ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناکامی بزرگ رضازاده و دوستان در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری/ قویترین مرد دنیا لابی بین المللی بلد نبود



ناکامی رضازاده درفدراسیون جهانی وزنه برداری

ناکامی بزرگ رضازاده و دوستان در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری/ قویترین مرد دنیا لابی بین المللی بلد نبود

ایران در هیچ یک از کمیته های فدراسیون جهانی وزنه برداری سهمیه ای ندارد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ حسین رضازاده و دوستانش که حامیان تاماش آیان بودند در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه برداری در روسیه موفق به کسب هیچ یک از کرسی ها نشدند. 

رضازاده که پیشتر  برای پست نایب رئیسی کاندیدا شده بود ، و یکی از 23 نامزد پست نایب رئیسی دوم فدراسیون جهانی بود ، نتوانست رای بیاورد  در حالی که برای این پست ، رای بیاورد و 5 نامزد دیگر از کشورهای مختلف دنیا بودند که توانستند صاحب رای شوند اما قوی ترین مرد تاریخ وزنه برداری جهان انگار لابی کردن در عرصه بین المللی را به خوبی وزنه زدن بلد نبود و نتوانست مثل ستاره هایی چون پیروس دیماس در این رقابت موفق باشد . 

حکمت پور دیگر نامزد ایرانی این انتخابات هم در رسیدن به کرسی کمیته فنی فدراسیون جهانی ناکام ماند./خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫انصراف رضازاده از انتخابات فدراسیون وزنه برداری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناکامی رضازاده در انتخابات جهانی وزنه‌برداری


ایران در هیچ یک از کمیته های فدراسیون جهانی وزنه برداری سهمیه ای ندارد. بخبرآنلاین: ایران در هیچ یک از کمیته های فدراسیون جهانی وزنه برداری سهمیه ای ندارد.


حسین رضازاده و دوستانش که حامیان تاماش آیان بودند در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه برداری در روسیه موفق به کسب هیچ یک از کرسی ها نشدند. رضازاده که پیشتر  برای پست نایب رئیسی کاندیدا شده بود ، و یکی از 23 نامزد پست نایب رئیسی دوم فدراسیون جهانی بود ، نتوانست رای بیاورد  در حالی که برای این پست ، رای بیاورد و 5 نامزد دیگر از کشورهای مختلف دنیا بودند که توانستند صاحب رای شوند اما قوی ترین مرد تاریخ وزنه برداری جهان انگار لابی کردن در عرصه بین المللی را به خوبی وزنه زدن بلد نبود و نتوانست مثل ستاره هایی چون پیروس دیماس در این رقابت موفق باشد . حکمت پور دیگر نامزد ایرانی این انتخابات هم در رسیدن به کرسی کمیته فنی فدراسیون جهانی ناکام ماند.