ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوری: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد



 

نوری: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد

 

کاپیتان سابق ملوان انزلی گفت: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی فنی باشد و به مسائل دیگر ارتباطی پیدا نکند.

پژمان نوری در مورد وضعیت خود در تیم الامارات گفت: شرایط در این تیم اماراتی خوب است. 25 روز در تونس اردو زده بودیم و روز گذشته به امارات بازگشتیم. چند بازی خوب در تونس انجام دادیم و یک دیدار هم با العین در جام اتصالات خواهیم داشت. پیش از این تیم ما با نفرات جوان و نوجوانش در این جام شرکت کرده بود.

نوری ادامه داد: امیدوارم دعوت نشدنم به تیم ملی به بحث فنی مربوط شود و نظر سرمربی باشد زیرا من به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. اما دوست ندارم دعوت نشدنم به خاطر بحث مصدومیت باشد که این مسئله برایم گران تمام می‌شود زیرا من مصدوم نیستم و سه بازی خوب برای الامارات در تونس انجام دادم.

کاپیتان فصل گذشته ملوان در مورد اینکه چرا ملوان در این فصل نتایج بدی گرفت،‌گفت: ابتدای فصل به این تیم رسیدگی نشد و در نتیجه تیم اکنون با مشکل مواجه شده است. ضمن اینکه ملوان تیم جوانی است و اگر بتواند در یکی دو بازی پیروز شود به شرایط خوب گذشته برمی‌گردد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد نتایج بد این تیم در لیگ برتر ایران هم گفت: پرسپولیس بدشانسی می‌آورد و بیش از حد هم حاشیه دارد اگراین حاشیه‌ها جمع شود می‌تواند دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مکانی: دعوت نشدنم به تیم ملی فنی نیست


دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید هیچ تیمی مثل سرخپوشان زیبا بازی نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سوشا مکانی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: پس از بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم، در حال حاضر شرایط تیمی ما خوب است و بازیکنان ما با انگیزه در تمرین‌ها شرکت می‌کنند. تیم ما تلفیقی از جوانان و بازیکنان باتجربه است. کسانی که در تمرین شرکت می‌کنند با انگیزه و با قدرت تمرین می‌کنند تا به آمادگی مطلوبی برسند.

او ادامه داد: در این مدت که وقفه‌ای در لیگ به وجود آمد فرصت به وجود آمد که بازیکنانی که دیر به تیم ما ملحق شدند بتوانند تمرین‌هایشان را انجام دهند و از نظر بدنی به شرایط مطلوبی برسند. ما قبل از دیدار مقابل سایپا باید در جام حذفی به مصاف پیکان برویم که این دیدار هم برای ما فوق‌العاده مهم است.

مکانی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی دارد گفت:‌ قطعا همین طور است. ما سال گذشته هم باید قهرمان می‌شدیم. حتی اگر خاطرتان باشد به جمع چهار تیم برتر جام رسیدیم اما در نیمه نهایی مقابل ذوب آهن شکست خوردیم. حتی یک بر صفر هم از این تیم پیش افتادیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. اگر کمی دقت می‌کردیم و می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم الان نام پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان جام حذفی برده می‌شد. این جام راه کوتاهی است تا از طریقش بتوانیم به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. مطمئنا تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

مکانی درباره رقابتش با دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس هم گفت: ما در حال حاضر سه دروازه‌بان در پرسپولیس هستیم که برای موفقیت تلاش می‌کنیم. مهم نیست چه کسی در درون دروازه قرار می‌گیرد بلکه مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. همیشه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم. بالاخره دروازه‌بانان جوان تیم هم باید بازی کنند تا تجربیات کافی را به دست بیاورند. این را هم قبول ندارم که می‌گویند سطح دو دروازه‌بان دیگر از من پایین‌تر است. ما هر سه همیشه تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس موفق شود.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس با بیان این که برانکو به او لطف دارد، گفت: همیشه در تمرین‌ها با انگیزه کار می‌کنم اما این که برانکو به من اعتقاد دارد باعث خوشحالی و افتخار من است. این کادر فنی و همچنین کادر فنی سال گذشته همیشه پشت بازیکنان‌شان بودند و اگر به خاطر اشتباهات بازیکنان تیم شکست می‌خورد باخت را به گردن بازیکن نمی‌انداختند. همین امسال هم اگر نگاه کنید می‌بینید برانکو شکست‌ها را به گردن بازیکنان نینداخته است. من این تواضع را واقعا ستایش می‌کنم و خوشحالم که در کنار مربی بزرگی چون برانکو کار می‌کنم و می‌توانم از تجربیاتش استفاده کنم.

مکانی درباره دعوت نشدنش به اردوی جدید تیم ملی گفت: دعوت نشدن من به خاطر مسائل فنی نبود. واقعیت این است که من در سه بازی ابتدایی پرسپولیس به خاطر محرومیت نتوانستم بازی کنم و به کی‌روش حق می‌دهم که بازیکنی را به تیم دعوت کند که در لیگ بازی کرده باشد و عملکرد خوبی داشته باشد. او این حق را دارد که به دیگر جوانان ایران هم شانس بازی بدهد اما باید بگویم من همیشه تلاش می‌کنم و هدف اولم این است که جواب اعتماد 30 تا 40 میلیون هوادار تیمم و همین برانکو را بدهم و بعد که این اتفاق افتاد مطمئنا این شانس را خواهم داشت که بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با قطعیت می‌گویم هیچ تیمی در ایران وجود ندارد که نظم تاکتیکی و بازی زیبای تیم ما را بتواند اجرا کند. ما از نظر تاکتیکی واقعا در شرایط فوق‌العاده خوبی هستیم و بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاریم. اگر در چند بازی ابتدایی فصل هم نتیجه نگرفتیم همه دیدند که تیم ما فرصت گلزنی ایجاد می‌کرد اما فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد و در نتیجه‌گیری مشکل داشتیم. البته این را هم می‌دانم اگر زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم سه امتیاز را به ما نمی‌دهند. باید طوری بازی کنیم که همیشه منطق را چاشنی کارمان کنیم تا بتوانیم همراه با انجام یک بازی زیبا نتیجه را هم کسب کنیم. مطمئنا ما این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه می‌دهیم و می‌توانیم به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.