ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفت خوان رستم پیش پای پرویز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

مسیر سخت‌تر استقلال نسبت به تمام مدعیان برای رسیدن به قهرمانی لیگ غیرقابل انکار است. آنچه می‌بینیم لزوم تقویت فنی و روانی آبی‌ها را در ادامه بازی‌های لیگ می‌طلبد؛ زمانی که از ایام عید نوروزی فارغ می‌شویم و بازی‌های لیگ دوباره روی پرده نمایش خواهد آمد.

استقلال بعد از بازی با پدیده مشهد که در تهران برگزار می‌شود، به اهواز می‌رود و مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. دیداری که شاید مهم‌ترین بازی فصل آبی‌ها در راه رسیدن به قهرمانی باشد. چنانچه تیم مظلومی در آن میدان به برتری دست یابد، بی‌شک قدم بسیار بلندی را در راه رسیدن به جام پانزدهم برداشته است. اگر تاکید داریم به حساس بودن و سرنوشت‌ساز بودن این بازی دلیلش رویارویی با جدی‌ترین رقیب است.

 

رقیبی که روی کاغذ بازی‌هایی بس آسان‌تر از استقلال را پیش رو دارد که برای رهایی از این چالش استقلال تنها یک راه دارد؛ پیروزی در اهواز مقابل استقلال خوزستان. تردید نمی‌کنیم که اگر مظلومی و شاگردانش موفق شوند استقلال خوزستان را در بازی پانزدهم فروردین ماه سال آتی مغلوب کنند، در وضعیتی طلایی برای رسیدن به قهرمانی قرار می‌گیرند. آن روز، روز بزرگی برای آبی‌ها است.


 روزی که سرنوشت تغییر خواهد کرد و از همین حالا که استقلال فرصت کافی برای تدارک دارد باید با تدبیر و اندیشه کافی گام به این میدان بگذارد چرا که اگر در آن میدان نتیجه‌ای جز پیروزی رقم بخورد به واسطه آنچه روی کاغذ می‌بینیم، یعنی بازی‌های نسبتا آسان‌تر خوزستانی‌ها، احتمال قهرمانی این تیم بسیار است. خوزستانی که شاید با قهرمانی استقلالش درس‌های دیگری به لیگ برتر فوتبال ایران بدهد که البته انگیزه و خواست کافی برای رسیدن به این مهم نزد آنها وجود دارد.

برای تایید قصه پر غصه استقلال در نبردهای باقیمانده کافی است نگاهی بیندازیم به جدول بازی‌ها. استقلال پس از بازی با پدیده که آخرین بازی آسانش محسوب می‌شود در اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. سپس در تهران میزبان سپاهان خواهد بود. بعد دربی را پیش رو دارد و پیامدش میزبان فولاد خوزستان است.


بعد از آن در تهران سایپا را پیش روی خود خواهد دید و یک هفته بعد مقابل تراکتورسازی می‌ایستد و بازی پایانی‌اش هم مقابل صبایی خواهد بود که علی دایی را روی نیمکت خود می‌بیند. بی تعارف باید اذعان داشت که استقلال آخرین بازی آسان خود را روزهای پایانی سال 94 انجام خواهد داد و بهاری سخت، با بازی‌هایی مهم را انتظار خواهد کشید.


 استقلال تا همین نقطه لیگ تیمی بود تحسین برانگیزه و صدرنشینی‌اش نشان دهنده ظرفیت‌ها و شایستگی‌هایش برای قهرمانی است اما بازی تازه برای استقلال شروع شده است و مظلومی و مردانش باید توجه ویژه‌ای به بازی‌های باقیمانده در بهار 95 داشته باشند و از یاد نبرند که پی درپی با تیم‌هایی مصاف می‌دهند که یا در لیگ این فصل مدعی به شمار می‌روند یا اینکه از رقبای سنتی‌شان محسوب می‌شوند.


در مقابل، استقلال خوزستان که جدی‌ترین رقیب آنها محسوب می‌شود به ترتیب مقابل ملوان، استقلال (در خانه)، استقلال اهواز، نفت (در خانه)، گسترش فولاد، راه‌آهن (در خانه)، پدیده و ذوب‌آهن (در خانه) قرار می‌گیرد. اهوازی‌ها در مقایسه با استقلال هم میزبانی‌های بیشتری دارند و هم با رقبای آسان‌تری مصاف می‌دهند. البته بازی‌های دیگر تیم‌ها نیز اهمیت دارد. پرسپولیس و ذوب‌آهن را هم باید در دایره مدعیان قرار داد. تیم‌هایی که شاید به یکباره اوج بگیرند اما این تیم‌ها نیز به مانند جدی‌ترین رقیب استقلال یعنی استقلال خوزستان بازی آسان پیش رو ندارند.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
بازی ایرانی اندروید : هفت خوان رستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفت خوان رستم برای داشتن یک زندگی کاملا عاشقانه



عاشقانه تر شدن زندگی,زندگی کاملا عاشقانه

در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود.

رابطه بین زن و شوهرها، رابطه بسیار پیچیده ای است. نکات ظریف بی شماری وجود دارد که با رعایت نکردن آن ها، یک مسئله یا حتی یک مشکل کوچک به یک دعوای بزرگ یا یک بحث و مشاجره بیهوده تبدیل می شود. زن و شوهرها باید مسائلی را در زندگی بدانند و رعایت کنند تا بتوانند برای سال های طولانی در کنار هم زندگی شاد و عاشقانه ای داشته باشند.
دوران متاهلی از زیباترین دوران زندگی برای هر مرد و زنی است. زوج ها برای زیباتر شدن این دوران از زندگی، باید نکاتی را همیشه در نظر داشته باشند که به دوام و بهتر شدن رابطه آن ها با همسرشان کمک می کند. در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود.

از معجزه مهربانی استفاده کنید
این روزها زندگی همه ما بسیار شلوغ است و همه مان مشغله های کاری و فکری بسیاری داریم. گاهی تحت فشار و سختی ها یادمان می رود مهربانی های خود را نثار همسرمان کنیم. شما باید سعی کنید مهربانی را به یکی از رفتارهای دایمی خود در زندگی با همسرتان تبدیل کنید. هرچه بیشتر به همسرتان مهربانی کنید، مهربانی بیشتری هم دریافت می کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که محبت، رابطه میان انسان ها را قوی تر می کند.

درباره همسرتان زود قضاوت نکنید
این را به یاد داشته باشید هیچ فردی، خوشبخت مطلق نیست. همه افراد، روزهای خوب و بد در زندگی شان دارند. طبیعت زندگی همین است که در کنار خوبی ها، بدی ها وجود دارند. برخی روزها هستند که آدم ها حوصله هیچ کاری را ندارند. شما به عنوان همسر، باید این مسئله را درک کنید و بدانید که نمی شود همیشه همه چیز خوب باشد و لبخند و شادی در خانه جریان داشته باشد. خود شما هم گاهی به قدری مشغله و دل مشغولی دارید که نمی توانید به اندازه کافی برای همسرتان وقت بگذارید. در چنین مواقعی، خیلی زود قضاوت نکنید. اگر یک روز همسرتان به شما کمتر توجه کرد، به این معنی نیست که دیگر دوست تان ندارد یا از شما خسته شده است.

در جمع بحث یا دعوا نکنید
شک نکنید که همه زن و شوهرها در زندگی با یکدیگر با اختلاف هایی مواجه می شوند. قرار نیست هر چه شما دوست دارید، همسرتان هم دوست داشته باشد یا برعکس. تفاهم نداشتن در همه زندگی ها وجود دارد. با این که هر ۲ نفر شما این اختلاف نظرها را قبول دارید، دلیلی وجود ندارد جلوی دیگران آن ها را مطرح کنید. وقتی جلوی دیگران بحث می کنید، شاید خودتان پس از مدتی آن را فراموش کنید، اما این مسئله در ذهن دیگران می ماند و این موجب بدنامی شما و همسرتان می شود. وجهه اجتماعی خود را برای مسائل ساده یا حتی مهم خراب نکنید. مشاجره ها یا بحث کردن درباره مسائلی که با هم اختلاف دارید را در خانه و به دور از جمع های دوستانه و فامیلی انجام دهید.

همسرتان را به راحتی ببخشید
زن و شوهرهایی که به راحتی می توانند به خاطر مسائل کم اهمیت یکدیگر را ببخشند، رابطه عاطفی طولانی تر و قوی تری با هم دارند. باید این درک را داشته باشید که هیچ فردی کامل نیست. همه انسان ها اشتباه می کنند و باید این واقعیت را پذیرفت و درک کرد. با این دید، می توانید عشق بیشتری به همسر خود بورزید و از آرامش بیشتری در ارتباط با همسرتان بهره بگیرید.

همیشه با هم بخندید
احساسات خوب، به ویژه خندیدن موجب سر حال آمدن روح می شود. وقتی با همسرتان که دوستش دارید، می خندید و از رویدادهای شاد و لحظه های ناب لذت می برید، یک مهر تایید روی استحکام رابطه عاشقانه خود با همسرتان می زنید. برای هم لطیفه تعریف کنید؛ کلیپ های خنده دار تماشا کنید. به مکان های شاد و هیجان انگیز بروید و از ته دل با هم و در کنار هم به زیبایی های دنیا بخندید.

رک و بدون کنایه با همسرتان حرف بزنید
شما باید خواسته ها و نیازهای خود را به زبان بیاورید و سپس انتظار برآورده شدن آن ها را از همسرتان داشته باشید. این مشکل بین بسیاری از زوج ها وجود دارد که خیال می کنند همسرشان باید خودش بفهمد که الان آن ها چه می خواهند یا چه نیازی دارند! نه این طور نیست خیلی رک و صریح درباره علاقه مندی ها، نیازها، خواسته ها و ایده های خود با همسرتان حرف بزنید. با هم همفکری کنید و برای انجام و برآورده کردن آن ها با هم تلاش کنید. قرار نیست برای هم معما طرح کنید و ببینید همسرتان این قدر آی کیو دارد که بداند در گوشه مغز شما چه می گذرد؟!

تعهدتان را به صورت عملی نشان دهید
یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه زن و شوهری باید رعایت کرد، تعهد است. وقتی شما قبول می کنید که ازدواج کنید یعنی متعهد می شوید و قول می دهید در همه لحظه های شادی و غم در کنار همسرتان باشید و به طور طبیعی باید در جریان زندگی هم این تعهد را به صورت عملی نشان بدهید. زن و مرد باید بتوانند به یکدیگر تکیه و اعتماد کنند و باید بدانید که تعهد، هسته اصلی تداوم ارتباط عاشقانه بین زن و شوهر است.
منبع :jamejamonline.ir