ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقشه استقلالی ها برای بردن پرسپولیس در جلسه محرمانه!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

در جلسه استقلالی ها، آن نقشه های زیادی برای بازی دربی کشیدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ دربی در پیش است و از همین حالا، حساسیت به اوجش رسیده است. پرسپولیسی ها انگیزه بیشتری دارند و البته مطمئن تر هستند. هواداران این تیم برای استقلالی ها کری می خوانند و می گویند برنده این مسابقه هستند. اتفاقا در جلسه ای که روز دوشنبه پرویز مظلومی پیش از تمرین استقلال با بازیکنانش برگزار کرد، در این باره بحث شد و آنها از وجود چنین جوی خوشحال بودند.

 

مظلومی در این جلسه چیزهای زیادی به بازیکنان گفت از جمله اینکه هواداران به ورزشگاه می آیند و باید به خاطر آنها برنده باشند. او همچنین گفت که بسیار با تجربه تر هستند و همین می تواند عامل برد باشد. در بخشی از این جلسه، بازیکنان هم حرف هایی زدند و بحث هایی شد. استقلالی ها معتقد بودند که شانس آنها برای بردن بیشتر است. یکی از بازیکنان با تجربه استقلال در این باره گفت: «الان همه می گویند پرسپولیس برنده می شود. این به نفع ماست چون آنها بیشتر تحت فشار هستند. ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم و با آرامش خاطر بیشتر، برنده این بازی باشیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
افشای نامه محرمانه، پرسپولیس را به حاشیه برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی 2 جلسه محروم شد/ کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی/شیرینی: شاید می‌خواهند از استقلالی‌ها دلجویی کنند/رای صادره ما را یاد سریال پژمان انداخت



علی دایی,محرومیت علی دایی,کسر امتیاز از پرسپولیس

کمیته انضباطی رای داد:
دایی 2 جلسه محروم شد، مایلی کهن یک جلسه/ کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی

رئیس کمیته انضباطی رای های این کمیته را درباره چهار تیم لیگ برتری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده مجادله لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظی مایلی‌کهن و علی دایی بعد از بازی صبا و پرسپولیس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر انجام دادند، هر کدام از سرمربیان دو تیم به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه درباره پرونده بازی داماش و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، گفت: علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم داوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل اهانت‌های مکرر تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به تیم حریف، از باشگاه پرسپولیس یک امتیاز کسر و همچنین به دلیل یک دقیقه تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم توسط بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن‌زاده در ادامه درباره پرونده حوادث رخ داده در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان گفت: به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تماشاگران تیم میزبان (تراکتور) نسبت به داور مسابقه، از این تیم یک امتیاز کسر شد و تیم فوق به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه به دلیل رفتار ناشایست لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل مصاحبه تحریک کننده بعد از مسابقه، از سوی کمیته انضباطی تذکر گرفت.

وی در پایان گفت: دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز در انزلی نیز برگزار شد که به دلیل رفتار ناشایست تماشاگران تیم ملوان، این باشگاه به  پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه با توجه به زیاد شدن مصاحبه‌های غیر قانونی و اهانت‌آمیز توسط برخی اهالی فوتبال و سرمربیان تیم ها در نشست‌های مطبوعاتی در روزهای اخیر، تذکر می‌دهیم که در صورت تکرار مصاحبه‌های غیر مجاز، بی‌شک برخورد جدی خواهد شد.


شیرینی در واکنش به کسر امتیاز از پرسپولیس و محرومیت علی دایی:
دلیل قانونی برای کسر امتیاز از پرسپولیس پیدا نکردیم/ شاید می‌خواهند از استقلالی‌ها دلجویی کنند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد.

سعید شیرینی در مورد احکام جدید کمیته انضباطی علیه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این رأی را به هیچ عنوان قبول نداریم چون تماشاگران ما هرگز به داور توهین نکردند تا با جریمه کسر امتیاز مواجه شوند.

وی افزود: هرچه فکر کردیم دلیلی قانونی برای کسر امتیاز از پرسپولیس پیدا نکردیم، شاید کمیته محترم انضباطی به دلیل توهین و فحاشی تماشاگران تبریزی در بازی تراکتور و فولاد خوزستان ما را با کسر جریمه مواجه کرده و شاید هم این رأی برای دلجویی از استقلالی‌ها باشد که یک امتیاز قبلاً جریمه شده‌اند. باز هم می‌گویم ما از این رأی چیزی متوجه نشدیم و قطعاً‌ این رأی را قبول نداریم.

شیرینی تاکید کرد: ولی هر چه هست این رای هیچ دلیل قانونی ندارد چون تماشاگران ما کوچک‌ترین اهانتی به داور بازی با داماش نکردند و فقط هواداران داماش و پرسپولیس روی سکوها درگیری کوچکی پیدا کردند البته فراموش نشود که به مدافع با غیرت تیم ملی فوتبال کشورمان هم مثل بازی پرسپولیس و داماش در رشت چه بی‌احترامی‌هایی شد که قطعا جریمه آن کسر امتیاز برای پرسپولیس نیست.

وی با اشاره به محروم کردن دایی نیز گفت: این هم از آن رای‌ها است، عالم و آدم دیدند آقای مایلی‌کهن وسط بازی به سمت آقای دایی هجوم آورد و محروم کردن دایی هم باعث شگفتی فراوان است، البته رسم اسطوره کشی در این ورزش سابقه دیرینه دارد.

شیرینی در پایان تصریح کرد: به هیچ عنوان این احکام را قبول نداشته و اعتراض کتبی و رسمی خود را فردا تسلیم کمیته استیناف خواهیم کرد و هرگز کوتاه نمی‌آییم.


حمله مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به رای کمیته انضباطی
رای صادره ما را یاد سریال پژمان انداخت/آقایان تحت تأثیر مصاحبه استقلالی‌ها قرار گرفتند

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: وقتی خبر کمیته انضباطی به گوش‌مان رسید، تصور کردیم این متن برای سریال پژمان و توسط برادران قاسم‌خانی نوشته شده است.

حمید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد از رای اخیر کمیته انضباطی گفت: اول که این خبر به گوش‌مان رسید تصور کردیم که این متن برای سریال پژمان و توسط برادران قاسم‌خانی نوشته شده، تا مردم را بیشتر بخندانند، اما بعد که متوجه شدیم اینچنین نبوده، کلی شوکه شدیم.

وی افزود: آخر خنده‌دار‌تر از این امکان ندارد، چون تماشاگران ما به داور توهینی نکردند که کسر امتیاز شویم. مثل اینکه کمیته انضباطی بی‌احترامی به خانواده مدافع ما را نشنیده و یا خود را به راهی دیگر زده،‌ مثل اینکه کمیته انضباطی نشنیده که چگونه بازیکن ما را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهند.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد آقایان تحت تاثیر مصاحبه‌های اخیر استقلالی‌ها علیه خودشان چنین رأیی صادر کردند که جدا از خنده‌دار بودن اسباب تأسف فراوانی هم دارد.


/فارس