ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاشمیان مذاکره با تراکتورسازی را تایید کرد



 

 

هاشمیان مذاکره با تراکتورسازی را تایید کرد title=

مهاجم سابق تیم‌های بایرن مونیخ و بوخوم انجام مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی تبریز را تایید کرد.

در شرایطی که در روز‌های گذشته فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از انجام مذاکرات با وحید هاشمیان خبر داده بود،‌ این مهاجم باسابقه‌ فوتبال ملی ایران و باشگاهی آلمان این گفت و گوها را تایید کرد.

این در حالی است که به گفته‌ی هاشمیان قرار است در گفت و گوهایی چند روز آینده نماینده او با مدیران باشگاه تراکتورسازی وضعیت این مذاکرات مشخص شود.

یکشنبه "آندرانیک تیموریان" بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران هم با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

تا پایان هفته نهم لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز با 12 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید حضور دیپلمات ایرانی در استخر مختلط و تعیین مذاکره کننده در خصوص جزایر سه گانه توسط وزارت خارجه



تایید حضور دیپلمات ایرانی در استخر مختلط و تعیین مذاکره کننده در خصوص جزایر سه گانه توسط وزارت خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با اخبار منتشر شده در خصوص دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در برزیل، با اشاره به اینکه حضور وی در استخر مختلط تخلف انضباطی به شمار می رود گفت: این دیپلمات به خاطر تخلف به کشور فرا خوانده شده است.

 , استخر مختلط,جزایر سه گانه,اخبار,اخبار سیاسی,

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با اخبار منتشر شده در خصوص دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در برزیل، با اشاره به اینکه حضور وی در استخر مختلط تخلف انضباطی به شمار می رود گفت: این دیپلمات به خاطر تخلف به کشور فرا خوانده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، رامین مهمانپرست در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی که پیش از ظهر امروز سه شنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد در پاسخ به اینکه مقامات اماراتی مدعی شده اند که سفر رئیس جمهور ایران بر خلاف توافقات دو کشور بوده، ایران چه توافقی با امارات کرده که مغایر با سفر رئیس جمهور به یک شهر ایرانی تلقی شده است، تصریح کرد: همانطور که اعلام شد سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی یک سفر داخلی در هنگام بازدید رئیس جمهور در سفر استانی بوده و در چارچوب مسائل داخلی ماست.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به این که جمهوری اسلامی ایران سفیر سوئیس را به دلیل اظهارات مداخله جویانه اظهار کرد در رابطه با سایر کشورهایی که از این دست اظهارات داشته اند از جمله خود امارات چه اقداماتی صورت گرفته است، بیان داشت: اظهارنظرهایی که صورت می گیرد قابل قبول نیست و ما به هیچ وجه اظهارات خلاف حق حاکمیت خود و تمامیت ارضیمان را نخواهیم پذیرفت.

مهمانپرست با اشاره به اینکه ایران همواره به حسن همجواری با همسایگان تاکید داشته است، گفت: مذاکرات سازنده بین ایران و امارات می تواند موجب گسترش همکاری ها و رفع سوء تفاهم احتمالی مسئولان این کشور درباره قرارداد 1971 و سند مبادله شده درباره اجرای ترتیبات این سند باشد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: هر فرد یا هر کشوری که در امور داخلی کشور ما دخالت کند و اظهاراتی بر خلاف تمامیت ارضی ما مطرح نماید با برخورد جمهوری اسلامی ایران روبرو می شود و احضار سفیر سوئیس نیز در همین راستا بود تا به آمریکا تذکر داده شود به مسائل داخلی ما وارد نشوند.

وی در عین حال تاکید کرد که جزایر سه گانه متعلق به ایران است و جزء حاکمیت ماست و بحث تمامیت ارضی خود را قابل مذاکره نمی دانیم.

وی افزود: مذاکرات می تواند برای رفع سوء تفاهمات و راه های جدید توسعه مناسبات باشد.

مهمانپرست در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادعای امارات که ایران نماینده ای برای مذاکره در این چارچوب تعیین کرده است گفت: برای مذاکره طبیعی است که مذاکره کننده تعیین می کنند.

از سخنگوی وزارت خارجه سئوال شد که نام نماینده مذاکره کننده از سوی ایران چیست که مهمانپرست گفت هر وقت مشخص شد اعلام خواهد شد تا الان تعیین نشده است.

وی در پاسخ به سئوالی در رابطه با زوار ایرانی ربوده شده در سوریه گفت: امیدواریم در آینده نزدیک 4 زائر دیگر که توسط گروه های مسلح در سوریه ربوده شده بودند به کشور برگردند.

مهمانپرست در رابطه با اخبار منتشر شده در خصوص دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در برزیل، با اشاره به اینکه حضور وی در استخر مختلط تخلف انضباطی به شمار می رود گفت: این دیپلمات به خاطر تخلف به کشور فرا خوانده شده است.