ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/ نخستین برد گرگان و افرا در لیگ برتر



خبر ورزشی,سایت اخبار ورزشی, لیگ برتر بسکتبال

اخبار ورزشی -هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/ نخستین برد گرگان و افرا در لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با نخستین پیروزی شهرداری گرگان و افرای خلیج فارس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باپیروزی مدعیان و شکست صدرنشین به پایان رسید.

در اخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی در تهران میزبان افرای خلیج فارس بود که با نتیجه 70 بر 62 تن به شکست داد تا افرا تیم تازه‌وارد به لیگ برتر پس از سه هفته نخستین بردش در لیگ برتر بسکتبال را تجربه کند.

در دیگر مسابقه‌ها پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی در قزوین به مصاف 7 الماس این شهر رفت و با نتیجه 75 – 48 حریفش را شکست داد.

اما در گرگان شهرداری این شهر که با سه شکست پیاپی در آغاز لیگ شرایط خوبی نداشت، به مصاف ماهان رفت و توانست 66 بر 62 حریف اصفهانی‌اش را شکست داده و نخستین بردش در لیگ را جشن بگیرد تا گامی بلند برای خروج از بحران بردارد.

دیدار دو تیم همیاری زنجان و استقلال زرین قشم نیز که در جزیره جنوبی برگزار شد، نزدیک بود که در نهایت زنجانی‌ها 59 بر 57 میزبان خود را شکست دادند.

در ماهشهر ذوب آهن به مصاف صنایع رفت و 78 – 57 به پیروزی رسید و در نخستین مسابقه این هفته نیز مهرام 80 – 65 دانشگاه آزاد صدرنشین را مغلوب کرد.

اخبار ورزشی-ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حواشی هفته ی چهارم لیگ برتر بسکتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ تساوی مدعیان به سود استقلال/ جدال قعرنشین‌ها را فجر برد



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - آغاز هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ تساوی مدعیان به سود استقلال/ جدال قعرنشین‌ها را فجر برد

در آغاز هفته بیست و هفتم لیگ برتر فولاد و نفت تهران به تساوی رسیدند و فجر از سد ذوب آهن گذشت.

در آغاز دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهم ترین آن‌ها فولاد و نفت تهران به تساوی رضایت دادند و فجرسپاسی مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

در تهران دو تیم نفت و فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این مسابقه آرش افشین (دقیقه 13) برای فولاد و رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی (دقیقه 25) برای نفت تهران گلزنی کردند. بدین ترتیب فولاد 51 امتیازی شد و موقتا جای استقلال را در صدر جدول گرفت. نفت هم با 48 امتیاز در همان رتبه سوم باقی ماند.

همچنین در اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن میزبان فجرسپاسی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان محمود یاوری خاتمه یافت. تک گل این بازی را آرمان رمضانی در دقیقه 15 به ثمر رساند. با این نتیجه فجر 24 امتیازی شد و بالاتر از ذوب آهن در رده چهاردهم قرار گرفت. ذوب آهن هم 23 امتیازی باقی ماند و جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داد تا در هفته های پایانی لیگ همچنان برای فرار از سقوط تلاش کند.

در اهواز هم دو تیم استقلال خوزستان و داماش گیلان رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان به تساوی 1-1 رضایت دادند. در این دیدار امین متوسل زاده (دقیقه 70) برای داماش و موسی کولیبالی (دقیقه 85) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. با این نتیجه استقلال خوزستان 29 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت. داماش هم با 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی ماند.

نتایج دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت تهران 1 - فولاد خوزستان 1

سایپا 1 - گسترش فولاد 1

استقلال خوزستان 1 - داماش گیلان 1

ذوب آهن 0 - فجرسپاسی 1
اخبار ورزشی - خبرآنلاین