ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقشه قلعه نویی برای دو بازیکن استقلال


امیر قلعه نویی در نظر دارد در نیم فصل تغییراتی در لیست نفرات تراکتورسازی داشته باشد.

اسپورت تی وی: امیر قلعه نویی در نظر دارد در نیم فصل تغییراتی در لیست نفرات تراکتورسازی داشته باشد.

تراکتورسازان در این فصل تا به اینجای لیگ نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. از این رو امیر قلعه نویی درصدد است تیم خود را تقویت کند. منابع غیر رسمی از قطعی بودن انتقال رضا نوروزی از سایپا و میلاد فخرالدینی از استقلال به تراکتور خبر می دهند.

البته فخرالدینی تنها بازیکنی نیست که در تیررس امیر قلعه نویی قرار گرفته بلکه مذاکراتی نیز با سجاد شهباززاده انجام شده که فعلا خبری از روند مذاکرات به بیرون درز پیدا نکرده است.


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم ؛ دوست داشتم 10 بازیکن را تعویض کنم



تیم فوتبال تراکتورسازی , امیر قلعه‌نویی

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «تمام فکر و ذکرم به تراکتورسازی است و هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان گفت: «نیمه اول افتضاح بودیم و فقط کیلو‌ها اسم داشتیم. اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می‌کردم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در این مسابقه عدالت رعایت نشد و می‌توانستیم 5 یا 6 گل به حریف بزنیم.»

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: «مس ضد فوتبال بازی کرد و این رسم بازی جوانمردانه نیست که بازیکنان این تیم بخواهند به هر قیمتی بازی را ببرند. امروز روز بدی داشتیم اما در نیمه دوم از بازیکنانم رضایت کامل دارم.»

وی درباره اینکه تراکتورسازی می‌تواند در کورس قهرمانی بماند گفت: «با این شکست کار ما سخت شد و از صدر جدول فاصله گرفتیم و بازی‌های دشواری در هفته‌های پیش رو خواهیم داشت.»

قلعه‌نویی با انتقاد از داوری مسابقه با مس کرمان گفت: «داوری خوب نبود. هواداران مس معتقد بودند روی یکی از بازیکنان آنها خطای پنالتی صورت گرفته اما اگر این طور باشد مربیگری را کنار می‌گذارم.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهد فصل آینده به استقلال برود گفت: «تمام فکر و ذکرم به تراکتورسازی است و هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم.»

قلعه‌نویی در پایان با بیان اینکه از هواداران مس ناراحت است خاطرنشان کرد: «از هواداران مس ناراحتم که من و بازیکنانم را مورد خطاب قرار دادند.»