ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک منچستریونایتد به مرگ تهدید شد


هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد تهدید به مرگ شد.

ایسنا: هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد تهدید به مرگ شد.

 عدنان یانوزای که به دلیل ملیت مختلف پدر و مادرش و به دنیا آمدن در بلژیک و همچنین بازی در لیگ برتر انگلیس می توانست از میان پنج کشور تیم ملی خود را انتخاب کند، در نهایت پیش از جام جهانی تصمیم به حضور در بلژیک گرفت.

البته او در جام جهانی چندان از سوی مارک ویلموتس مورد استفاده قرار نگرفت و به همراه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

رسانه‌های صربستان امروز گزارش دادند که یانوزای به خاطر انتخاب بلژیک از سوی چند نفر در کوزوو و آلبانی تهدید به مرگ شده است. این افراد به ها‌فبک منچستریونایتد گفته‌اند که اگر پایش را در کوزوو بگذارد مرگ او حتمی است!

پدر و مادر یانوزای پیش از مهاجرت به بلژیک در کوزوو زندگی می‌کردند.


ویدیو مرتبط :
داعش سربازان آمریکایی را تهدید به مرگ کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات جدید از ترور ابراهیم تاتلیسس ؛ سه بار به مرگ تهدید شده بود



 

جزییات جدید از ترور ابراهیم تاتلیسس ؛ سه بار به مرگ تهدید شده بود

 سعید قدیر به این خبرگزاری تركیه ای گفته است كه ابراهیم به او اطلاع داده بود كه در انتخابات آتی پارلمانی در تركیه قصد نامزدی دارد. در حالی كه بیش از 24 ساعت از ترور ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور تركیه ای می گذرد ، رسانه های تركیه  جزییات جدیدی از این ترور ارایه می دهند.

به گزارش عصر ایران برخی رسانه های تركیه ، گمانه زنی های خود درباره دلایل و انگیزه های این ترور را آغاز كرده اند و در این گزارش ها از مسایل و مشكلات موجود درباره سرمایه گذاری گسترده ابراهیم در شمال عراق و اختلافات موجود بین سرمایه گذاران در پروژه های بزرگ مسكن سازی در اربیل خبر می دهند.

ابراهیم تاتلیسس به همراه برخی دیگر از شركای تجاری كرد و عرب خود، پروژه ای بزرگ برای ساخت 70 هزار واحد مسكونی در شهر اربیل و دیگر شهرهای شمال عراق را در دست اجرا داشت.

از سوی دیگر " رشدی سعید قدیر " شریك تجاری ابراهیم تاتلیسس در شمال عراق در مصاحبه با خبرگزاری رسمی آناتولی تركیه اعلام كرد كه 9 روز پیش برای گفتگو با ابراهیم تاتلیسس به استانبول سفر كرده بود.

سعید قدیر به این خبرگزاری تركیه ای گفته است كه ابراهیم به او اطلاع داده بود كه در انتخابات آتی پارلمانی در تركیه قصد نامزدی دارد.

از سوی دیگر " سرپیل ییلماز " خبرنگار روزنامه " ملیت " تركیه نیز در گفتگو با سی ان ان ترك از  اختلافات با شركت های كردی شریك در شمال عراق در پروژه مسكن سازی اربیل به عنوان یكی از انگیزه های اصلی ترور ابراهیم خبر داد.

وی همچنین احتمال دیگر را به دست داشتن پ.ك.ك در این ترور معطوف كرد.

همچنین بر اساس خبری جدید در سال گذشته یك فرد ناشناس درتماس با "شركت تاتلیسس " سه بار ابراهیم را تهدید به مرگ كرده بود كه گفته می شود تاتلیسس پس از دریافت  این پیام های تهدید آمیز به مراجع قضایی شكایت كرده بود .

ابراهیم خود یك كرد تركیه ای است كه در شهر " شانلی عورفا " به دنیا آمده است.

گفتنی است در سال های پیش نیز ابراهیم دو بار هدف سوء قصد قرار گرفته بود كه از این ترورها جان سالم به در برد.

همچنین بنا به اعلام پزشكان تیم جراحی ابراهیم وضعیت این خواننده تركیه ای رو به وخامت است و احتمال مرگ او وجود دارد.

بنا به اعلام فرماندار استانبول ابراهیم در ساعت 30 دقیقه بامداد دوشنبه پس از خروج از شبكه تلویزیونی " بیاض تی وی " در محله شیشلی استانبول از سوی دست كم دو فرد ناشناس كه داخل یك خودروی مشكی رنگ بودند ترور شد.

مهاجمان پس از شلیك 11 گلوله كه دو تا از آنها به سر ابراهیم برخورد كرد ، به سرعت از محل متواری شدند.

پلیس اعلام كرده است كه اتومبیل ضاربان را شناسایی كرده است ، اما تا كنون موفق به شناسایی مهاجمان نشده است ..... / تحلیل:عصر ایران