ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هجوم استقلالی هابه صفحه رئیس جمهور


هواداران استقلال بار دیگر برای حل مشکلات باشگاهشان دست به دامن رییس جمهور شدند.

کاپ: شاید فکر کنید استقلال با انتخاب علیرضا منصوریان و خرید سه مهره جذاب بازار داغ نقل و انتقالات در آرامش کامل به سر می برد و روزهای خوبی را می گذراند اما اصلا اینطور نیست. شایعه برکناری بهرام افشارزاده، دیشب رنگ و بوی بسیار جدی به خود گرفت. وقتی این اتفاق افتاد که وزیر ورزش صراحتا از منصور قنبرزاده به عنوان اصلی ترین گزینه مدیرعاملی آبی پوشان تهرانی در فصل جدید خبر داد.

هجوم استقلالی هابه صفحه رئیس جمهور

حالا امروز دوباره ماجرا وارد فاز جدیدی شد. طرفداران استقلال برای دومین بار در طول یک برهه زمانی کوتاه، به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور هجوم برده اند و این بار نسبت به انتخاب مدیریت عامل باشگاه موضع گیری کرده اند.

هجوم استقلالی هابه صفحه رئیس جمهور

عده ای مخالف رفتن افشارزاده هستند و اعتقاد دارند او به تازگی در باشگاه جا افتاده است و باید به کارش ادامه دهد. تعدادی دیگر بر این باورند که افشارزاده خوب کار نکرده و باید از این تیم برود اما نه اینکه یک گزینه بدتر جای او را بگیرد. یک سری دیگر از طرفداران هم از اسم های دیگر برای مدیرعاملی تیم آبی پوش پایتخت نام می برند و یاد می کنند. البته دربین همه اینها گروهی دیگر هم هستند که مانند هجوم قبلی، وزیر ورزش را عامل اصلی حاشیه های استقلال می دانند و دکتر گودرزی را به پرسپولیسی بودن متهم می کنند.

هجوم استقلالی هابه صفحه رئیس جمهور

حالا باید دید در نهایت چه اتفاقی می افتد. این پیام ها می تواند چاره ساز باشد یا فقط یک تلاش بیهوده است؟ اصلا وضعیت مدیرعامل استقلال در فصل جدید به کجا ختم می شود؟ افشارزاده می ماند یا می رود؟ قنبرزاده که علاقه شدید وزیر ورزش را به دنبال خودش می بیند زمام کار را در اختیار خواهد گرفت یا پای نفر سومی در میان است؟ همه این سوال ها به انضمام این سوال که آیا واقعا هجوم آوردن به پست رییس جمهور یک مملکت برای مدیریت یک باشگاه فوتبال، آن هم زیر پستی که به تبریک به تیم ملی والیبال برای المپیکی شدن اختصاص دارد کار درست و به جایی است یا خیر؟


ویدیو مرتبط :
هجوم بشقاب پرنده هابه مکزیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هجوم‌ به صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور در ماجرای استعفای کی‌روش کار «ربات» بود



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, کی‌روش

بررسی نهادهای مسئول نشان می‌دهد آنچه اخیراً در ماجرای استعفای کی‌روش رخ داده، نه یک کار مردمی بلکه استفاده از «ربات» برای افزایش تعداد پیام‌ها در صفحه اینستاگرام رئیس‌‌جمهور بوده است.

 با این حال بررسی‌های نهادهای مسئول نشان می‌دهد این هجوم یکباره کار یک «ربات» بوده است.

مدتی است که برخی در حال دوگانه‌سازی بین کی‌روش و مردم هستند و اتفاق اخیر را هم می‌توان در همین راستا ارزیابی کرد. گزارش نهادهای مسئول که نشان‌دهنده استفاده از «ربات» برای هجوم به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور است نیز در چارچوب همین اقدامات صورت گرفته است.


باید دید منشأ استفاده از ربات برای هجوم به صفحه رئیس‌جمهور چه بوده و چه افرادی با چه نیتی این کار را انجام داده‌اند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم