ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناكامی مدال‌داركشتی فرنگی دنیادرجام تفلیس



 

 

قضاوت دیدار آفریقا‌ی‌جنوبی- مكزیك

 

ناكامی مدال‌دار كشتی فرنگی دنیا در جام تفلیس

حبیب اخلاقی دارنده مدال برنز سال 2009 جهان، ناكام بزرگ تیم ایران در جام بین‌المللی تفلیس بود.

كادر فنی هر 2 تیم آزاد و فرنگی ایران در جام بین‌المللی بالاوادزه گرجستان چندین تن از یاران اصلی‌ خود را محك زدند.
در تیم آزاد مراد محمدی، مهدی تقوی، صادق گودرزی و فردین معصومی و در تیم فرنگی حمید سوریان، امید نوروزی، حبیب اخلافی و امیر علی‌اكبری كه در اوزان خود مدعیان اصلی كسب دوبنده تیم ملی در جهانی 2010 به شمار می‌روند در این میدان روی تشك رفتند.
در حالی كه تقریبا اكثر مدعیان اصلی كارشان را با مدال به پایان رساندند تنها این حبیب اخلاقی بود كه با ناكامی به تهران بازمی‌گردد.
در بین سایر مدعیان این تیم، تقوی، گودرزی، معصومی، سوریان و علی‌اكبری به مدال طلا رسیدند.
مراد محمدی و امید نوروزی نیز مدال نقره را از آن خود كردند.
همچنین داوود احمدی در رشته آزاد و محسن حاجی‌پور و محمدرضا اكبری و محسن بشین‌جی در كشتی فرنگی نیز نفرات دوم و سوم اوزان مختلف بودند كه به مدال برنز رسیدند.
در تیم آزاد فرزان بهرامی، مصطفی آقاجانی و حسن رحیمی و در تیم فرنگی نیز حبیب اخلاقی، داوود اخباری و امین سوری از دستیابی به مدال دور ماندند.
جام تفلیس از جام‌های معتبر و سطح بالای كشتی دنبا محسوب نمی‌شود، كادر فنی تیم‌های ملی نیز با علم به این موضوع قصد محك زدن مدعیان در میدانی نه چندان سنگین را داشت.
این پیكارها روزهای 15 تا 17 خردادماه در كاخ ورزش شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
مدال طلا امید نوروزی در كشتی فرنگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان/سلطانی مدال طلا را بر گردن آویخت



کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان - صربستان
سلطانی مدال طلا را بر گردن آویخت

نماینده وزن 46 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان که از عصر امروز به میزبانی صربستان آغاز شده است محمد سلطانی منفرد با غلبه بر حریف روس در فینال مدال طلای وزن 46 کیلو را بر گردن آویخت.

در وزن 46 کیلوگرم که 19 فرنگی‌کار روی باسکول رفته‌اند، محمد سلطانی منفرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک ماکسیم نهودا از بلاروس را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه یک بر یک از سد راجیش دالال از هند گذشت و به نیمه نهایی صعود کرد. سلطانی در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل کافروف از آذربایجان به پیروزی دست یافت و فینالیست شد. وی در فینال با نتیجه 4 بر 3 از سد ولادیسلاو ملنیکوف از روسیه گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 42 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سردیجان کواچ از صربستان را شکست داد، اما در دور بعد باید با نتیجه 4 بر 2 مغلوب امین سفیرشایف از بلاروس شد که با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت، اما در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 5 مقابل گالستیان از ارمنستان شکست خورد و شانس حضور در دیدار رده بندی را از دست داد و حذف شد. در این وزن که 16 فرنگی‌کار حضور داشتند.

در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی پس استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب ولادیسلاو کولپا از اوکراین شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن 28 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم که 24 فرنگی‌کار حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب یوگنی پولی وادوف از قزاقستان شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند در دور اول با نتیجه 10 بر صفر تاتسویا فوجی از ژاپن را شکست داد و در دور دو هم با نتیجه 7 بر صفر از سد کوین باومن از استونی گذشت و به یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 2 مقابل اسکار سیزفسکی از لهستان به پیروزی دست یافت و راهی نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر مغلوب سوسلان فانزیف از آذربایجان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
بیرانوند در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با زلاتف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.
نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب مدال نشدند./فارس