ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نكونام: حتی اگر یك بازیكن با من مخالف باشد از تیم ملی می‌روم



 

نكونام: حتی اگر یك بازیكن با من مخالف باشد از تیم ملی می‌روم

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک بازیکن با من مخالف باشد حاضرم از تیم ملی خداحافظی کنم.

جواد نکونام در خصوص جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و با تمریناتی که انجام داده‌ایم توانستیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی درباره شایعاتی مبنی بر اختلاف بازیکنان با وی یادآور شد: این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد و فقط از طرف افرادی عنوان می‌شود که به دنبال حاشیه‌سازی هستند. حتی اگر یک بازیکن با من مشکل داشته باشد، از تیم ملی می‌روم و همین‌جا اعلام می‌کنم که بدون هیچ تعارفی این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود: من در کنار بازیکنان لذت می‌برم و جو بسیار صمیمانه‌ای بین افراد وجود دارد. کاپیتان باید در تیم محبوبیت داشته باشد در غیر این صورت نمی‌توان از تیم انتظار نتیجه گرفتن داشت.

نکونام عنوان کرد: قطبی باید به من به عنوان کاپیتان تیم نظرهای خود را بگوید و خیلی از آنها را به من تحمیل کند. همچنین من وظیفه دارم نظرات بازیکنان را به قطبی اعلام کنم. هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و تیم ملی در آرامش کامل به سر می‌برد و روابط بین بازیکنان و سرمربی دوطرفه است.

وی درباره اولین دیدار برابر عراق تصریح کرد: نباید فقط به دنبال نتیجه گرفتن در این دیدار بود، چرا که پس از این بازی 2 دیدار دیگر نیز پیش‌رو داریم. ما باید در همه دیدارها با تمام قوا ظاهر شویم.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از پیگیری وضعیت بازیكن دوپینگی تیم ملی عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیكن سابق تیم ملی انگلیس بازداشت شد



 

بازیكن سابق تیم ملی انگلیس بازداشت شد

 

پل گاسکوئین به جرم حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال انگلیس به جرم حمل ماده‌ی مخدر از نوع A توسط پلیس دستگیر شد و شب را در بازداشتگاه سپری کرد.

گاسکوئین که چند روز پیش به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی از سوی پلیس بازداشت شده و تعهد داده بود در صورت تکرار هر عمل خلاف دیگری زندانی خواهد شد، اکنون بار دیگر دچار دردسر شده است.

سخنگوی پلی در رابطه با بازداشت گاسکوئین عنوان کرد: پلیس 5 شنبه در خانه‌ی گاسکوئین مقداری مواد مشکوک پیدا کرد. در همین رابطه یکی از نزدیکان گاسکوئین هم مظنون شناخته و دستگیر شد. تا تکمیل شدن پرونده تحقیقات و بررسی‌های پلیس همچنان ادامه خواهد داشت.