ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظری: دعا کنید جام‌جهانی را از دست ندهم



 

نظری: دعا کنید جام‌جهانی را از دست ندهم

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: افتخارات تیم ملی با حسین شمس عجین شده و امیدوارم در آْستانه جام‌جهانی آرامش به فوتسال برگردد.

مصطفی نظری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به سؤالاتی پاسخ گفت.

وی درباره مصدومیتش در دیدار مقابل امریکا در رقابت‌های گرندپریکس برزیل گفت: آن بازی حیثیتی بود و همه ما استرس زیادی داشتیم. برای اولین بار بود که جلوی امریکا بازی می‌کردم و خوشحالم که اجازه ندادم دروازه‌ام باز شود.

نظری افزود: همه بازیکنان نشان دادند که غیرت و تعصب ایرانی در تمامی میادین وجود دارد و خوشحالم که مصدوم شدم چون نمی‌خواستم به هیچ‌وجه در این مسابقه ناموفق باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: دروازه‌بان‌های خوبی داریم که می‌توانند جانشین مناسبی برای من باشند. من از 22 سالگی در تیم ملی بوده‌ام هر چند که هنوز هم سن زیادی برای بازی کردن ندارم و می‌توانم ادامه دهم.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: از تلاش‌های دکتر رضایی و طباطبایی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای من کشیده‌اند و باید چند وقت دیگر فیزیوتراپی انجام دهم و سپس نتیجه قطعی در مورد مصدومیتم اعلام می‌شود. فقط امیدوارم کار به عمل جراحی کشیده نشود چون در این صورت جام جهانی را از دست خواهم داد. دعا کنید این موضوع اتفاق نیفتد و امیدوارم بتوانم این مصدومیت را پشت سر بگذارم.

نظری درباره جدایی شمس از تیم ملی فوتسال گفت:‌ نیازی به گفتن من نیست، افتخارات تیم ملی با شمس عجین شده است. بهترین مربی سال 2009 جهان شمس شد که من هم در آن سال به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شدم. امیدوارم دوباره آرامش به فوتسال بازگردد. البته صانعی هم مربی تحصیل‌کرده‌ای است کارش را بلد است و کم‌تجربه نیست چون چند سال در کنار این تیم بوده است.

وی افزود: امیدوارم مشکلات حل شود چون مهم موفقیت تیم ملی است و بودن یا نبودن ما مهم نیست. از مسئولانم درخواست داریم که در فاصله باقی‌مانده تا جام جهانی توجه بیشتری به فوتسال داشته باشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: مسئولان نباید فوتسال را با این همه افتخار تنها بگذارند چون بازیکنان بدون هیچ چشمداشتی کسب مقام می‌کنند در صورتی که هیچ حمایتی از ما نمی‌شود. صحبت در این باره بسیار شده است اما خواهش می‌کنم این تیم را که بهترین تیم فوتسال تاریخ ایران است را حمایت کنند چون یک سال بیشتر تا جام جهانی باقی نمانده است و اگر امکانات فراهم باشد می‌توانیم جزء ۲ تیم برتر جهان باشیم.


ویدیو مرتبط :
برای جام جهانی از.دست ندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظری برگشت، شمسایی جام جهانی را از دست داد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اعلام فهرست 25 نفره تیم ملی فوتسال ایران

نظری برگشت، شمسایی جام جهانی را از دست داد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی 25 بازیکن را برای حضور در جام جهانی 2012 اعلام کرد که در این بین نامی از شمسایی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پورمحمد، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتسال، اسامی این بازیکنان به شرح زیر اعلام کرد:

مجتبی نصیری‌نیا، محمود لطفی، سجاد بندی سعدی، محمد کشاورز، حمید احمدی، جواد اصغری مقدم، علی اصغر حسن‌زاده، مصطفی طیبی، مسعود دانشور، محمد طاهری، مهدی جاوید، مصطفی نظری، احمد اسماعیل‌پور، علی رهنما، حسین طیبی، قدرت بهادری، افشین کاظمی، فرهاد فخیم، سعید کیایی، علیرضا صمیمی، فرید نمازی، سپهر محمدی، حمید یوسفی، مجید تیکدری‌نژاد و محمد کوهستانی

قبل از عزیمت تیم ملی فوتسال کشورمان به تایلند برای شرکت در جام جهانی 2012 از بین این بازیکنان 14 نفر برتر برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب خواهند شد.

مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 از اول تا 18 نوامبر(11 تا 28 آبان) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

نکته مهم در این لیست بازگشت مصطفی نظری به تیم ملی و عدم دعوت دوباره از وحید شمسایی است./فارس