ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصیرزاده: داور به اشتباه خطای پاس به دروازه بان پرسپولیس را گرفت



 

 

 

 

پرسپولیس , بازیکن , فجر سپاسی , اخبار,فوتبال

 

 

کارشناس داوری ایران معتقد است داور بازی پرسپولیس و فجرسپاسی در مورد صحنه خطای دو ضرب پرسپولیسی ها اشتباه کرده است.

هوشنگ نصیرزاده در مورد صحنه ای که سعید بخشی زاده داور مسابقه پرسپولیس - فجر سپاسی در محوطه جریمه پرسپولیس خطای دو ضرب گرفت گفت: «داور در این مسابقه عملکرد خوبی داشت اما در مورد صحنه خطای دو ضرب در محوطه جریمه پرسپولیس اشتباه کرد. دروازه بان در صورتی نمی تواند پاس به عقب بازیکن خودی را با دست جمع کند که بازیکن خود با قسمتی از کفش خود به عقب پاس داده باشد. در صورتی که بازیکن پرسپولیس با ساق پا به عقب پاس داد و دروازه بان می توانست توپ را با دست جمع کند. به هر حال داور در این صحنه اشتباه کرد.»


ویدیو مرتبط :
اشتباه فاحش کمک داور در صحنه گل سالم پرسپولیس شمال به پاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه جنجالی پرسپولیس ـ ذوب آهن (عکس)/ دروازه‌بان پرسپولیس: اخراجم صد درصد اشتباه بود/ می گفتند اصلا اصفهان نرویم!



این صحنه ای است که بعدها بارها و بارها درباره آن صحبت خواهد شد.

تصمیم داور بازی ذوب آهن ـ پرسپولیس در اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس اشتباهی بود که کلیت مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد. همانطور که در این عکس مشاهده می کنید، صادقی که برای دفع ضدحمله ذوب آهن جلوکشیده بود، برای مهار چیپ کاوه رضایی هیچ خطایی مرتکب نشده و با سینه این توپ را دفع کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 
دروازه‌بان پرسپولیس:
اخراجم صد درصد اشتباه بود/ می گفتند اصلا اصفهان نرویم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اخراج من، اشتباه ۱۰۰ درصد داور بود زیرا در آن صحنه، توپ به هیچ وجه، با دست من برخورد نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان صادقی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان درباره اخراجش در این مسابقه از سوی داور بازی اظهار داشت: این اخراج اصلاً درست نبود و اعلام اخراج، اشتباه ۱۰۰ درصد داور مسابقه است.

وی افزود: اگر می‌خواستند که به تیم اینقدر فشار بیاید، می‌گفتند که ما تا اصفهان نیاییم؛ این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند اما سئوال اینجاست که چرا با احساسات آنها بازی می‌کنند؟

دروازه‌بان پرسپولیس تهران افزود: سئوال من این است که این چندمین اشتباه داور در هفته‌های اخیر است؟ یک بار، دو بار؟ چقدر می‌خواهند یک اشتباه را تکرار کنند.

وی بیان کرد: کمک داور پشت من را دیده و در صحنه‌ای که از جلو بوده و به سینه من برخورد کرده است را به اشتباه پنالتی اعلام می‌کند. فیلم و عکس صحنه برخورد توپ با سینه من هست و کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که این صحنه هند نبوده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه،مهر