ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگاه انتقادی به لیست 27 نفره کی روش



دروازه‌بان , کارلوس کی‌روش , تیم ملی , استقلال

 

در لیست اول 5 دروازه‌بان حاضر بودند که همه آن‌ها در لیست دوم هم حضور دارند. حضور 5 دروازه‌بان در یک لیست 27 نفره از اتفاقات جالب توجه محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، کارلوس کی‌روش از لیست 37 نفره‌ای که روز دوشنبه برای تیم ملی اعلام کرده بود 11 نفر را خط زد تا با دعوت از بازیکن جوان نفت تهران 27 نفر را همراه با خودش به اردوی امارات ببرد. این غربال 11 نفره نکات جالب و بعضا عجیبی را در خود داشت.

1. یعقوب کریمی بازیکن جدیدی است که در جمع 37 بازیکن دعوت‌شده حضور نداشت اما به این لیست اضافه شده است. کریمی سال گذشته بازیکن امیدهای استقلال بود و امسال جزو خوب‌ها تیم نفت به شمار می‌رود اما قطعا بهترین بازیکن این تیم نیست. اگر کی‌روش شاگردان فرکی را به چشم خریدار نگاه کرده باشد احتمالا باید چهره‌هایی درخشان‌تر از کریمی هم به چشمش خورده باشند.

2. از جمع 6 استقلالی دعوت‌شده در لیست اولیه 3 نفر حذف شده‌اند که حذف حمودی و زندی (با توجه به مصدومیتش) طبیعی به نظر می‌رسید. اما خط خوردن آرش برهانی که این روزها شرایط خوبی برخوردار است از نکات عجیب این لیست است.

3. پرسپولیس همچنان بیشترین تعداد ملی‌پوش‌ها را دارد. از جمع سرخپوشان فقط 2 نفر خط خورده‌اند و 5 نفر همچنان در لیست حضور دارند. یکی از این دو نفر مهرداد پولادی است که بازیکن فیکس تیم بود و به علت دوری از میادین بر نامش قلم قرمز کشیده شد.

4. دعوت از مهدی رجب‌زاده با 33 سال سن نکته عجیب لیست اول بود که ظاهرا حضورش برای خود کی‌روش هم هضم نشد چون نام او در لیست دوم نیست. اما دیگر دعوت‌شده تیم شیرازی یعنی رضا حقیقی در میان 27 نفر حضور دارد و به یقین گمنام‌ترین چهره حاضر در این جمع است.

5. در لیست اول 5 دروازه‌بان حاضر بودند که همه آن‌ها در لیست دوم هم حضور دارند. حضور 5 دروازه‌بان در یک لیست 27 نفره هم از اتفاقات جالب توجه محسوب می‌شود.

6. از تیم صدرنشین لیگ، فقط و فقط یک نفر در لیست نهایی باقی مانده است.

7. و آخرین نکته؛ 11 بازیکن خط‌خورده از تیم‌ملی روز دوشنبه دعوت شده و حدودا 48 ساعت بعد بدون حتی یک جلسه تمرین از تیم ملی کنار رفته‌اند. این دعوت 48 ساعته در تیمی که اصلا نفراتش دور هم جمع نشدند چه معنایی برای کارلوس کی‌روش و چه سودی برای تیم‌ملی ما در بر داشته است؟


ویدیو مرتبط :
لیست 18 نفره رئال در برابر اتلتیک بیلبائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست ۳۰ نفره كی روش برای سفر به سوئد



اخبار,اخبار ورزشی, کار لوس  کی روش

کارلوس کروش به زودی لیستی ۳۰ نفره از بازیکنان دعوت شده به تیم ‌ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهد تا برای سفر به سوئد، اقدامات لازم را انجام دهد.

به احتمال فراوان این لیست تغییر زیادی نسبت به جام ملت‌ها نخواهد داشت و در نهایت ۲۳ بازیكن از این جمع راهی سوئد می‌شوند. در واقع خط خورده‌ها با توجه به عملكردی كه در لیگ خواهند داشت از لیست حذف می‌شوند. از همین حالا پیش‌بینی می‌شود كه لیست تیم ‌ملی نسبت به جام ملت‌ها تغییر زیادی نكند و شاید تنها یكی، دو بازیكن جوان دیگر اضافه شوند. شنیده می‌شود امیرحسین صادقی مدافع استقلال جزو خط‌ خورده‌‌هاست و احتمالاً محسن فروزان هم دیگر در لیست نخواهد بود البته این اخبار بیشتر گمانه‌زنی است و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

 اخبار ورزشی  -  خبرورزشی