ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتیجه کمیته انضباطی از زبان مهاجم هندوراسی "پرسپولیس"



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,جری بن سون

مهاجم هندوراسی پرسپولیس بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی این جلسه را خوب توصیف کرد.

به گزارش کاپ، بعد از اینکه 2 امتیاز حساس برای پرسپولیس در دقایق پایانی بازی مقابل سایپا از دست رفت، خیلی از هواداران، مسئولان و مربیان تیم پرسپولیس مقصر اصلی این اتفاق را مهاجم هندوراسی خود دانستند. جری بن سون که تک گل دقایق پایانی تیمش در دربی 81 را به ثمر رساند، خیلی فرصت بازی پیدا نمی کند و برانکو طارمی و علیپور را به او ترجیح می دهد. این بار هم که طارمی محروم بود و به او فرصت رسید، با 2 کارت زرد بی جهت از زمین اخراج شد تا تیمش به دردسر بیفتد.

 

جری بن سون مهاجم هندوراسی تیم پرسپولیس امروز به همراه مدیر برنامه هایش و همچنین مترجم اسپانیایی خود جلسه ای به مدت یک ساعت و 30 دقیقه با اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس و همچنین علی اکبر طاهری داشت. او در روزهای اخیر مورد انتقاد محمود خوردبین قرار گرفته بود و به دلیل اخراجش در بازی با سایپا به کمیته انضباطی رفت.
 
جری بن سون بعد از حضور در این جلسه به خبرنگار کاپ اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد. صحبت هایی با اعضای کمیته انضباطی و آقای طاهری داشتیم. سوءتفاهماتی به وجود آمده بود که البته برخی از رسانه ها به آن دامن زده بودند. جلسه ای بسیار خوب و صحبت های دوستانه ای داشتیم.
 
وی همچنین افزود: باشگاه پرسپولیس درباره  بازی با سایپا از من سوال کرد. من هم موضوع را برای آنها توضیح دادم که هیچ عمدی و یا مشکلی برای اخراجم نبوده است.

 مهاجم هندوراسی پرسپولیسی که علاقه زیادی به مصاحبه نداشت، در پایان گفت: من تابع تصمیمات باشگاه هستم و به محض آغاز تمرینات نیز با انگیزه کار خودم را پیگیری می کنم.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض پرسپولیس به رای کمیته انضباطی



 

 

 

اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی

 

محرومیت و جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته است، اعتراض این باشگاه را به دنبال داشت.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب اعلام کرد که این باشگاه نسبت به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص حوادث دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی اعتراض دارد و در خصوص اتفاقات بازی اول این تیم در لیگ دهم خود را در جایگاه شاکی می­داند.

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است: با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس در دیدار برابر تراکتورسازی به عنوان میزبان انتظار بهره‌برداری از مزایای میزبانی را داشت اما برخورد و حرکات تحریک‌آمیز هواداران منتسب به تراکتورسازی از همان ابتدا جو مسموم و غیرقابل انتظاری را در ورزشگاه به وجود آورد، تا حدی که در برخی صحنه‌ها به تحریک هواداران پرسپولیس انجامید و متأسفانه شاهد صحنه‌های تأسف‌باری از جمله هجوم بطری‌ها و دیگر اشیای هواداران منتسب به تراکتورسازی هنگام ورود تیم پرسپولیس به زمین بودیم. صحنه‌هایی که در ورزشگاه‌ها کمتر شاهد آن هستیم که تیم میزبان مورد تعدی واقع شود.

باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب به صورت مکتوب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.