ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیوکاسل 6 گل هفته گذشته را تلافی کرد/کلاغ‌ها از خواب بیدار شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نیوکاسل در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی با 6 گل بر نوریچ غلبه کرد.

در چارچوب هفته نهم لیگ برتر جزیره و از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک نیوکاسل در حضور 47006 هوادار خودی مقابل نوریچ به برتری پر گل دست یافت.

نیوکاسل 6 - نوریچ 2

جورجینیو وینالدام 4 بار در دقایق 14، 26، 66 و 88 و آیوزه در دقیقه 33 و الکساندر میتروویچ در دقیقه 64 برای نیوکاسل گلزنی کردند.

نیوکاسل هفته گذشته با 6 گل مغلوب من‌سیتی شده بود و به نوعی این برد پر گل تلافی باخت هفته قبل به حساب می‌آید.

در جدول لیگ برتر انگلیس نیوکاسل با 6 امتیاز در مکان هجدهم قرار دارد.

 

--------------------------

باخت ناامید کننده کلن در خانه/دومین پیروزی فصل اشتوتگارت

در ادامه هفته نهم بوندس‌لیگا دو دیدار دیگر برگزار شد.

کلن در خانه بر خلاف انتظارات در مقابل هانوفر با یک گل نتیجه را واگذار کرد تا هانوفر مقداری از انتهای جدول فاصله بگیرد و سومیت باخت فصل کلن رقم بخورد.

در دیگر دیدار امشب اشتوتگارت که در فصل گذشته هم در نفس‌های پایانی از سقوط رهایی یافته بود مقابل اینگول اشتاد به برتری رسید تا دومین برد فصل را دشت کند.

کلن صفر - هانوفر یک

اشتوتگارت یک - اینگول اشتاد صفر

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر هفته گذشته (هفته دوم ماه سپتامبر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی های پرفروش در هفته گذشته



 

 

 

گوشی پرفروش

 

                       

 

۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا، X۱۰ MINI سونی اریکسون و BL۲۰ ال جی به عنوان مدل های خوش فروش این کالای ارتباطی در هفته گذشته معرفی شدند.

۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا که به بهای ۹۰ هزار تومان به فروش رسید، مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند درهفته گذشته قرار گرفت.

XPREES ۵۱۳۰، ۲۷۲۰Fold ، ۲۷۳۰ ، ۲۳۳۰ و ۱۶۱۶ از دیگر مدل های این برند بودند که با استقبال مشتریان روبه رو شد.

سه مدل گوشی X۱۰ MINI ، W۵۹۵ و K۹۷۰ سونی اریکسون که با قیمت ۱۷۰، ۳۰۵ و ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید، به عنوان پرفروش ترین های سونی اریکسون در هفته گذشته معرفی شد.

صفحه نمایش TFT ۲.۵۵ اینچ لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و مرورگر مستندات آفیس از مشخصات فنی گوشی X۱۰ MINI است. دو مدل گوشی BL۲۰ و GD۳۵۰ که به ترتیب به بهای ۲۱۰ و ۱۱۰ هزار تومان به فروش رسید نیز مورد خرید بیشتر مشتریان این برند قرار گرفت. از مشخصات فنی گوشی BL۲۰ می توان به مدل صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی GD۳۵۰ ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های پرفروش این برند است که با قیمت ۱۰۰ هزار تومانی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.

گوشی KP۵۰۰، KC۵۵۰ و GW۳۰۰ از دیگر مدل های ال جی به شمار می آید که با قیمت ۱۶۴، ۱۲۵ و ۱۳۰هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند در هفته گذشته قرار گیرد...../تحلیل:دنیای اقتصاد