ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدف كادرفنی،قهرمانی درآسیاپس از35سال



 

 

 

هدف كادرفنی،قهرمانی درآسیاپس از35سال است

قطبی : هدف كادر فنی، قهرمانی در آسیا پس از 35 سال است

' افشین قطبی ' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر بر جوانگرایی در تیم ملی و ساختن یک تیم قوی برای شرکت در جام ملت های آسیا تاکید کرد و گفت : هدف کادر فنی ، قهرمانی در آسیا پس از 35 سال است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از نخستین جلسه تمرین تیم ملی درچین به پرسش های خبرنگاران چینی پاسخ می داد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در چین و بازی با تیم ملی این کشور، دیدار روز جمعه را در راه آمادگی تیم ایران برای حضور پرقدرت در جام ملتهای آسیا بسیار مهم شمرد .

'' جواد نکونام '' نیز در این مصاحبه ، بازی های پیش روی تیم ملی با تیم های چین و کره جنوبی را برای آماده شدن تیم کشورمان با اهمیت ذکر کرد و گفت :خوشحال است که توانسته در این اردو به کمک تیم کشورش بیاید.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام این دیدارهای تدارکاتی و حمایت مردم، مسوولان و رسانه ها تیم ایران بتواند مقام شامخی در مسابقات قطر در سال 2011 بدست آورد.

تیم ملی فوتبال ایران برای انجام یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی فوتبال چین، از سه شنبه گذشته در شهر '' جنجو '' مرکز استان '' خه نن '' در چین بسر می برد.

این تیم روز 12 شهریورماه جاری به دیدار تیم ملی چین می رود و چهار روز بعد در سئول به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت.

یادآور می شود رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا اواخر دی ماه امسال در قطر آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه چهارم با تیم های عراق، کره شمالی و امارات همگروه است.


ویدیو مرتبط :
ویدیو كلیپ كادرفنی بانوان در مسابقات جهانی 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطبی: هدف ما قهرمانی است اما هیچ قولی نمی‌دهم



 

 

قطبی: هدف ما قهرمانی است اما هیچ قولی نمی‌دهم

 

جام ملت‌های آسیا 2011- قطر

قطبی: هدف ما قهرمانی است اما هیچ قولی نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی ایران پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا 2011 قطر گفت: هدف ما قهرمانی است اما هیچ قولی نمی‌دهم.

35 سال از آخرین قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا می‌گذرد و مشاهدات اخیر نشان می‌دهد که این تیم باید کمی دیگر منتظر بماند تا به این خشکسالی پایان دهد.

ایران که هنوز از عدم راهیابی به جام جهانی 2010 می‌سوزد، در قرعه‌ای قرار گرفته است که با شرکت عراق، مدافع عنوان قهرمانی، کره شمالی و امارات متحده عربی به نظر گروه سختی می‌رسد.

افشین قطبی سرمربی این تیم در خصوص قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا 2011 قطر اظهار داشت: من فکر می‌کنم گروه ما مشکل‌ترین گروه در این تورنمنت است.

قطبی اخیراً اعلام کرده است که پس از پایان جام ملت‌ها به جی لیگ خواهد رفت تا هدایت تیم شیمیزو اس-پالس را برعهده بگیرد؛ اما این مربی 46 ساله که به عنوان کمک‌مربی هیدینک و دیک ادوکات در تیم ملی کره جنوبی فعالیت کرده است، گفت: به شدت روی این تورنمنت تمرکز کرده‌ام. ما برای پیروزی به اینجا آمده‌ایم، پا به این راه گذاشته‌ایم و حرفه‌ای عمل خواهیم کرد.

ایران مشکلات کمی در راهیابی به این تورنمنت داشته است. این تیم با پیروزی 6 بر صفر مقابل سنگاپور کار خود را آغاز کرد و با پیروزی برابر تایلند به کار خود پایان داد. این تیم یک بار در اردن شکست خورد و تنها 2 گل دریافت کرد.

به هر حال نتایج دیدارهای دوستانه این تیم روند ثابتی نداشته است. تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی فدراسیون فوتبال غرب آسیا در اکتبر عراق را شکست داد و پس از آن در فینال نتیجه را به کویت واگذار کرد. این تیم پس از آن با نتیجه 3 بر صفر مقابل برزیل شکست را پذیرا شد و در دیداری تدارکاتی به تساوی بدون گل برابر قطر رضایت داد.

قطبی علی رغم کشمکش‌های اخیر ایران گفت: از بازیکنانم انتظار دارم هنگام رویارویی با عراق، حریف دیرینه‌مان در اولین مسابقه جام ملت‌های آسیا آماده باشند. این تیم پس از ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا در رده چهارم آسیا قرار دارد.

وی ادامه داد: ما باید زیرکانه عمل کنیم و تلاش کنیم تا یادبگیریم و پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: ما تیمی داریم که برنامه تمرینی خوبی را در قطر پشت سر گذاشته است. برنامه‌ای که برای ما بسیار خوب بود و من اعتقاد دارم که ما 11 ژانویه (21 دی) برای بازی مقابل عراق آماده خواهیم بود.

قطبی گفت: ما قهرمانان جدیدی می‌خواهیم که در جام ملت‌های آسیا برای ایران ظاهر شوند.

شاید به همین دلیل بود که وی علی کریمی، کاپیتان سابق و فرهاد مجیدی را از ترکیب تیمش کنار گذاشت.

کریمی، بازیکن میانی سابق بایرن مونیخ 112 بار در ترکیب تیم ایران حاضر شد و 36 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند در حالی که مجیدی 33 ساله 43 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

قطبی اظهار داشت: ما تیمی جمع کرده‌ایم که بر بازیکنانی با هوش فوتبالی تکیه دارد که روحیه تیمی و اشتیاقی غریزی برای قهرمانی دارند.

این به این معنا است که بار بزرگ‌تر مسئولیت بر روی دوش کاپیتان جواد نکونام، هافبک دفاعی 30 ساله است که در تیم اوساسونا اسپانیا بازی می‌کند.

نکونام و مسعود شجاعی هم‌تیمی‌اش در اوساسونا تنها بازیکنان ایران هستند که در لیگ های اروپایی بازی می‌کنند گرچه آندرانیک تیموریان 4 سال را در بولتون و فولام در لیگ برتر انگلیس گذراند.