ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همه آنهایی که به مردم آذربایجان دروغ گفتند باید برکنار شوند، از وزیر ورزش تا كفاشیان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به حمایت از تراكتوری ها بلند شد و خواستار برکناری آنهایی شد که در تبریز با دروغ با احساسات هواداران تراکتورسازی برخورد کردند.

کمال الدین پیرموذن نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی خواهان برخورد مقامات عالی دولت با مسئولان ارشد ورزش کشور به خاطر حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز شد.

 نماینده مردم اردبیل در این باره نوشت: «امام علی (ع) می فرمایند: بهترین سیاست، صداقت است. بازی و برخورد غیرصادقانه با احساسات و غرور محلی تماشاگران و هوادران تیم تراكتور اذربایجان را باكدامین سیاست علوی سازگاری دارد؟ آن هم در حالی كه حق مسلم این تیم پرتوان را داوری با اخراج بدون خطای آندو خورده شد.»

 وی ادامه داد: «دروغ پردازی برای تیم تراختور بازی با احساسات نزدیک به 100 هزار آذری حاضر در ورزشگاه بود. اینكه به آنها القا شد قهرمان لیگید و حفظ نتیجه كنید، سوءمدیریت در ارکان بالایی ورزش و فدراسیون فوتبال ایران است.»

 پیرموذن همچنین اعلام كرد: «آنچه در تبریز رخ داد بر همگان مسجل كرد که ورزش با این ها به جایی نمی رسد فلذا در آستانه سفر ریس جمهور مدبر و مقتدر به تبریز قهرمان، به عنوان عضو هیات رئیسه فراكسیون ورزش مجلس از ایشان درخواست دارم با بركناری همه خاطیان این امر از وزیر ورزش گرفته تا كفاشیان و مسئولان ذیربط استانی از آذری ها احقاق حق نموده و اعتماد عمومی را به اهالی محق و مومن منطقه بازگرداند و از لطمه به سرمایه ارزشمند اجتماعی جلوگیری نماید.»

وی در خاتمه پیام خود نوشت: «به عنوان خادم ملت آذربایجان و اردبیل از آذری زبان ها فریاد می كشم كه: من گوهری ایرانیم فرزند آذربایجان   یك آرزو دارم فقط لبخند آذربایجان!»

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
برنامه ورزش امروز با حضور علی كفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار وزیر ورزش به مجلس



 

 

احضار وزیر ورزش به مجلس

 

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان را احضار کرد.

محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از احضار محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: با توجه به رفتار زشت دو بازیکن پرسپولیس کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر ورزش را احضار کرده تا در این باره توضیح دهد.

به گزارش فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکنی که مرتکب عمل زشت و ناپسندی شده اند را تا اطلاع ثانوی محروم و از حضور در امکان ورزشی ممنوع کرده است.

رضایی و نصرتی پس از گل‌های اول و دوم دیدار پرسپولیس و داماش اقدام به حرکات غیراخلاقی کردند.