ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه خیره کننده لبران جیمز به مادرش



اخبار,اخبار ورزشی ,لبران جیمز

 

اخبار ورزشی - هدیه خیره کننده لبران جیمز به مادرش

لبران جیمز این روزها غول بی چون و چرای دنیای NBA است؛ بازیکن بسکتبال تیم میامی هیت جانشین به حق مایکل جردن افسانه ای به حساب می آید و حالا هم تمام تلاشش را می کند تا پسر مورد علاقه مادرش باشد!

در واقع لبران برای تولد ماردش هدیه ای ویژه برای او در نظر گرفته بود که خیلی ها را شوکه کرد؛ او که در تیم میامی دستمزد 19 میلیون دلار ( 13.8 میلیون یورو ) به طور خالص دریافت می کند با چندین کمپانی تجاری هم قرارداد دارد و در مجموع پولی که در سال به جیب می زند نزدیک به 60 میلیون دلار ( 43.7 میلیون یورو ) می شود. « پادشاه جیمز » حالا با این همه دارایی تصمیم گرفت هدیه ای درخور توجه به مادرش بدهد.

ستاره میامی، یکی از دوستان صمیمی اوباما که دو عنوان قهرمانی و چهار عنوانMVP ( بهترین بازیکن ) را دارد یک اتومبیل ناقابل پورشه به مادرش هدیه داد! در واقع پورشه پانامرایی که با چند روبان آن را تزیین کرده بود و برای آن هم مبلغ ناچیز 85 هزار یورو پرداخت کرده بود.

او با انتشار این تصویر روی صفحه اینستاگرامش سعی کرد توضیح کوچکی هم درباره این هدیه بدهد:« مادرم کادوی تولدش که با آن سورپرایز شده بود را دریافت کرد. از آن لذت ببر. دوستت دارم مامان. تلاش می کنم تا راهی پیدا کنم که از طریق آن بتوانم دنیا را به تو بدهم. پس فعلا تا پیدا کردن آن راه از این اسباب بازی کوچکت لذت ببر! ».
اخبار ورزشی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
اسلم دانک های لبران جیمز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری خیره کننده از فانوس های دریایی


در این مطلب تصاویر خیره کننده ای از توقف زمان در کنار فانوس های دریایی را می بینید که برخی از آنها واقعا رویایی هستند.