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محمدرضا رجبی، پویا نوروزی‌نژاد، مجتبی حیدرپور و میلاد مسائلی به میدان فرستاد.

در ابتدای نیمه اول دو تیم پایاپای پیش رفتند اما شاگردان عرفان اختلاف 3 امتیازی را با حریف خود ایجاد کردند. در ادامه بحرینی ها موفق شدند تا بازی را به تساوی بکشند. بحرینی‌ها با توجه به شناخت خوبی که از بازیکنان ایران داشتند و روی اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان موفق شدند از ایران پیش بیفتند.

برتری 2 امتیازی شاگردان ماچک تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما در آخرین ثانیه‌های این نیمه ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند بازی را در دست بگیرند. این نیمه 16 بر 12 به سود ایران به پایان رسید. سعید حیدری‌راد با تصمیم عرفان اسماعیلاجیچ در دروازه ایران ایستاد و عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت و موقعیت های زیادی را از بازیکنان بحرین گرفت.

در ابتدای نیمه دوم تیم ایران، تیم برتر این میدان بود اما در ادامه باز هم روی اشتباهات بازیکنان موفق شد اختلاف امتیاز را کاهش دهند که با درخواست وقت استراحت از سوی عرفان اسماعیلاجیچ همراه بود. در ادامه این دیدار برخورداری بار دیگر در دروازه ایران ایستاد و چند موقعیت گلزنی را از بحرین گرفت تا برتری ایران همچنان حفظ شود.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله گروهی این رقابت ها برابر عمان، ازبکستان، ژاپن و عربستان به پیروزی دست یافت و با شکست برابر قطر به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بحرین که به هدایت ماچک، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان پای در این رقابت‌ها گذاشته بود با پیروزی برابر عراق، چین، کره جنوبی و استرالیا در مرحله گروهی به عنوان سرگروه گروه نخست راهی این دیدار شد.

دیدار فینال بین ایران و برنده بازی قطر و کره جنوبی، ساعت 18:30 روز جمعه 6 آذر ماه برگزار می‌شود.

تیم قهرمان در این رقابت‌‌ها به صورت مستقیم راهی المپیک ریو خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم باید در مسابقات بین قاره‌ای با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رو‌به‌رو شوند.


ویدیو مرتبط :
گزارش ویژه از دور جدید تمرینات دختران هندبالیست ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ایرانی در فینال دختر شایسته +عکس


دختر ایرانی به فینال مراسم انتخاب دختر شایسته جهان اسلام رسید.