ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نورمحمدی: قرار نیست با هرکسی عکس می‌گیریم به پرسپولیس بیاید/من و بنگر از کوبیدن سوشا چه نفعی می‌بریم؟



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و دلیل نمی‌شود که ما با هر کسی عکس بگیریم، قرار باشد، او به پرسپولیس بیاید.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با  فارس، درباره اینکه برخی شایعه کرده اند که او و محسن بنگر به دنبال این هستند که رحمان احمدی به پرسپولیس بیاید، گفت: واقعا برای شایعه‌سازان متاسفم. نمی‌دانم آنها از جان ما چه می‌خواهند، سوشا بهترین دروازه‌بان ایران است که مزد کارهایش را هم با دعوت به تیم ملی گرفته است و حضور او در تیم ملی نشان می‌دهد که چه عملکرد فنی خوبی دارد؛ و واقعا نمی‌دانم هدف شایعه‌سازان از این که می‌خواهند ما را رو به روی هم قرار دهند،‌ چیست؟

وی ادامه داد: چه دلیلی دارد من و محسن بنگر بخواهیم علیه سوشا مکانی حرف بزنیم یا کاری کنیم؟ بودن یا نبودن یک بازیکن در تیم چه ارتباطی با ما دارد؟ ما خیلی هنر کنیم بتوانیم خودمان را در ترکیب قرار دهیم. برانکو مگر برای جذب بازیکن به حرف ما گوش می‌دهد؟ مگر تا به حال ما بازیکنی به پرسپولیس آوردیم که این بار دوممان باشد؟ با بودن سوشا ما نیاز به گلر دیگری نداریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر از این همه شایعه و حاشیه خسته شدیم. تا با کسی حرف می‌زنیم شایعه درست می‌کنند، عکس می‌گیریم حاشیه درست می‌کنند،  حرف می‌زنیم یا جایی می‌رویم حاشیه درست می‌کنند و واقعا مانده‌ام چرا این روزها برخی رسانه‌ها برای پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کنند. واقعا نمی‌دانم من و محسن بنگر از کوبیدن سوشا چه نفعی می‌بریم؟ سوشا هم‌تیمی خوب و مؤثر ماست که تا آخر در کنار هم کار خواهند کرد و باید بگویم واقعا از این همه حاشیه خسته شدم.

نورمحمدی اظهار داشت: رحمان احمدی دوست خوب ماست همانطور که مهدی رحمتی با ما دوست است. همانطور که با سایر بازیکنان استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن دوست هستیم اما دلیل نمی‌شود با هر کسی که عکس می‌گیریم او به پرسپولیس بیاید. رحمتی در تیم استقلال بازیکن خوبی است اما ما سوشا را داریم که از بهترین‌های ایران است. او آنقدر عملکرد خوبی داشته که کی‌روش را مجاب کرد به تیم ملی دعوت شود و با احترام به همه دروازه‌بانان فوتبال ایران باید بگویم ما یکی از بهترین‌های ایران را در اختیار داریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره مطلب یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز افزود: من، محسن بنگر و مهدی رحمتی رفت و آمد خانوادگی داریم و هفته گذشته هم مثل همیشه به خانه یکدیگر رفتیم. یکی از خبرنگاران در همین رابطه با من تماس گرفت و نظر من را درباره رحمتی پرسید که من گفتم او از بهترین بازیکنان استقلال است که در تیم خودش عملکرد خوبی دارد اما از قول من چیزهای دیگر نوشته‌اند و تیتر کرده‌اند. این بی‌اخلاقی‌ها شایسته خبرنگاران ایرانی نیست و من متاسفم برای کسانی که به دروغ برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند اما مطمئن باشید بازیکنان پرسپولیس آنقدر فهیم هستند که تحت تاثیر این حاشیه‌سازی‌ها قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: 2 روز پیش من و محمود خوردبین در حضور چند نفر دیگر درباره برگزاری جشن تولد فرزند مرحوم هادی نوروزی با هم صحبت می‌کردیم و حتی در عکس مشخص است که چند نفر در حال خنده هستند اما یکی از رسانه‌ها نوشت که ما با هم درگیر شدیم! بروید محمود خوردبین با آن اعتبار و سن و سال قسم دهید که ما با هم درگیر شدیم یا نه. واقعا دیگر از این همه حاشیه خسته شدیم که هر کاری می‌کنیم برای ما دروغ‌پردازی می‌شود هر چند که همه ما می‌دانیم هدف کسانی که این کارها را می‌کنند فقط زمین زدن پرسپولیس است اما بدانند که موفق نمی‌شوند. بازیکنان پرسپولیس بی‌تجربه نیستند که بخواهند اسیر این حاشیه‌سازی‌ها شوند و امیدوارم که شایعه پردازان هم دست از این کارها بردارند. چون بیش از پیش ماهیت خودشان را نشان می‌دهند.

نورمحمدی در پایان تصریح کرد: باز هم می‌گویم همه بازیکنان پرسپولیس از حضور سوشا مکانی در تیم راضی هستند چرا که ما یکی از بهترین گلرهای ایران را در اختیار داریم و با وجود او نیازی به دروازه‌بان دیگری نداریم. امیدوارم شایعه‌پردازان دیگر این مسائل را تمام کنند و بگذارند ما فقط به فوتبال فکر کنیم. از طرف دیگر امیدوارم سوشا مکانی در بازی سه‌شنبه تیم ملی مقابل گوام فیکس باشد تا همه بدانند که بهترین دروازه‌بان ایران با ماست.


  اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
هلالی:در بدریم مسافریم بیاید بریم بریم به شهر آرزو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر: قرار نیست رحمان به خاطر دوستی با ما به پرسپولیس بیاید/ تا آخر پای مکانی می‌ایستیم



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

 مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رحمان احمدی دوست خوب ما است اما قرار نیست به علت دوستی با ما به پرسپولیس بیاید، زیرا اکنون یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران را داریم.

محسن بنگر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می شود وی و رضا نورمحمدی به دنبال حضور رحمان احمدی در پرسپولیس هستند، گفت: واقعا نمی‌دانم درباره این شایعات بی‌اساس چه باید بگویم.این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: به ما چه ربطی دارد که بخواهیم دنبال حضور کسی در پرسپولیس باشیم؟ ما سوشا مکانی را داریم که دروازه‌بان بسیار خوبی است و اگر هم قرار باشد بازیکنی به پرسپولیس بیاید این وظیفه باشگاه است که مذاکره کند نه ما بازیکنان.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: البته باید بگویم رحمان احمدی دوست ماست و یک دروازه‌بان بسیار خوب است اما قرار نیست به خاطر دوستی با ما به پرسپولیس بیاید. اینجا مسئولین باشگاه هستند که باید ببینند بازیکنی را لازم دارد بگیرند یا نه. هر چند که ما الان سوشا مکانی را داریم که یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و با وجود او نیاز به دروازه‌بان دیگری نداریم.

بنگر با انتقاد از برخی رسانه‌ها که شایعه‌سازی می‌کنند، افزود:‌متاسفانه رسانه ای که این خبر را زده کذب نوشته و بدون هیچ دلیلی خواسته ما را روبروی سوشا قرار دهد. با قدرت می‌گویم که سوشا هم‌تیمی خوب ماست و جزو بهترین دروازه‌بانان فوتبال ایران است که کل مجموعه پرسپولیس تا آخر پای او می‌ایستیم. امیدوارم رسانه‌ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس متوسل به هر دروغی نشوند.


  اخبار ورزشی  -  فارس