ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیکبخت‌واحدی: با استقلال مسافر جام جهانی می‌شوم/ در مورد گذشته‌ام در پرسپولیس صحبتی ندارم



علیرضا نیکبخت واحدی,علیرضا نیکبخت واحدی در استقلال

هیچ مربی ریسک نمی‌کرد اما جواب اعتماد قلعه‌نویی را می‌دهم

نیکبخت‌واحدی: با استقلال مسافر جام جهانی می‌شوم/ در مورد گذشته‌ام در پرسپولیس صحبتی ندارم

بازیکن جدید استقلال گفت: می‌خواهم امسال با اعتماد قلعه‌نویی و بازگشت به روزهای اوج مسافر جام جهانی باشم.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس در خصوص پیوستنش به استقلال گفت: امروز با مسئولان این باشگاه به توافق رسیدم و به مدت یک سال قراردادم  امضاء کردم.خوشحالم که بعد از 9 سال به استقلال برگشتم.

وی افزود: واقعاً در این چند سال سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی قصد دارم امسال با اعتمادی که امیر قلعه‌نویی به من کرده مجدداً به اوج دوران فوتبالم برگردم و شک نکنید که می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم.

 

بازیکن جدید تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: هیچ مربی چنین ریسکی نمی‌کرد که در این شرایط به نیک‌بخت واحدی میدان بدهد ولی مطمئن باشید جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را می‌دهم.

این بازیکن در ادامه در خصوص گذشته خود در پرسپولیس گفت: اصلاً نمی‌خواهم در مورد گذشته خودم در پرسپولیس صحبت کنم اما می‌خواهم همانی باشم که مردم از من انتظار دارند.

نیکبخت در پایان در خصوص اینکه در چه پستی قرار است به میدان برود، گفت: هنوز در خصوص این موضوع با قلعه‌نویی صحبت نکردم اما قرار است با او صحبت کنم./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
نیکبخت واحدی | استقلال - الاتحاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در جمع برترین های جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی,بهترین بازیکن ایران


 اخبار ورزشی - تیموریان و پولادی در بین ۱۰۰ بازیکن برتر برزیل ۲۰۱۴ قرار گرفتند؛
دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در جمع برترین های جام جهانی

دو بازیکن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ردیف ۱۰۰ بازیکن برتر جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفتند.

 سایت بلچرریپورت در گزارشی اقدام به معرفی 100 بازیکن برتر جام جهانی برزیل کرد. در این گزارش از آندرانیک تیموریان و مهرداد پولادی به عنوان دو بازیکن برتر ایران در این جمع یاد شده است.

این سایت ابتدا در مورد "آندو" نوشت: آندرانیک تیموریان در مجموع دیدارها بهترین بازیکن ایران بود که به اندازه دو بازیکن در میانه‌ میدان کار کرد و جور جواد نکونام را کشید. خیلی خوب تکل زد و فاصله‌ها را در میانه میدان رعایت کرد و باعث اطمینان خاطر در فضای جلوی محدوده بازی امیرحسین صادقی شد. بهترین لحظه بازی او در بازی با آرژانتین بود که می‌کوشید جلوی حرکت لیونل مسی را بگیرد.

بلچر ریپورت سپس از مهرداد پولادی نام برد و نوشت که نمایش خیره‌کننده‌ای در جام جهانی داشت و با بازی‌های خوب خود به تیمش کمک کرد تا حداقل یک امتیاز از مسابقات بگیرد. او هر چند یک بازیکن خط میانی است اما در نقش مدافع چپ عملکرد بسیار خوبی داشت.

 اخبار ورزشی - فارس