ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نورمحمدی:از سه اخطاره‌ شدن حیدری ناراحت شدم



 

 

نورمحمدی:از سه اخطاره‌ شدن حیدری ناراحت شدم

 

مدافع پرسپولیس گفت: از اینکه سپهر حیدری به دلیل سه اخطاره شدن دیدار با استقلال را از دست داد ناراحت هستم.

رضا نورمحمدی در خصوص عدم حضور در دیدار مقابل ملوان اظهار داشت: همیشه به نظر دایی احترام می‌گذارم. با توجه به اینکه او مدافعان خوبی در اختیار دارد ترکیب اصلی را بنابر تاکتیکی که دارد به میدان می‌فرستد.

وی در خصوص سه کارته شدن سپهر حیدری و احتمال حضورش در ترکیب اصلی در دیدار روز جمعه با استقلال خاطرنشان کرد: دوست نداشتم حتی یک بازیکن ما سه کارته شود اما متأسفانه این اتفاق برای حیدری افتاد و از این موضوع بسیار ناراحت شدم. تا وقتی که دایی اعلام نکند خودم را در ترکیب اصلی نمی‌بینم. در روزهای آینده کار سختی دارم تا خودم را به دایی ثابت کنم.

نورمحمدی گفت: دوست دارم اولین دربی‌ام را تجربه کنم با این حال تابع نظر کادرفنی هستم.

دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 15 روز جمعه برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نعمت زاده سه اخطاره شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابطال پیمان ازدواج دو کودک یک ساله و سه ساله / دختر پس از 15 سال: راخت شدم!



ابطال پیمان ازدواج دو کودک یک ساله و سه ساله / دختر پس از 15 سال: راخت شدم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت تیک TIK.IR  نوشت:

منابع آگاه قضایی در ایالت جی‌پور هند چهارشنبه اعلام کردند پیمان ازدواج بین دو کودک سه ساله و یک ساله که 17 سال پیش خانواده‌های آنان درباره آن تصمیم گرفته بودند با پیگیری‌های عروس خانم که اکنون 18 سال دارد باطل شد.

 

ازدواج کودکان در هند غیرقانونی است اما این پرونده، فرهنگ ادامه‌دار برای این نوع ازدواج‌ها را در درون جوامع روستایی سنتی هند نشان می‌دهد که به این ترتیب امیدوارند امنیت مالی هر خانواده دخیل را با نظام مهریه تامین کند.

 

17 سال پیش براساس تصمیم خانواده‌ها قرار شد لاکسمی سارگارا در ایالت راجستان (غرب) به زوجیت راکش که اکنون 20 سال دارد درآید، آنان با هم زندگی کنند و بچه دار شوند.

پس از نخستین روند دادرسی از این نوع، ازدواج آنان سه‌شنبه از نظر حقوقی در جی پور در چارچوب تبلیغات فزاینده بین ازدواج‌های اجباری کودکان باطل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از جی پور، این دختر جوان گفت: «من از این ازدواج راضی نبودم. من این موضوع را به والدین خود گفتم که با من موافق نبودند، در نتیجه من دنبال کمک بودم.»

وی افزود: «اکنون من راحت شدم و اعضای خانواده این مسئله را پذیرفتند.»/انتخاب