ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ميران ازمربيگري تيم جودوكناره‌گيري كرد



 

 

 

ميران ازمربيگري تيم جودوكناره‌گيري كرد

با صدور بيانيه‌اي

محمود ميران از مربيگري تيم ملي جودو كناره‌گيري كرد

سرمربي و كاپيتان سابق تيم ملي جودو با انتشار بيانيه‌اي كناره‌گيري خود را از تيم ملي جودو رسماً اعلام كرد.

در متن بيانيه ميران آمده است:
موفقيت يا عدم موفقيت در ورزش حاصل يك كار جمعي و گروهي بوده و حمايت و پشتيباني يك جمع را مي‌طلبد؛ چيزي كه هيچ وقت در يكسال گذشته در جودو شاهد آن نبوديم.
درست در بدترين شرايط و بعد از تغيير رئيس فدراسيون و استعفاي سرمربي وقت تيم ملي به دليل اختلاف با سرپرست فدراسيون، از من خواستند مسئوليت سخت و دشوار هدايت اين تيم را تا المپيك 2012 برعهده بگيرم.
سرمربيگري يك تيم بي‌پشتوانه، بي‌انگيزه و خالي از مدال‌آوران سال‌هاي گذشته و در فاصله 10 روز مانده تا مسابقات آسيايي كه تنها يك مدال برنز در آنجا حاصل شد. در آن زمان به دفعات اعلام كردم كه اين تيم ملي حداقل تا گوانگجو نياز به كار دارد.
قبل از مسابقات جهاني هلند، حادثه سقوط هواپيماي مسافربري و جان باختن اعضاي تيم ملي نوجوانان رخ داد كه كل جودوي ايران را در شوكي عميق فرو برد، به نحوي كه تا مدت ها هيچكس علاقه‌اي به تمرين جودو نداشت.
در مسابقات جهاني هلند يك مقام پنجمي با 3 شركت‌كننده حاصل شد و اوايل آبان پس از مسابقات غرب آسيا، 4 ماه اردوهاي تيم ملي به دليل نبود بودجه تعطيل شد و فرصت حضور در مسابقات و اردوهاي داخلي و خارجي كه پيش‌بيني كرده بوديم، از دست رفت.
در آن روزها تمامي حواس جودو ما معطوف به جنگ و دعواهاي مدعيان پست رياست فدراسيون جودو شده بود كه لطمه آن فقط و فقط متوجه تيم ملي شد.
با شروع تمرينات از اوايل سال جديد هيچ فرصتي براي آماده‌سازي تيمي كه 4 ماه رها شده بود، فراهم نشد و نفرات باتجربه يا مصدوم بودند يا آمادگي لازم براي شركت در مسابقات سنگين را نداشتند. كجا بود اين خردجمعي و همبستگي كه اينك از آن دم مي‌زنند؟ و اين كميته فني دلسوز و كارآمد چه كمكي در اين مدت به تيم ملي كرد؟
كدام مسئول از فدراسيون و كميته فني يكبار سر تمرين تيم ملي آمد تا باعث ايجاد در روحيه در تيم ملي نشود؟
يكسال هيچكس كمك و حمايتي از تيم ملي نكرد و در پايان من شدم مقصر در تمامي مشكلات جودو و تعطيلي اردوها. نتايج ضعيف تونس از قبل قابل پيش‌بيني بود و به نظرم افرادي كه تازه به فكر كمك به جودو افتادند، يكسال دير به اين باور رسيدند.
در فاصله اين چند روز مي‌خواستم بيشتر از نظرات اهالي جودو بهره‌مند باشم.
در پايان كناره‌گيري خود را از تيم ملي جودو اعلام مي‌دارم و براي جودوي ايران آرزوي موفقيت مي‌كنم...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
آندومتریوز چگونه با گانودرما درمان می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به دليل مصدوميت ستاره تيم ممفيس...



 

 

 

به دليل مصدوميت ستاره تيم ممفيس...

 

به دليل مصدوميت

بازيكن هم پست حدادي 8 بازي پاياني ممفيس را از دست داد

ستاره تيم ممفيس و هم پستي حامد حدادي 8 بازي پاياني اين تيم را از دست داد.

مارك گسول، يكي از بازيكنان تاثيرگذار ممفيس و هم پستي حامد حدادي در اين تيم به دليل مصدوميت از ناحيه عضله گردن 8 بازي پاياني اين تيم را در ليگ بسكتبال NBA از دست داد.
اين بازيكن كه در ديدار ممفيس مقابل دنور ناگتس آسيب ديده بود، روز پنج‌شنبه در بازي برابر دالاس ماوريكس مصدوميتش تشديد شد و به گفته پزشكان وي 8 بازي پايان فصل را از دست داد.
مارك گسول يكي از اركان اصلي تيم ملي اسپانيا در جام جهاني 2010 تركيه محسوب مي‌شود.
حدادي كه در ديدار هفته گذشته اين تيم نيمكت نشين بود، در بازي امروز 15 دقيقه براي تيم خود به ميدان رفت و 3 امتياز را كسب كرد.
ممفيس امروز 107 بر 96 نيواورلآن را شكست داد.