ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده



بمب فتح‌الله‌زاده ,نقل و انتقالات لیگ برتر,نکونام در استقلال

 

نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده

مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

خبرآنلاین: نکونام که چندسالی است پیراهن قرمز اوساسونا را برتن می‌کند، در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود تأکید کرده که احتمال بازگشت او به لیگ ایران در فصل آینده وجود دارد.

این در حالی است که جواد همچنان می‌تواند حضورش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد ولی بنا به دلایلی او به این موضوع هم فکر می‌کند که سال آینده در ایران بازی کند.

 

یکی از فوتبالیست‌های سرشناس ایران که ارتباط نزدیکی با نکونام دارد به خبرآنلاین می‌گوید که احتمال بازگشت جواد به لیگ ایران وجود دارد.

نکونام یک استقلالی متعصب است و دوست دارد پیراهن این تیم را یک روز برتن کند. از طرفی آخرین اخبار حاکی از آن است که علی فتح‌الله‌زاده برای تقویت خط هافبک استقلال چشم به جذب نکونام دارد.

 

در حال حاضر کیانوش رحمتی مصدوم شده و خبرهایی نیز در مورد رفتن آندرانیک تیموریان به لیگ امارات یا قطر مطرح است و مطمئنا نکونام یک گزینه ایده‌آل برای استقلال خواهد بود.

اگر او پیراهن آبی را برتن کند مطمئنا بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت./فردانیوز


ویدیو مرتبط :
بمب جدید حاجی فتح‌الله‌زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواد نکونام بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده


مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

خبرآنلاین : مدیرعامل استقلال قصد دارد برای تقویت این تیم دوباره چند ستاره فوتبال ایران را جذب کند که یکی از آنها جواد نکونام هافبک ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا است.

نکونام که چندسالی است پیراهن قرمز اوساسونا را برتن می‌کند، در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود تأکید کرده که احتمال بازگشت او به لیگ ایران در فصل آینده وجود دارد. این در حالی است که جواد همچنان می‌تواند حضورش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد ولی بنا به دلایلی او به این موضوع هم فکر می‌کند که سال آینده در ایران بازی کند.

یکی از فوتبالیست‌های سرشناس ایران که ارتباط نزدیکی با نکونام دارد می‌گوید که احتمال بازگشت جواد به لیگ ایران وجود دارد. نکونام یک استقلالی متعصب است و دوست دارد پیراهن این تیم را یک روز برتن کند. از طرفی آخرین اخبار حاکی از آن است که علی فتح‌الله‌زاده برای تقویت خط هافبک استقلال چشم به جذب نکونام دارد. در حال حاضر کیانوش رحمتی مصدوم شده و خبرهایی نیز در مورد رفتن آندرانیک تیموریان به لیگ امارات یا قطر مطرح است و مطمئنا نکونام یک گزینه ایده‌آل برای استقلال خواهد بود. اگر او پیراهن آبی را برتن کند مطمئنا بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت.