ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاشمی در 400 متر چهل و سوم شد



سجاد هاشمی آهنگری, بازی های المپیک

هاشمی در 400 متر چهل و سوم شد

'سجاد هاشمی آهنگری' نماینده دوومیدانی ایران در ماده دوی 400 متر بازی های المپیک 2012 لندن در بین 47 ورزشکار به عنوان 43 المپیک اکتفا کرد.

با پایان مسابقات گروه های حاضر در راند اول مسابقات دوی 400 متر، سجاد هاشمی در این جایگاه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ،پنج ورزشکار نیز در زمان برگزاری مسابقات این ماده مصدوم شدند که بزرگترین آنان ''لاشان'' آمریکایی قهرمان جهان و المپیک بود که در گروه سجاد هاشمی آهنگری قرار داشت و در ادامه مسابقه به دلیل کشیدگی پا، دیگر ادامه نداد.

سجاد هاشمی آهنگری، دوی 400 متر را در مدت زمان 47 ثانیه و 75 صدم ثانیه طی کرد و در گروه ششم راند اول در بین شش نفر پنجم شد.

وی، سال گذشته در مسابقات دوومیدانی قهرمانی ارتش های جهان با ثبت زمان 45 ثانیه و 81 صدم ثانیه ضمن کسب جواز المپیک، نخستین دونده سرعتی ایران نام گرفت که دوی 400 متر را زیر 46 ثانیه دویده است.

بهترین رکورد فصلی هاشمی نیز 46 ثانیه و 31 صدم ثانیه بود که در مسابقات ستارگان آسیا در قزاقستان بدست آمد.

نتیجه بدست آمده هاشمی در المپیک، یک ثانیه ضعیف تر از آخرین مسابقه وی در قزاقستان بوده است که نشانگر عملکرد ضعیف این دونده کشورمان در المپیک است..../ایرنا


ویدیو مرتبط :
بهترین های درگ 400 متر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موتورسیکلت الکتریکی از جنس فیبرکربن با گشتاور باورنکردنی 400 نیوتن متر



اخبارگوناگون - موتورسیکلت الکتریکی از جنس فیبرکربن با گشتاور باورنکردنی 400 نیوتن متر

شرکت بلژیکی Saroléa ابرموتورسیکلت الکتریکی اس.پی.۷ را برای قهرمانی در رقابت‌های تی.تی زیرو عرضه کرده است. صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این محصول ۲.۸ ثانیه طول می‌کشد.

۱۸۰ اسب بخار قدرت، ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، ۲۰۰ کیلوگرم وزن و بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، تعبیر خواب خوشی است که Saroléa، نخستین کمپانی بلژیکی سازنده موتورسیکلت برایمان دیده است. این رویای شیرین که SP7  نام دارد کاملا از فیبرکربن ساخته شده و برای حضور در مسابقات موتورسیکلت های الکتریکی TT Zero طراحی شده است.

 مشخصات فنی SP7 ثابت کرده که موتورسیکلت های الکتریکی با سرعتی باورنکردنی در حال ارتقا هستند و در ده سال آینده در هر مقوله ای با فاصله ای چشم گیر موتورسیکلت های بنزینی را پشت سر می گذارند. درحال حاضر وزن و قدرت آن با نمونه های سوخت فسیلی از ۵ تا ۶ سال قبل قابل مقایسه است اما گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری اش شتابی باورنکردنی به آن خواهد بخشید به‌طوری‌که صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۲.۸ ثانیه طول می‌کشد.

با بهره گیری از جعبه دنده تک سرعته سواری با SP7  ساده تر از آن چیزی است که بتوان تصور کرد؛ به عبارتی خبری از کلاچ نیست و نیروی مضاعف اس.پی۷ به محض گاز دادن در دسترس است.

 SP7  بسیار زیبا است و از طراحی موتورسیکلت های قدیمی بخصوص در قسمت صندلی و باک سوخت سود می جوید.

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت الکتریکی

اخبارگوناگون - خبرآنلاین