ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همسر پهلوان تختی در بیمارستان بستری شد



اخبار,اخبار ورزشی ,پهلوان تختی

 

اخبار ورزشی - همسر پهلوان تختی در بیمارستان بستری شد

شهلا توکلی بعد از ماجرای درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در مرز 80 سالگی بیش از 46 سال است که هیچ گاه در مجامع عمومی یا خبری حاضر نشده است و سکوت مطلق اختیار کرده است.

بیمارستان ایرانمهر تهران در خیابان شریعتی این روزها ، بیماری خاص را پذیرش کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سال‌ها مبارزه با بیماری‌های متعدد ، شهلا توکلی همسر مرحوم غلامرضا تختی را از پا انداخته است تا او دوباره این روزها در اتاق 801 در طبقه چهارم بیمارستان ایرانمهر رنج بستری شدن را تجربه کند.

او که در سالیان اخیر با بیماری سرطان مبارزه می کرد حالا مشکلات ریوی و ناراحتی قلبی در کنار همان بیماری قبلی اش سرطان ، کار او را به آی‌سی‌یو بیمارستان ایرانمهر تهران کشانده است.

یکی از پرستاران بیمارستان درخصوص وضع همسر غلامرضا تختی گفت: سطح هوشیاری خانم توکلی به علت داروهای مسکنی که به او تزریق می‌شود، پایین آمده است اما در کل اوضاع ایشان مساعد نیست.

شهلا توکلی بعد از ماجرای درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در مرز 80 سالگی بیش از 46 سال است که هیچ گاه در مجامع عمومی یا خبری حاضر نشده است و سکوت مطلق اختیار کرده است.

پس از شدت گرفتن بیماری شهلا توکلی ، بابک تختی تنها فرزند غلامرضا تختی از بیش از 10 روز پیش به تهران آمده است تا بر بالین مادر بیمارش باشد.

پیش از این محمدرضا طالقانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود آخرین آرزوی خانم توکلی در روزهای بیماری ، دیدن پسرش بابک در تهران است و بابک هم حالا برای دیدار با مادرش به تهران آمده است.

اخبار ورزشی - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر آیت‌الله خاتمی در بیمارستان بستری شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,وضعیت جسمانی همسر آیت‌الله خاتمی

همسر آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایسنا، همسر آیت‌الله خاتمی صبح امروز(شنبه) در یکی از بیمارستان‌های اردکان بستری شد.

کهولت سن علت بستری شدن خانم سکینه ضیائی(خاتمی) در بیمارستان عنوان شده است.

اخبار اجتماعی - ایسنا