ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفت ورزشکار کامرونی در لندن ناپدید شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفت ورزشکار کامرونی در لندن ناپدید شدند

وزارت ورزش کامرون از ناپدید شدن هفت ورزشکار این کشور در بازیهای المپیک لندن خبر داد.

وزارت ورزش کامرون اعلام کرد دیوید اوجونگ رئیس هیئت ورزشکاران اعزامی این کشور به لندن با ارسال پیامی به این وزارتخانه اعلام کرده است که هفت ورزشکار کامرونی که در بازیهای المپیک دو هزار و دوازده لندن شرکت کرده بودند از دهکده المپیک ناپدید شده اند.

پنج بوکسور ، یک شناگر و یک فوتبالیست ، ورزشکاران ناپدید شده ای هستند که بیم آن می رود بنا به دلایل اقتصادی تصمیم گرفته اند در اروپا بمانند.

دیوید اوجونگ اعلام کرد دروازه بان ذخیره تیم فوتبال زنان کامرون نخستین ورزشکاری بود که ناپدید شد و پل ادینگه شناگر و پنج بوکسور این کشور نیز در روزهای بعد ناپدید شدند و در مسابقات شرکت نکردند.

مسئولان کمیته بین المللی المپیک درباره ناپدید شدن ورزشکاران کامرونی اظهار بی اطلاعی کرده اند.

مارک ادمز سخنگوی کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد این کمیته هیچ اطلاعی از این موضوع ندارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از یائونده ، نخستین بار نیست که ورزشکاران کامرونی در جریان برگزاری رقابت های ورزشی بین المللی ناپدید می شوند.

پیشتر نیز در بازیهای کشورهای مشترک المنافع شماری از ورزشکاران کامرونی پنهانی هیئت اعزامی ورزشکاران این کشور را ترک کرده بودند./ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن یک کامرونی توسط یک پسر بچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دغدغه‌ها و دلخوری‌های بهترین ورزشکار ایران در پارالمپیک لندن



پارالمپیک,محسن کاییدی

دغدغه‌ها و دلخوری‌های بهترین ورزشکار ایران در پارالمپیک لندن

دارنده نشان طلا و نقره پارالمپیک لندن با این‎که از بی‎توجهی به ورزشکاران جانباز و معلول انتقاد دارد اما می‎گوید دوست ندارد حرفی بزند؛ چون فایده‎ای ندارد.

محسن کاییدی ، با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، افزود: فعلاً تمریناتم را در خرم‎آباد پیگیری می‎کنم. مربی ندارم اما آقای بهرامی به من لطف دارد و با این‎که قراردادی با فدراسیون ندارد، روزهای زوج بنده را تمرین می‎دهد.

وی ادامه داد: بعد از پارالمپیک فدراسیون برنامه‎ای ندارد تا مسابقات جهانی که اواخر تیرماه برگزار می‎شود. باید در مسابقات مختلف، اردوها و... شرکت کنیم تا برای مسابقات پیش رو آماده باشیم اما هیچ برنامه‎ای نیست تا مسابقات جهانی!

کاییدی خاطرنشان کرد: می‎گویند قصد دارند استعدادیابی کنند اما وقتی نمی‎توانند قهرمانان فعلی را حفظ کنند چگونه می‎خواهند استعدادها را به سمت ورزش بیاورند؟ اگر قصد دارند ورزش جانبازان و معلولان پیشرفت کند اول قهرمانان فعلی را حفظ کنند بعد سراغ استعدادیابی بروند.

دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک در پرتاب نیزه و وزنه، با بیان این‎که برای کسب این مدال‎ها زجرهای زیادی کشیده‎ام، تأکید کرد: بهترین ورزشکار ایران در پارالمپیک بودم اما با ورزشکاری که تازه به این رشته آمده به لحاظ امکانات هیچ فرقی ندارم.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به این‎که بعد از پارالمپیک هیچ‎کدام از وعده‎های مسوولان استانی عملی نشده، تصریح کرد: با این‎که 6 ماه از آن مسابقات گذشته اما وعده‎ها در حد حرف مانده و هیچ خبری نیست. با این‎که به همراه فرزاد سپهوند و کامران شکری سالاری برای اولین بار در تاریخ المپیک و پارالمپیک، ورزشکاری از لرستان مدال می‎گرفت اما هیچ مسوولی برای ما کاری نکرد.

کاییدی اضافه کرد: بیشتر ورزشکاران مدال‎آور پارالمپیک در سایر استان‎ها با مساعدت مسوولان استانی‎شان شاغل شدند و با این‎که به ما قول دادن که شاغل می‎شویم اما هنوز بیکاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چه خواسته‎ای از مسوولان دارید؟ گفت: وضعیت مربی‎ام مشخص باشد و امکانات بهتری در اختیار ما بگذارند. اگر بخواهم گلایه کنم حرف‎های زیادی برای گفتن دارم اما دوست ندارم گلایه کنم.

رکورددار پرتاب نیزه جهان در پایان گفت: با فرزاد سپهوند در خرم‎آباد تمرین می‎کنم. چند روز پیش رکورد خودم را در تمرین‎ها شکستم و برای مسابقات جهانی سعی می‎کنم رکورد تمرین‎ها را هم ارتقا دهم./ایسنا