ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناراحتی ناظم‌الشریعه از لو رفتن لیست تیم ملی


رئیس کمیته فوتسال می‌گوید اسامی بازیکنان تیم ملی در فدراسیون فوتبال «لو» رفته است!

خبرگزاری مهر: سیدرضا افتخاری درباره اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال پیش از اتمام لیگ برتر اظهر کرد: اعلام اسامی از ناحیه کمیته فوتسال نبود! اسامی را برای دبیر کل فرستاده بودیم تا برای ویزای تاجیکستان اقدام شود ولی این اسامی در فدراسیون لو رفت! روابط عمومی هم وقتی دید این اسامی لو رفته است، لیست را منتشر کرد.

وی ادامه داد: آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم از این بابت خیلی ناراحت بود و می‌گفت حالا همه این موضوع را از چشم من می‌بینند. من هم به او گفتم که خیالت راحت من در اینباره صحبت خواهم کرد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره انصراف تیم کاشی نیلو از لیگ برتر فوتسال و عدم حضور تیم آذرخش در دیدار هفته گذشته برابر فرش آرا، گفت: باید قبول کنیم بعضی تیم‌ها شرایط حرفه ای شدن را در لیگ برتر ندارند. خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی در لیگ دسته اول کرده‌ایم و هر کدام از تیم ها نتوانند در لیگ برتر ادامه بدهند، از لیگ دسته اول جایگزین‌های خوبی خواهیم داشت.

افتخاری تصریح کرد: ما امسال خیلی فشار به تیم‌ها نیاوردیم تا خودشان را بازسازی کنند ولی از سال آینده سخت‌گیری‌هایمان شروع می‌شود. در هیات رئیسه جدید طرح‌هایی را ارئه کرده ایم که اگر تصویب شود تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند وارد مسابقات شوند و انصراف بدهند.


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلک هندی برای لو رفتن لیست تیم ملی!


فدراسیون فوتبال برای گرفتن ویزای هند برای بازیکنان تیم ملی اقدامات لازم را انجام داده است اما سخت گیری هندی ها همچنان ادامه دارد.

خبرآنلاین: کشور هند برای دادن ویزا به ایرانی ها سخت گیری می کند. مسئولان فدراسیون هم برای درخواست اولیه با مشکلاتی روبرو بودند که پس از انجام این مراحل، بازیکنان تیم ملی امروز به سفارت هند در تهران مراجعه می کنند تا ویزای خود را بگیرند.

قرار است نزدیک به 30 بازیکن به سفارت این کشور بروند و فرم لازم را پر کنند. هندی ها که از لیست 70 نفره ابتدایی تقریبا به اندازه بازیکنان اعزامی به این کشور روادید صادر می کنند ، به همین سادگی احتمالا دست کادرفنی ایران را برای شناختن لیست اعزامی تیم ما به آن کشور رو می کنند و کارلوس کروش 10 روز قبل از نهایی شدن اردوی تیمش برای بازی با هندوستان ، به ناچار دستش رو می شود و لیستش لو می رود. البته تیم ملی پیش از بازی با هند در کرج با گوام بازی می کند که صدرنشین گروه است اما بعید به نظر می رسد با شرایط پیش آمده برای گرفتن ویزای هند ، سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان ارسالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا را تغییر دهد.