ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام :به پرسپولیس نمی‌روم!



نکونام پس از تمرین و در جمع هواداران:

برخی مسائل را نمی‌توانم تحمل کنم/ به پرسپولیس نمی‌روم

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین امروز در جمع هواداران گفت: برخی مسائل را نمی‌توانم تحمل کنم چون مشکلم مسائل شخصیتی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، جواد نکونام پس از تمرین تیم استقلال در حالی که هواداران او را احاطه کرده بودند در پاسخ به سؤال یکی از آنها که پرسید ناراحتی‌اش با استقلال که در برنامه 90 مطرح کرده مسائل مالی است عنوان کرد: مشکل من مسائل مالی نیست البته باشگاه استقلال پولم را نداده است اما مشکل من چیز دیگری است.

وی ادامه داد: این مسئله به مشکلات شخصیتی برمی‌گردد. برخی مسائل به وجود آمده که نمی‌توانم آن را تحمل کنم. امیدوارم که این مسائل برطرف شود.

نکونام در مورد درخواست یکی از هواداران که گفت این مسائل را فراموش کنید و با قدرت به کار خود در ورزشگاه ادامه دهید، تاکید کرد:‌ صد در صد همین گونه است. با قدرت ظاهر خواهم شد و تمام تلاش خودم را می‌کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود به پرسپولیس می رود، گفت: من از باشگاه النصر پیشنهاد دارم اما مطمئن باشید به پرسپولیس نمی‌روم.

کسانی که دوست داشتند از استقلال بروم خوشحال باشند/ حداقل یک سال فرصت می‌خواستم

مهاجم نیم‌فصل استقلال گفت: آنهایی که دوست داشتند از استقلال جدا شوم، خوشحال باشند چون به هدفشان رسیدند.

سیدامین منوچهری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جدایی‌اش از استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

سرانجام از استقلال جدا شدی، چرا؟

از هفته دوم قرار بود بروم. این اتفاق را آنهایی مطرح کردند که دوست داشتند از استقلال جدا شوم. روزنامه‌هایی بودند که از همان ابتدای حضورم در استقلال می‌گفتند باید مهاجم قوی به این تیم بیاید و منوچهری ضعیف است. هنوز هم آن روزنامه‌ها را دارم. خوشبختانه حداقل آنها به هدف‌شان رسیدند.

فارس: یعنی انصافا روزنامه‌ها در رفتنت تاثیر داشتند؟ پس نظر قلعه‌نویی چه می‌شود؟

همانطور که اشاره کردم خیلی‌ها دوست داشتند من در اینجا نباشم. من قلعه‌نویی را دوست دارم و تا آنجا که می‌توانستم تلاش کردم اما نظرشان این بود که از استقلال بروم و صحبتی باقی نمی‌ماند.

ظاهرا هنگامی که به استقلال آمدی ماشینت را فروخته بودی؟

این مسائل دیگر مهم نیست و گذشته‌ها گذشته است. من با جان و دل و تمام احساساتم به استقلال آمدم و اینجا هم موفق نبودم.

به نظر خودت عملکردت در استقلال خوب بود؟

نظر من مهم نیست و اینکه بد بودم یا خوب و یا متوسط را باید دیگران بگویند اما حداقل باید یکسال و نیم در استقلال و پرسپولیس بازی کنی چون بازی کردن برای این دو تیم شرایط خاصی دارد.

 مدیرعامل سایپا گفته گذشت زمان ثابت کرد منوچهری اشتباه کرد که به استقلال رفت.

از آقای حیدری تشکر می‌کنم چون نصیحت‌های او پدرانه است ولی خودشان هم می‌دانند اگر به استقلال نمی‌آمدم حسرتش در دلم می‌ماند. امیدوارم در آینده بتوانم موفق باشم.

 تیم جدیدت را مشخص نکردی؟

در حال مذاکره با نفت تهران هستم ولی یکسری مسائل هم باید حل شود تا به این تیم اضافه شوم.

 اگر روزی موفق شدی به استقلال برمی‌گردی؟

من همیشه استقلال را دوست دارم و انصافا می‌خواهم همیشه به این تیم کمک کنم اما این بار سعی می‌کنم با قدرت برگردم.

 صحبت خاصی نداری؟

از همه کسانی که من را دوست داشتند و دلشان برای من می‌سوخت تشکر می‌کنم ضمن آنکه از مدیرعامل سایپا ممنونم که حواسش همیشه به من است و امیدوارم سایپا هم در آینده موفق باشد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
از شکستن سر ناظر فولاد-پرسپولیس تا تاثیر نکونام بر داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام:هیچ وقت نگفتم به پرسپولیس می‌روم


جواد نکونام می گوید یک سوء برداشت از حرف هایش باعث رنجش جمعی از هواداران این تیم شده است.

خبرآنلاین: جواد نکونام می گوید یک سوء برداشت از حرف هایش باعث رنجش جمعی از هواداران این تیم شده است.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی درباره سوء برداشت از حرف هایش بعد از بازی با الشباب توضیحاتی داد. او قبل از هر چیز تاکید کرد که اگر حرفی می زند نه به عنوان یک بازیکن که به عنوان یک هوادار استقلال این حرف را می زند.

 او که خانواده ای استقلالی دارد و سال ها افتخارش این بوده که بازی های استقلال را از ورزشگاه تماشا می کرده و حامی این تیم بوده است درباره حرف هایش بعد از بازی با الشباب می گوید:« اول اینکه خیلی حرف ها روی دلم مانده بود و فشار این فصل این قدر زیاد شده بود که باعث شد مصاحبه ام کمی تند باشد.

 ولی باید این را به هواداران خوب استقلال بگویم که این تیم حالا در مسیر قهرمانی آسیاست. من چه باشم و چه نباشم ، هوادار استقلالم و از بچگی هم همین طور بودم. هیچ وقت هم این علاقه ام را کتمان نکردم. اگر حرفی می زنم و می گویم این تیم باید از سوی مسئولان حمایت شود ، به عنوان نماینده ای از هواداران است که این ها را می گویم. »


او درباره بحث حضورش در پرسپولیس هم می گوید:«در مورد بخشی از حرف های دیشبم هم تا جایی که به یاد دارم از من پرسیدند ممکن است به پرسپولیس یا سپاهان بروی و جوابم این بود که فعلا حرفی درباره آینده ندارم. من یک استقلالی هستم و این را با اطمینان می گویم که هیچ وقت به پرسپولیس نمی روم.

البته باشگاه پرسپولیس اصلا پیشنهادی به من نداده اما اگر هم روزی چنین پیشنهادی بشود ، با همه احترامی که برای این تیم و  هواداران میلیونی پرسپولیس قائلم به این تیم نمی روم چون  فکر می کنم همه آنهایی که طرفدار فوتبال هستند دوست ندارند بازیکنان شان به تیم رقیب بروند و من هم چون حس طرفداران را در خودم دارم ، هیچ وقت این کار را نمی کنم.»


بحث دیگری که نکونام دوست داشت درباره اش سخن بگوید بحث قراردادش بود که در این باره توضیح می دهد:« ببینید من خیلی صادقانه گفتم که قراردادم با استقلال مبلغش 1.7 میلیارد تومان بوده اما این مبلغ ، پول رضایتنامه ام را هم شامل می شد. من اول فصل رقمی نزدیک به 45 درصد از پولم را گرفتم اما همان موقع مجبور شدم 150 هزار یورو از این پول را به باشگاه اوساسونا بدهم تا رضایتنامه ام را بگیرم و تقریبا این فصل پولی از استقلال نگرفتم.

 من خیلی بحث مالی ندارم اما می گویم تیمی که می خواهد برای قهرمانی اسیا بجنگد باید حمایت شود. نمی دانم مجای این بحثم اشکال دارد. باز هم می گویم اصلا قصد نداشتم باعث دلخوری هواداران خوب استقلال شوم چون تا همیشه خودم را یکی از آنها می دانم.»


نکونام در پایان به تیم ملی شااره می کند می گوید:« فکر می کنم حالا که فصل فوتبالی لیگ مان تمام شده همه باید فارغ از همه اختلافات تمام فکر و ذکرمان را روی تیم ملی بگذاریم و سعی کنیم به جام جهانی برسیم .»