ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمار بهترین بازیکن ماه لالیگا شد


مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا و سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو به عنوان بهترین بازیکن و برترین مربی لالیگا در ماه نوامبر انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم: نیمار که در 14 بازی لالیگا در فصل جاری 13 گل به ثمر رسانده است، به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر (ماه گذشته میلادی) انتخاب شد. در ماه نوامبر بارسلونا که هدایتش را لوئیس انریکه برعهده داشت سه بازی لالیگایی انجام داد و در هر سه بازی مهاجم برزیلی کاتالان‌ها درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و این تیم را به موفقیت سوق داد.

نیمار در پیروزی 3 بر صفر خانگی بارسلونا مقابل ویارئال دو گل به ثمر رساند، در برتری 4 بر صفر کاتالان‌ها در خانه رئال‌مادرید یک گل زد و در برد خانگی 4 بر صفر مقابل رئال سوسیه‌داد دو گل تیمش را به ثمر رساند.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید هم که تیمش در سه بازی لالیگایی ماه نوامبر 9 امتیاز ممکن را کسب کرد، به عنوان مربی برتر ماه گذشته میلادی انتخاب شد. اتلتیکو در بازی‌های خانگی‌اش برابر اسپورتینگ خیخون و اسپانیول با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید و در دیداری خارج از خانه با همین نتیجه از سد رئال بتیس گذشت.

نیمار بهترین بازیکن ماه لالیگا شد


ویدیو مرتبط :
گل نیمار به رئال سوسیه داد - اولین گل نیمار در لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا


لیونل مسی امروز در کمپ خوان گامپر(محل تمرینات بارسلونا) جایزه ویژه بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا را دریافت کرد.

ورزش سه: لیونل مسی امروز در کمپ خوان گامپر(محل تمرینات بارسلونا) جایزه ویژه بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا را دریافت کرد.

مسی ماه گذشته میلادی در لالیگا موفق به ثبت یک هت تریک در بازی مقابل گرانادا شد و در برتری 2-1 بارسا برابر مالاگا و اتلتیکو نیز با گل های خود گره از کار بارسا گشود؛ با وجود اینکه در بهترین فرم فیزیکی خود نیز قرار نداشت.

عکس: بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا