ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نمونه دوپینگ یك فوتبالیست ایرانی مثبت شد



 

نمونه دوپینگ یك فوتبالیست ایرانی مثبت شد

 

 

دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از مثبت بودن یک نمونه آزمایش دوپینگ خبر داد.به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هاشمیان گفت: از ۲۲ نمونه ارسالی به آزمایشگاه کلن آلمان که مربوط به بازیکنان لیگ برتر فوتبال، لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان است، ۲۱ نمونه منفی بوده و یکی مثبت اعلام شده است.

 

وی اضافه كرد: یک نمونه مثبت مربوط به لیگ دسته یک است.../خبرگزارى ایپنا


ویدیو مرتبط :
بررسی دوپینگ فوتبالیست‌های معروف ایرانی توسط کارشناس ورزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

9 نمونه دوپینگ وزنه‌برداران مثبت شد



 

9 نمونه دوپینگ وزنه‌برداران مثبت شد

 

تقدیر از سرپرستی كه فدراسیونش دوپینگی داشت

9 نمونه دوپینگ وزنه‌برداران مثبت شد و 4 نمونه همچنان بی‌جواب

سخنگوی ستاد مبارزه با دوپینگ گفت: 9 نمونه دوپینگ وزنه‌برداران مثبت اعلام شد و 4 نمونه بی‌جواب نیز از این رشته وجود دارد.

به نقل از سایت سازمان تربیت‌بدنی، رامین طباطبایی با اشاره به حضور مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در جلسه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، گفت: در جلسه‌ای كه روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، حسین رضازاده و داراب ریاحی سرپرست و نایب‌رئیس فدراسیون حضور داشتند و ستاد از اقدامات این فدراسیون در جهت رفع مشكل دوپینگ در این رشته تشكر كرد.
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با اشاره به 50 نمونه‌ای كه به درخواست فدراسیون از ورزشكاران وزنه‌برداری گرفته شده است، ادامه داد: ستاد از 50 ورزشكار وزنه‌بردار آزمایش گرفت كه در پاسخ آزمایشگاه كلن 37 نمونه منفی اعلام شد و 9 نمونه هم مثبت كه البته 4 نمونه از این تعداد هنوز ارسال نشده است.
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با اشاره به روند صدور رای این ورزشكاران، تاكید كرد: براساس قانون، ستاد تا نهایی شدن این موضوع حق افشای نام ورزشكاران را ندارد.
طباطبایی افزود: ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با حضور خود در تمرینات ورزشكاران نسبت به نمونه‌گیری به طور جدی اقدام خواهند كرد.