ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصیرزاده: کهنه بودن افکار مسئولان فدراسیون باعث شد کارت قرمز حاج صفی را نبخشند



 

 

فدراسیون فوتبال , پرسپولیس  , سازمان لیگ

 

 

 

کارشناس مدیریت فوتبال گفت: «فدراسیون فوتبال شهامت بخشش کارت قرمز بازیکن تراکتورسازی را نداشت.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوزبه نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده در مورد این شایعه که فجرسپاسی از یک بازیکن محروم در بازی با پرسپولیس استفاده کرده، گفت: «بدعتی غلط در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاکم است و آن هم اینکه 48 ساعت بعد از ابلاغ محرومیت بازیکن اجرایی می‌شود در حالی که فیفا می‌گوید به محض ابلاغ محرومیت یک بازیکن، آن فرد باید محروم شود. باید این بدعت در فوتبال ما برداشته شود.»

وی در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری‌ها و شکایت به فیفا گفت: «طبق تصمیم فیفا اعتراض به تصمیمات داوری نظیر خطا، اوت و گل به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست اما در مورد کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان می‌توان اعتراض کرد و رای داور را تغییر داد. همان طور که اگر بازیکنی در زمین مرتکب تخلفی شود که از چشم داور پنهان بماند می‌توان آن را محروم کرد عکس این مسئله نیز صادق است و می‌توان بازیکنی که به اشتباه کارت قرمز یا زرد گرفته اخطار و یا اخراجش را پاک کرد.»

نصیرزاده تاکید کرد: «در جلسه‌ فنی که من، تاج و حسن‌زاده حضور داشتیم قرار شد کارت قرمز حاج‌ صفی در دیدار تراکتورسازی و استقلال پاک شود اما نمی‌دانم چه شد که در جلسه دوم این اتفاق رخ نداد. فدراسیون شهامت بخشش کارت قرمز حاج‌صفی را نداشت و این مسئله نشان داد چقدر افکار و اطلاعات برخی مسئولان فدراسیون کهنه و قدیمی است و اطلاعات به روزی ندارند.»

وی با اشاره به خوشحالی برخی بازیکنان لیگ و نوشته‌های زیر پیراهن آنها گفت: «حرکت برخی بازیکنان که شعارهای مذهبی زیر پیراهنشان می‌نویسند قابل تحسین است اما برخی از نوشته‌ها به گونه‌ای است که هم برای بیننده ابهام ایجاد می‌کند و هم اینکه با تاریخ ورزش در تناقض است.»

وی افزود: «به عنوان مثال، یکی از بازیکنان بعد از گل اسم خواننده محلی که زیر پیراهنش نوشته شده بود را به نمایش گذاشت و یکی از بازیکنان فجر دو حرف اختصاری انگلیسی که معلوم نیست به چه فردی مربوط است را روی زیر پیراهن خود نشان داد. سازمان لیگ موظف است به داوران و ناظران دستور دهد لباس زیر بازیکنان را کنترل کنند تا شعاری مبتذل و سیاسی زیر پیراهن آنها حک نشده باشد.»


ویدیو مرتبط :
به افکار کهنه "نه" بگویید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:وقتی‌ می‌خواهند من را زمین بزنند چه‌کار کنم؟/حسن زاده چرا به کارت قرمز حاج صفی ورود نکرد؟



 تیم فوتبال استقلال,امیرقلعه نویی

حسن زاده چرا به کارت قرمز حاج صفی ورود نکرد؟
قلعه‌نویی:وقتی‌ می‌خواهند من را زمین بزنند چه‌کار کنم؟/ باید صبرم را بیشتر کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:قبول دارم سعه صدرم کم شده و باید روی این موضوع بیشتر کار کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در گفت‌وگویی که پیش از بازی با اف سی سئول با ورزش و مردم انجام داده بود، در پاسخ به این سوال که سعه صدر قلعه نویی این روزها خیلی کم شده است، گفت: این موضوع را قبول دارم و باید صبرم را بیشتر کنم اما وقتی پیش از شروع لیگ می‌گویند که می‌خواهند قلعه نویی را زمین بزنیم و برای اولین بار از تیمی که من سرمربی آن هستم امتیاز کم می‌کنند، چه کار می‌توانم انجام دهم.

وی ادامه داد: من از بخشیده شدن کارت قرمز میثم حسینی خوشحالم اما چرا پنالتی که در بازی با تراکتور مقابل استقلال گرفته شد، حسن زاده ورود نکرد و کارت حاج صفی را نبخشید؟ آن صحنه را هم همه دیدند.

سرمربی استقلال ادامه داد: کمیته انضباطی یک ساعت قبل از بازی با اف سی سئول رای به محرومیت من می‌دهد، این معنی‌اش چه می‌تواند باشد؟ ما سه بازی را به اشتباه داوری باختیم، اما صحبت من این است که شما گزارش جلال مرادی ناظر بازی را نشان دهید و اگر تخلفی کردم ناظر یا داور بازی باید برخورد کند، اما کمیته انضباطی مرا محروم می‌کند.

قلعه نویی عنوان کرد: چرا من راجع به برنامه ورزش و مردم صحبت نمی‌کنم در حالی که بعد از جدایی من از تیم ملی بیشترین انتقادها را به من داشت، اما چون صحبت‌های آنها نقد و بررسی بود من هم چیزی نگفتم. در جاهایی ترور شخصیت صورت می‌گیرد  تیم ما هم مشکلات زیادی دارد حالا اگر شما به جای من باشید سعه صدرتان باز هم بالا می‌رود؟!/فارس