ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه یک فوتبالیست به همسرش! +عکس



اخبار ورزشی - هدیه یک فوتبالیست به همسرش! +عکس

مسی 26 ساله برای جشن تولد همسرش یک سورپرایز بزرگ داشت، انگشتری بسیار گران قیمت(حدود 35 هزار دلار) که سفارش ساخت آن را به یک جواهر فروشی مشهور در پاریس داده بود.

این انگشتر بسیار زیبا و گران قیمت با الماس های متعددی مزین شده. مسی در اینستاگرام خود ضمن تبریک به همسرش نوشت: "عزیزم تولدت مبارک. خیلی دوستت دارم" .

به گزارش مشرق، تصویری از انگشتری را می بینید که سوپراستار خوش سلیقه بارسلونا برای همسرش سفارش داده است:

 

اخبار,اخبار ورزشی,دیه مسی به همسرش

 اخبار ورزشی - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
هدیه شهید صیاد به همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه باورنکردنی این عروس عاشق به همسرش! +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : این عروس جوان اهل دالاس بهترین هدیه ای که ممکن بود این داماد در روز عروسی اش دریافت کند به او اهدا کرد.

 

هدیه باورنکردنی عروس عاشق به همسرش

 

سال گذشته پزشکان به "جاناتان وودلیف" گفتند شانس پیدا کردن یک کلیه برای او به اندازه شانس برنده شدن در یک قرعه کشی بخت آزمایی است. اما چیزی که پزشکان از آن به عنوان "معجزه پزشکی " یاد میکردند توسط همسرش به حقیقت پیوست.

 

این داماد جوان به بیماری "لوپوس" مبتلاست و متاسفانه کلیه هایش را از دست داده بود ، ناگفته نماند سابقا مادرش به او یک کلیه اهدا کرده بود که بدنش این کلیه را پس زده بود و به همین دلیل پزشکان اصلا خوش بین نبودند که او قادر باشد کلیه دیگری بگیرد و این احتمال را خیلی کم برآورد کرده بودند.

 

هدیه باورنکردنی عروس عاشق به همسرش

 

این زوج مدت زمان زیادی با هم آشنا بودند و تصمیم گرفتند برای محکم شدن پیوندشان ازدواج کنند حتی بیماری سخت "جاناتان" نتوانست در مقابل این عشق حقیقی ایستادگی کند. کالین تصمیم گرفت یک کلیه به همسر آینده اش هدیه کند او آزمایشات را انجام داد و وقتی به آنها اطلاع دادند میتواند عمل اهدارا انجام دهند بهترین روز زندگیشان بود به عقیده این زوج این معجزه عشق بود که آنها فرصت بیابند عمری را کنار هم بگذرانند.

 

جاناتان مدت 15 سال دیالیز میشد که واقعا سخت و طاقت فرساست.

 

مدتی بعد از انجام عمل پیوند و بهبودی این زوج عاشق آنها مراسم ازدواجشان را برپا کردند و حالا از زندگی زیبا و عاشقانه خود لذت میبرند./گروه خبری پرداد