ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام: امیدوارم ورزشگاه را خالی نبینم/مصمم به پیروزی هستیم



امیدوارم ورزشگاه را خالی نبینم

نکونام: بازیکنان، رسانه‌ها و مردم مثل یک زنجیر هستند/مصمم به پیروزی هستیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که بازیکنان مصمم به برتری در دیدار روز سه‌شنبه با کره‌جنوبی هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: اردوی خوبی را برگزار کردیم و شرایط بسیار خوب است. مصمم هستیم مقابل کره جنوبی بازی خوبی انجام دهیم. می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و در ادامه امیدوارانه‌تر کار کنیم.

وی افزود: ایران و کره دو تیم برتر آسیا هستند. در این مسابقه میزبان هستیم و می‌خواهیم از این مسئله به خوبی استفاده کنیم. دو تیم از لحاظ فنی به یکدیگر نزدیک هستند و امیدوارم روز سه شنبه ورزشگاه آزادی را خالی نبینیم. بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا در این دیدار نتیجه بگیریم و با یکدلی و حمایت مردم می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

نکونام در مورد حمایت مردم و رسانه‌ها اظهار داشت: همه بازیکنان و هر کسی که به نحوی فوتبالی است دوست دارد ایران در این بازی نتیجه بگیرد، ما به حمایت مردم نیاز داریم و حضور آنها خیلی مهم است.

کاپیتان تیم ملی در مورد اینکه آیا این بازی می‌تواند مردم را با فوتبال آشتی دهد، عنوان کرد: مردم قهر نیستند، این صحبت‌هایی است که برخی انجام می‌دهند و باعث می‌شود بین مردم و فوتبال فاصله بیفتد وگرنه مردم با فوتبال آشتی هستند و آن را دوست دارند. شما رسانه‌ها هم باید حمایت کنید تا این فاصله به وجود نیاید. تیم ملی تا به حال چند بار به جام جهانی صعود کرده است؟ یک بار در 10 دقیقه توانستیم به جام جهانی برویم و یک بار در 3 دقیقه اتفاقی افتاد که از راهیابی به جام جهانی بازماندیم. باید این فاصله‌ای که ایجاد شده را برداریم و در موردش صحبت نکنیم. مردم فوتبال را دوست دارند و از تیم ملی حمایت می‌کنند.

وی در مورد حضور یار دوازدهم در کنار تیم ملی گفت: مدتی بین رسانه و بازیکنان فاصله افتاد و در جلسه‌ای که برگزار شد صحبت‌های لازم صورت گرفت و تصمیم بر این شد که از تیم ملی حمایت شود. بازیکنان، رسانه‌ها و مردم مثل زنجیری هستند که به یکدیگر وصل شده‌اند، در یک مقطع بین این زنجیر فاصله افتاد و در حال حاضر خوشحال هستم که بار دیگر به یکدیگر وصل شدیم.

نکونام اضافه کرد: رسانه‌ها نقش مهمی دارند. در جام جهانی 2006 رسانه‌ها یار دوازدهم بودند و خیلی محکم و استوار از تیم ملی حمایت کردند، متأسفانه در چند وقت اخیر اتفاقاتی افتاد و برخی روزنامه‌ها و برنامه‌ها بازیکنان فوتبال را تخریب کردند و به نوعی فوتبالیست‌ها مظلوم واقع شدند. ما هم باید واکنش نشان می‌دادیم و به همین خاطر مدتی صحبت نکردیم اما اکنون در کنار هم هستیم و می‌خواهیم کره را در تهران ببریم.

این بازیکن در مورد اینکه چرا بازیکنان شوت‌زنی مثل او نمی‌توانند از این توانایی اخیرا به خوبی استفاده کنند، تصریح کرد: در فوتبال امروز تیم‌ها خیلی خوب همدیگر را آنالیز می‌کنند. ما هم بازیکنان حریفمان را به خوبی می‌شناسیم و اجازه نمی‌دهیم از توانایی‌های خود مثل شوت‌زنی استفاده کنند دلیل این مسئله این است که موقعیت پیش نمی‌‌آید، هم در تیم ملی و هم در باشگاه‌ها تیم‌ها، حریفان را به خوبی آنالیز می‌کنند و آنها را می‌بندند به همین خاطر مانع از استفاده از موقعیت‌هایشان می‌شوند.

دیدار ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، ساعت 20 سه شنبه 25 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // هیه رو:امیدوارم بار دیگر که آمدیم ورزشگاه پر شود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی دراماتیک تراکتورسازی در ورزشگاه خالی!/ سپاهان پس از ۱۰ دیدار برد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دو دیدار همزمان هفته بیست و سوم لیگ برتر با برتری سپاهان و تراکتورسازی به پایان رسید.

به گزارش فارس، دو دیدار همزمان هفته بیست و سوم لیگ برتر که از ساعت 15:30 آغاز شده بود با پیروزی  تراکتورسازی مقابل فولاد و برتری سپاهان برابر سیاه‌جامگان به پایان رسید.

نتایج این دو دیدار به شرح زیر است:

تراکتورسازی 3 - فولاد 2
گل: ایوب کلانتری (8) و محمد ایران‌پوریان (63) از روی نقطه پنالتی و خالد شفیعی (90+5) برای تراکتورسازی و ساسان انصاری (66) و (92) هر 2 گل از روی نقطه پنالتی برای فولاد

سیاه‌‌جامگان صفر - سپاهان یک
گل: فوضیل موسی‌اف (90)

با این نتیجه سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از 10 دیدار پیاپی، سرانجام به پیروزی رسید. زردپوشان اصفهانی همچنین طی 18 بازی گذشته به دومین پیروزی خود رسیدند.

 

اخبار ورزشی - فارس