ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نورمحمدی: تیم از نظر روحی شوکه شده است


کاپیتان پرسپولیس شرایط روحی تیمش پیش از دیدار با استقلال اهواز با توجه به درگذشت مهرداد اولادی نامناسب می داند و امیدوار است تا روز بازی آنها به شرایط ایده آل بازگردند.

ورزش سه: علیرضا نورمحمدی، کاپیتان اول پرسپولیسی ها در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار حساس برابر استقلال اهواز با خبرنگار ما صحبت کرد و در این باره گفت: ما به جدول نگاه نمی کنیم و این اتفاقی است که از ابتدای فصل آن را در پیش گرفته ایم. استقلال اهواز شاید در جدول شرایط مناسبی نداشته باشد اما مطمئنا یکی از سخت ترین حریفان ما خواهد بود که برای اعاده حیثیت خودش به میدان خواهد آمد و شرایط سختی برای ما به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: اکنون شرایط سختی را از نظر روحی تجربه می کنیم و درگذشت مهرداد اتفاق تلخی را برای همه ما رقم زده است. امیدوارم تا پیش از دیدار با استقلال اهواز بتوانیم از نظر روحی مهیای دیدار شویم. درباره درگذشت او نمی دانم چه باید بگویم و فوتبال ما یکی از استعدادهای ناب خود را از دست داد.

علیرضا نورمحمدی در ادامه صحبت هایش درباره مهرداد اولادی گفت: چندی پیش با او صحبت کردم و از روحیه خوبی نیز برخوردار بود و به دنبال این بود تا در دیدارهای باقی مانده با نمایش خوب شرایط ملوان و خودش را ایده آل کند اما مثل اینکه دست اجل به او فرصت نداد و همه ما را ماتم فرو برد.

او در پایان گفت: به هرحال هیچ کدام از ما با دوری هادی کنار نیامده بودیم که این اتفاق تلخ بار دیگر همه را دچار شوک کرد. نمی دانم چه بگویم و فقط امیدوارم با کسب جام هر دوی این عزیزان را خوشحال کنیم.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // نورمحمدی:طارمی با این شرایط روحی هم بهترین بازیکن است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند



 

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند

 

در جلسه فردا با مجلسی‌ها کارها را نهایی می‌کنیم

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مربیان تیم ملی برای تعویق بازی استقلال نظر خودشان را گفتند.

عزیز محمدی در مورد جلسه روز گذشته در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جلسه برای بررسی راهکارهای کمک به فوتبال صورت گرفت. بحث اصلی در مورد مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر پرداخت نشدن پول به ورزش حرفه ای بود.

وی افزود: نتایج خوبی در این جلسه حاصل شد اما فعلا نمی توانم از جزییات آن حرفی بزنم. روز چهارشنبه جلسه دیگری داریم که باید این نتایج را نهایی کنیم. راهکارهای مختلفی برای کمک به باشگاه ها بررسی شد.

رئیس سازمان لیگ برتر ادامه داد: من توضیح دادم که یک سال دیگر تا حرفه ای شدن فوتبال وقت داریم و هنوز باشگاه های ما پروانه حرفه ای بودن نگرفته اند و در نتیجه اکنون فوتبال شامل ورزش حرفه ای نمی شود. خواستیم راهکارهای قانونی برای کمک به باشگاه ها بررسی شود.

محمدی در ادامه در مورد اینکه مربیان تیم ملی در تمرین استقلال از اینکه بازی این تیم با راه آهن به تعویق نیفتاده تعجب کرده اند، تصریح کرد: اگر بازی استقلال و راه آهن به تعویق می افتاد به راه آهن که پنجشنبه هفته جاری بازی دارد، ظلم نمی شد؟ اگر یادتان باشد بازی ایران و قطر سه شنبه برگزار شد اما مسابقه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن پنجشنبه برگزار شد. ما نمی توانیم بین تیم ها فرق بگذاریم.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: اگر بازی های ذوب آهن و سپاهان را تغییر دادیم به این دلیل بود که آنها می خواستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. مربیان تیم ملی که سر تمرین استقلال این حرف را زده اند در جلساتی که با ما دارند فقط می گویند برنامه ریزی طوری باشد که به تیم ملی برای مرحله بعدی کمک شود. آنها در تمرین استقلال نظر خودشان را گفته اند. سازمان لیگ برای برنامه ریزی باید همه چیز را در نظر بگیرد. برای ما نظر کی‌روش مهم است و برای برنامه هفته های بعدی حتما همه مسائل را لحاظ می کنیم.