ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه گران‌بهای شیخ منصور برای پیگرینی


شبکه تلویزیونی اسکای بلوز از هدیه گران‌بهای رئیس منچسترسیتی برای سرمربی این تیم سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، هدایت منچسترسیتی را مانوئل پیگرینی شیلیایی برعهده دارد. او سه سال است که روی نیمکت فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر می‌نشیند. البته او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد.

این مربی شیلیایی بعد از دیدار برابر آرسنال در پیامی احساسی از هواداران سیتی خداحافظی کرد و تاکید کرد هیچ‌گاه آنها را فراموش نخواهد کرد.

شبکه اسکای بلوز اعلام کرد شیخ منصور بن زاید، رییس متمول باشگاه منچسترسیتی می خواهد در مراسمی خاص از پیگرینی قدردانی کند. شبکه تلویزیونی اسکای بلوز انگلیس اعلام کرد رییس باشگاه سیتی یک تابلوی گران‌بها از هنرمند سرشناس لورنس استفن لوری که ارزش آن نزدیک به 5 میلیون پوند است برای سرمربی شیلیایی تیمش در نظر گرفته است و در مراسمی آن را به او خواهد داد.

منچسترسیتی هر چند با پیگرینی در فصل جاری نتوانسته قهرمانی در جامی را به دست آورد اما فیروزه ای پوشان شهر منچستر برای نخستین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند هرچند در نهایت برابر رئال مادرید تن به شکست دادند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس



هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: کیم یک خانم 31 ساله فوق العاده ثروتمند است که همه چیز دارد . او با ماشین لامبورگینی جدیدش که در خانه اش در لوس آنجلس پارک کرده بود همه را شگفت زده کرد اما زمانیکه در خبرها آمد او این لامبورگینی اسپرت 400 هزار دلاری را برای معشوق جدیدش " کانیه وست" خریده است دهان همه از تعجب باز ماند.

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

او این اتومبیل لوکس گرانقیمت را به مناسبت تولد 35 سالگی این رپر معروف به او هدیه خواهد داد. در حال حاضر این خواننده در تور کاری اش در دوبی به سر میبرد و قرار است در چند کشور دنیا برنامه زنده اجرا کند بنابراین کیم از هدیه گرانقیمتش فیلمبرداری کرده و آن را برای این آقای خوش شانس ارسال کرد.

این روزها همه در تلاش هستند تا نتیجه این عشق آتشین را حدس بزنند که آیا بالاخره این دو ازدواج خواهند کرد یا خیر؟

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 گروه خبری پرداد