ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نترسید؛ استقلال از پله پنجم پایین‌تر نمی‌رود


اخیراً رویکرد مناسبی را از سوی باشگاه استقلال شاهدیم و گویا قرار است برای یک بار هم که شده، منت هیچ بازیکنی را برای ماندن در این تیم نکشند.

خبر ورزشی: اخیراً رویکرد مناسبی را از سوی باشگاه استقلال شاهدیم و گویا قرار است برای یک بار هم که شده، منت هیچ بازیکنی را برای ماندن در این تیم نکشند. اگر واقعاً استقلالی‌ها در مرحله عمل هم روی این حرف خود باشند، باید گفت اتفاق مثبتی در این باشگاه شکل گرفته که می‌تواند قدم محکمی برای مقابله عملی با بازیکن‌سالاری باشد.

كاری به اینكه چرا بعضی از بازیكنان استقلال به این درجه از توهم رسیده‌اند كه خود را بزرگ‌تر از تیم می‌دانند، نداریم. به ‌هر حال یكسری از مسائل ریشه در تاریخ دارد و نسل فعلی هم كه كم توهم نمی‌زنند اما باید پرسید این همه بازیكن میلیاردی تا امروز كه 17 هفته از لیگ گذشته، چه گلی بر سر استقلال زده‌اند؟ ستاره‌های این تیم - اعم از ملی‌پوش و غیر ملی‌پوش - 30 درصد توانایی‌های خود را هم ارائه نداده‌اند اما همگی توقع دارند باشگاه به تمام تعهداتش عمل كند.

اكثر این نفرات پارسال هم در استقلال بودند و نه تنها در لیگ، پنجم شدند بلكه در آسیا ناكام مانده و در جام‌ حذفی هم به مس كرمانی باختند كه به لیگ یك سقوط كرد! امسال هم اكثر ستاره‌های استقلال مثل پارسال بودند (و حتی ضعیف‌تر از پارسال)، پس واقعاً هیچ دلیلی ندارد كه مدیر و مربی بخواهند ناز بازیكنان‌شان را بكشند.

بازیكنی كه 4/2 میلیارد تومان پول قراردادش است، 2 بازی خوب هم انجام نداده و حالا مدعی است تمام تیم‌های ایرانی و قطری و نصف اروپا او را می‌خواهند! اگر سری به اوضاع اسفبار لژیونر‌ها بزنیم، می‌بینیم كه اكثراً شرایط نامطلوبی دارند و بازیكنان فعلی استقلال هم اگر تا امروز پیشنهاد خوب خارجی داشتند، صد‌ درصد رفته بودند. بله، آنها می‌رفتند و پشت ‌سر خود را هم نگاه نمی‌كردند. همان طور كه قبلی‌ها رفتند و یادشان نبود كه به عشق مردم (!) بازی می‌كردند. گنده‌تر از ستاره‌های امروزی استقلال هم وسط فصل به همه چیز پشت‌پا زدند و رفتند چه برسد به امروزی‌ها كه همه چیز را با پول می‌سنجند و اگر چك‌شان پاس نشود، یك خمیازه مجانی هم برای استقلال نمی‌كشند.

ختم كلام اینكه قرار نیست استقلال بدتر از این 17 هفته بازی كند و بدتر نتیجه بگیرد. باور كنید آبی‌ها بدون 7، 8 بازیكن میلیاردی هم در جدول پایین‌تر از پله پنجم نمی‌روند و اتفاقی از این بدتر رخ نمی‌دهد، پس همین رویه را ادامه دهید و ناز هیچ بازیكنی (توجه كنید هیچ بازیكنی) را نكشید چون به طور حتم مصالح استقلال از هر مربی و بازیكن و اسطوره‌‌ای مهمتر است، البته اگر اسطوره‌ای باقی مانده باشد.


ویدیو مرتبط :
روحی که از پله بالا می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود



 

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود

 

استقلال به مصاف استقلال اردبیل می‌رود

تیم فوتبال استقلال امروز در سومین دیدار تداركاتی به مصاف استقلال اردبیل می‌رود.

استقلال كه همچنان در سرعین تمرینات خود را پیگیری می كند ساعت 18 امروز (دوشنبه) سومین بازی تداركاتی خود را برگزار می كند.
آبی پوشان تهرانی امروز به دیدار استقلال اردبیل می روند.
شاگردان پرویز مظلومی امروز صبح را استراحت می كنند.