ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مکانی: همه در گل خوردن مقصرند


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وقتی تیمی گل می‌خورد همه مقصر هستند.

خبرگزاری ایسنا: سوشا مکانی درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: بازی طوری رقم خورد که در اکثر دقایق مالکیت توپ در اختیار ما بود و به غیر از 10 دقیقه ابتدایی ما تیم سرتر میدان بودیم. در کل بازی خوبی انجام شد و اگر بخواهیم بگوییم کدام تیم مستحق برد بود، باید بگویم با توجه به بازی‌ای که پرسپولیس انجام داد تیم ما مستحق کسب پیروزی بود اما همین که تا دقیقه 90 بازیکنان ما با جان و دل تلاش کردند تا نتیجه شکست را به مساوی تغییر دهند، واقعا ارزشمند است. بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و همان طور که گفتم اگر بخواهیم عادلانه نظر بدهیم، پرسپولیس مستحق کسب پیروزی بود.

او اضافه کرد: ما از ابتدای بازی با توجه به ترکیبی که کادر فنی در نظر گرفته بود، برای برد وارد زمین مسابقه شدیم و در ادامه هم بازی خودمان را به حریف دیکته کردیم. در ادامه هم کادر فنی با تعویض‌هایی که انجام داد عناصر هجومی تیم را وارد زمین کرد زیرا همان طور که گفتم ما برای کسب پیروزی به میدان آمده بودیم و فکر می‌کنم بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتیم. شاید یکی از دلایل زیبا شدن بازی دیروز هجومی بازی کردن تیم ما بود. البته ما تا آخرین لحظه برای رسیدن به گل تلاش کردیم و خدا را شکر که توانستیم به این مهم دست یابیم. فکر می‌کنم با توجه به شرایط روحی که در حال حاضر تیم ما دارد اگر بتوانیم همین گونه ادامه دهیم مطمئنا در آینده می‌توانیم پیروزی‌های دیگری به دست بیاوریم و با کسب امتیازات و از دست ندادن آن‌ها می‌توانیم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم.

مکانی با بیان اینکه مهاجمان تیمش در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند گفت: مهدی رحمتی بزرگتر من است و من باید احترامش را نگه دارم. او مطمئنا تجربیات بیشتری نسبت به من دارد اما اینکه از نگاه برخی‌ها در این میدان ستاره بازی شده است نشان از این دارد که تیم ما یک بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشت و اگر مهاجمان کمی دقت می‌کردند مطمئنا می‌توانستیم با اختلاف گل زیاد استقلال را شکست دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره توهین‌هایی که هواداران استقلال به او کردند هم گفت: اصلا این مسائل برایم مهم نیست. فوتبال با هوادارانش زنده است. اگر هواداری به ورزشگاه نیاید فوتبال جذابیتش را از دست می‌دهد. من هیچ وقت به توهین‌ها فکر نمی‌کنم. زمانی که درون زمین هستم تمرکزم فقط درون زمین است و هیچ گونه صدایی را نمی‌شنوم. همیشه این گونه موقع‌ها احساس می‌کنم بازیکن خارجی هستم و زبان هواداران نمی‌فهمم. به همین دلیل نسبت به توهین‌هایی که انجام می‌شود واکنشی نشان نمی‌دهم. هواداران با هر توهینی که به من می‌کردند 5 درصد به انگیزه و توانایی من اضافه می‌کرد. ایرادی ندارد. من راضی هستم هواداران به من توهین کنند اما برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه بیایند و باعث شور و شوق فوتبال شوند.

مکانی درباره گلی که دریافت کرد نیز گفت: وقتی تیمی گلی دریافت می‌کند همه مقصر هستند، از مهاجم تیم بگیرید تا خط هافبک و مدافعان همه مقصر هستند. البته این را باید بگویم در تیم ما آنقدر صمیمیت وجود دارد که این گونه مسائل جا افتاده است. البته این را هم باید بگویم اگر بازیکنی اشتباه نکند، گلی در فوتبال به ثمر نمی‌رسد و همه بازی‌ها صفر - صفر می‌شود. بازیکنان تیم حریف همیشه به دنبال این هستند که از اشتباهات بازیکنان مقابل‌شان استفاده کنند. در تیم ما به خاطر صمیمیتی که میان بازیکنان وجود دارد همیشه این گونه بوده که اگر یک فرد اشتباه کند انگار کل تیم اشتباه کرده است. ان‌شاءالله اگر بتوانیم با تمرکز زیاد ضریب اشتباهات‌مان به حداقل برسانیم مطمئنا در آینده می‌توانیم امتیازات تیم‌مان را بالا ببریم و به صدر جدول بیاییم و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ تیمی نه از انتهای جدول و نه در صدر جدول نمی‌تواند مقابل تیم ما قد علم کند و تیم ما هر تیمی را شکست می‌دهد. استقلال هم که در حال حاضر روی کاغذ تیم صدرنشین جدول است دیدید که دیروز چگونه مقابل تیم ما بازی کرد. ان‌شاءالله اگر کمی دقت کنیم، می‌توانیم تیم مدعی قهرمانی باشیم و در انتهای فصل به آنچه که استحقاقش را داریم یعنی کسب عنوان قهرمانی دست یابیم.

مکانی درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن و همین طور محرومیتش از این دیدار هم گفت: تیم ما به شخص متکی نیست. من مطمئنم بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب آهن طوری عمل می‌کنند که جور بازیکنانی که نیستند را هم می‌کشند و شاید حتی از آن بازیکنان هم بهتر عمل کنند. ما این را می‌دانیم بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم اما مطمئنا با پیروزی بر این تیم به جمع 4 تیم برتر راه خواهیم یافت. به اعتقاد من اگر ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم و به جمع 4 تیم برویم قطعا قهرمان جام حذفی می‌شویم. ما فصل گذشته هم مقابل این تیم در نیمه نهایی شکست خوردیم و نتوانستیم به فینال برویم. مطمئنا بازیکنان ما از بازی فصل گذشته درس گرفته‌اند و اشتباهات آن را دیگر انجام نمی‌دهند. ان‌شاءالله بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

او ادامه داد: ما در لیگ یک بار مقابل این تیم به میدان رفته‌ایم و همه دیدند که با وجود اینکه تیم ما سرتر از آن‌ها بود و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت اما اشتباهات داوری و اتفاقات فوتبال گریبانگیر ما شد و نتوانستیم این تیم را شکست بدهیم اما با توجه به توانایی‌هایی که تیم ما دارد، در حال حاضر می‌توانیم هر تیمی را در آسیا شکست بدهیم. مطمئنا ذوب آهن هم از این قضیه مستثنی نیست.


ویدیو مرتبط :
گل به خودی و سوتی سوشا مکانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کسی راست می گوید؟ /برهانی : با دستم نزدم/ مکانی: تردید نکنید که با دست گل زده



چه کسی راست می گوید؟ /برهانی : با دستم نزدم/ مکانی: تردید نکنید که با دست گل زده

 چه کسی از میان آرش برهانی و سوشا مکانی حقیقت را می گوید؟ گل دوم استقلال با دست زده شده یا نه؟

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ صدمین گل آرش برهانی در لیگ برتر جنجالی بزرگ به پا کرده است. گلی که استقلال را تا پله دوم لیگ بالا کشیده. آرش که بر خلاف همیشه ، در موقعیتی سخت توانسته توپی که هیچ کس باورش نمی شده را گل کرده حالا متهم است که مثل مارادونا توپ را با دست انداخته توی دروازه.

اگرچه او موقع شیرجه دستش را برده بود تا توپ را بزند امادرست در لحظه ای که توپ به او می رسد در همه تصاویر تلویزیونی ، بدن سوشا مکانی ، مدعی اصلی اینکه او توپ را با دست زده ، صحنه را کاور کرده است.

تصاویر مربوط به عکس های عکاسان ورزشی هم خیلی واضح نیست. با این وجود منصور ابراهیم زاده که روی نیمکت نفت بوده ادعا کرده توپ با دست وارد دروازه شده و سندش هم تصاویر تلویزیونی است. 

سوشا مکانی که قسم می خورد آرش توپ را با دست زده و می گوید داور بازی را برای تیم آبی پوش در آورده اما از سوی مقابل برهانی می گوید اصلا از دستش استفاده نکرده است. اگرچه این وسط سیاوش اکبرپور هم با خنده می گوید:« شک نکنید آرش با دست توپ را گل کرده!»

اینکه ته قصه کجا خواهد بود ، باید به انتظار نشست و دید واضح ترین تصویر را چه کسی رو می کند.

شاید مثل بازی قبلی ، روابط عمومی باشگاه استقلال باز هم تصویری داشته باشد که به کار کارشناسان برنامه 90 بیاید. تصویری که آنها از تبریز به نمایش گذاشتند تا خیال همه راحت شود ، محمد نصرتی توپ را با دست نزده و حقی از استقلال ضایع نشده است.

شاید این بار هم آنها تصویری رو کنند که به کمک نفتی ها بیاید!

خبرآنلاین