ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نام ایوانف را در کتاب «گینس» ثبت کنید!



یک روزنامه چاپ بلغارستان پیشنهاد کرد نام مربی تیم «لکوموتیو پلودیف» این کشور در کتاب «گینس» (ترین‌ها) چاپ شود.

 مربیگری , سرمربی لکوموتیو , خبرهای گوناگون

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه دنوویک در گزارشی که روز جمعه (دیروز) از این تیم لیگ دسته اولی منتشر کرد، وضعیت حضور «گریگوری ایوانف» را عجیب و غریب خواند.

این روزنامه نوشت، شامگاه چهارشنبه گذشته، باشگاه بلغاری این مربی 37 ساله را به عنوان مسئول فنی جدید تیم در کنفرانسی مطبوعاتی معرفی کرد.

در آن نشست عنوان شد وی تا پایان فصل قرارداد خواهد داشت؛ اما فردای آن روز (پنج‌شنبه) مربی جوان پیشین «لفسکی صوفیه» وقتی در اولین جلسه تمرینی تیمش در جلسه صبح شرکت کرد، مشاهده کرد مشکلات عدیده‌ای برای حل‌کردن وجود دارد و بلافاصله استعفای خود را نوشت و تسلیم مقام‌های باشگاه کرد.

این نشریه می‌نویسد این حضور کوتاه مدت در فوتبال جهان سابقه نداشته و بهتر است مسئولان کتاب گینس «ترین‌‌های جهان»‌ آن را به عنوان یکی از عجایب مربیگری ثبت کنند.

پلودیف از 8 بازی فصل جاری خود تنها یک برد کسب کرده است.
منبع:farsnews.com


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییعی که در کتاب گینس ثبت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین هتل ژاپنی در کتاب ركوردار گینس ثبت شد.



 

 

گرانترین هتل ژاپنی ركوردار گینس شد

 

رسانه های دولتی ژاپن از ثبت یك هتل واقع در پایتخت این كشور در كتاب ركوردهای گینس به دلیلاجاره اتاق هایش برای هر شب ۶۷۱ هزار دلار خبر دادند.

 

به گزارش ایسنا، «شی هایا كاوا»، سخنگوی هتل «ماندراین اورینتال» در «توكیو» در مصاحبه ای با رسانه های دولتی ژاپن، تصریح كرد: این هتل ۱۷۸ اتاق، ۹ رستوران و چندین سالن ورزش و سرگرمی دارد و اجاره اتاق برای هر شب ۵۵ میلیون ین، معادل ۶۷۱ هزار و ۸۰۰ دلار است.

 

وی خاطر نشان كرد: رستوران ها از ساعت ۱۵ هر روز فعالیت خود را آغاز می كنند و این ۹ رستوران ظرفیت ۵۰۰ مهمان را دارند.

 

نمایندگان كتاب ركوردهای گینس قرار است با حضوردر این هتل گرانقیمت، نام آن را در این كتاب به ثبت برسانند.

منبع:خبرگزاری ایسنا