ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناراحتی رضائیان به خاطر جلوگیری از اهدای پیراهن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رضائیان به خاطر جلوگیری از اهدای پیراهنش به توپ‌ جمع‌کن ابراز ناراحتی کرد.

زمانی که اشکان خورشیدی داور تیم‌های سیاه‌جامگان و پرسپولیس به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید، توپ‌ جمع‌کن‌های ثامن مشهد به سراغ بازیکنان پرسپولیس رفته و از آنها تقاضای پیراهن کردند.

در همین رابطه یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها از رامین رضائیان مدافع پرسپولیس که گل اول بازی را به ثمر رسانده بود، تقاضای پیراهن کرد و رضائیان هم قصد داشت پیراهن شماره 27 خود را به این نوجوان توپ‌جمع‌کن بدهد که این تصمیم با ممانعت مواجه شد.

از آنجایی که قرار است پرسپولیس در بازی هفته آینده مقابل ملوان هم همین لباس را بپوشد، این کار را انجام نشد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
ناراحتی پدرو در مراسم اهدای جام سوپرجام اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درآمد ۱۱۰ میلیون پوندی پاری‌سن‌ژرمن به‌خاطر فروش پیراهن بکام



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

دو روز پس از استخدام کاپیتان سابق انگلیس اتفاق افتاد

درآمد ۱۱۰ میلیون پوندی پاری‌سن‌ژرمن به‌خاطر فروش پیراهن بکام

باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از راه فروش پیراهن‌‌های ورزشی با نام ستاره انگلیسی جدید خویش صاحب درآمدی بالغ بر ۱۱۰ میلیون پوند خواهد شد.

به گزارش aفارس، تیم فرانسوی که پنج‌شنبه گذشته در آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات زمستانی با دیوید بکام قراردادی 5 ساله منعقد کرد، قرار است با مشارکت دو حامی مالی خود، در 4 سال آینده صاحب درآمد فوق به خاطر عرضه و فروش پیراهن‌های با نام کاپیتان اسبق انگلیس شود.

براساس اعلام رسانه‌ها دو کمپانی نایک و خطوط هواپیمایی امارات‌ ایرلاین که اسپانسر سن‌ژرمن هستند، رقم فوق را در مدت 4 سال آینده در اختیار باشگاه پاریسی خواهند گذاشت.

در مقابل طی مدت قرارداد پیراهن‌های که نام و امضا بازیکن پیشین منچستریونایتد، رئال مادرید، آ.ث‌میلان و لوس‌آنجلس گالاکسی نقش بسته به ارزش تقربی 100 پوند به علاقمندان عرضه خواهند کرد./فارس