ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاشمیان دویدن و تمرین با دیگر بازیكنان را آغاز كرد



 

 

 

هاشمیان دویدن و تمرین با دیگر بازیكنان را آغاز كرد

 

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس همراه دیگر بازیکنان این تیم دویدن در کنار زمین را در اردو دبی آغاز کرد.

وحید هاشمیان پس از انجام مراحل فیزیوتراپی طی چهار روز گذشته در اردوی دبی عصر یکشنبه در کنار زمین و زیر نظر پزشک تیم تمرینات خود را انجام داد.

وی که با مصدومیت از تهران راهی اردو دبی شده است مراحل فیزیوتراپی خود را در بیمارستان ایرانیان پیگیری کرد و پس از بهبودی دویدن و انجام نرمش های مخصوص را زیر نظر فرید زرینه پزشک تیم به پایان رساند.

تیم پرسپولیس دوشنبه شب در ورزشگاه الشباب به مصاف تیم زنیت سن پترزبورگ خواهد رفت و هاشمیان از روی نیمکت نظاره گر این بازی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
تمرین بازیكنان آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین استقلال با حضور قلعه‌نویی آغاز شد



تمرین استقلال با حضور قلعه‌نویی آغاز شد

تیم فوتبال استقلال تمرین امروز را با بازگشت امیر قلعه‌نویی به ایران آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال تمرین امروز خود را با حضور امیر قلعه‌نویی که به تازگی به تهران بازگشته است، آغاز کرد.

سرمربی تیم ملی استقلال با لباس غیر ورزشی در تمرین حاضر شده است.

در تمرین امروز احمد جمشیدیان، محمد مهدی نظری و فردین عابدینی بازیکنان جدید این تیم حضور دارند. همچنین سیاوش اکبرپور، آرش برهانی و سید حسین حسینی بازیکنان فصل گذشته استقلال نیز در تمرین شرکت کردند.

تمرین استقلال از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد و تا ساعت 18:30 ادامه دارد./فارس