ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ميراسماعيلي: كدورت‌ها به جودو لطمه مي‌زند



 

 

ميراسماعيلي: كدورت‌ها به جودو لطمه مي‌زند

 

بعد از نشست شب‌گذشته با اميني

ميراسماعيلي: كدورت‌ها به جودو لطمه مي‌زند

قهرمان 2 دوره جودو جهان گفت: ادامه كدورت‌ها در خانواده جودو، به اين رشته لطمه مي‌زند.

آرش ميراسماعيلي در گفت و گو با خبرنگار از نشست شب گذشته خود با عليرضا اميني، رئيس فدراسيون جودو خبر داد و افزود: با توجه به اتفاقات گذشته يك سري كدورت ميان من و اميني وجود داشت كه در جلسه شب گذشته بيشتر به رفع آنها پرداختيم.
وي درباره نشست امروز خود با اميني اظهار داشت: قرار بود در ادامه مذاكرات، امروز جلسه ديگري با رئيس فدراسيون داشته باشم كه به دليل بيماري به روز شنبه موكول شد. بايد ساعت 6 صبح امروز راهي خرم آباد مي شدم كه آن هم لغو شد.
سرمربي سابق تيم ملي خاطرنشان ساخت: من جزو اين خانواده هستم و براي اعتلاي جودو ايران هرچه لازم باشد، انجام خواهم داد. اين كدورت ها به ضرر جودو تمام خواهد شد.
قهرمان جهان تاكيد كرد: بايد دست به دست دهيم تا جودو از اين حالت خارج شود، با تمام وجود و نيتي پاك در هرجايي كه لازم باشد به اين رشته كمك مي كنم.
وي درباره توافقات انجام شده با اميني گفت: درباره مسائل فني و ادامه همكاري ها شنبه مذاكره خواهيم كرد...../تحلیل :فارس


ویدیو مرتبط :
اختلافات به اتحاد ملی لطمه می زند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیچگاه صحبت از حضور در کادر فنی پرسپولیس نکردم/ تغییر سرمربی فقط به پرسپولیس لطمه می‌زند



اخبار,اخبارورزشی,استیلی

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی اگر سرمربی جدیدی در تیم حاضر شود فقط به تیم لطمه می‌زند.

 حمید استیلی در خصوص وضعیت طلبش از راه‌آهن اظهار داشت: من روز گذشته به گروهی که از وزارت ورزش آمده بودند لیست پرداختی به بازیکنان را تحویل دادم. حالا منتظر هستیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم راه‌آهن بتواند در لیگ بماند. کاظمی از مربیان خوب است که در ابتدا هم توانست پدیده را شکست دهد. من به خاطر بازیکنان که همه آنها را خودم به راه‌آهن آوردم نگران هستم و امیدوارم مشکلات‌شان حل شود. بازیکنان فوق‌العاده خوبی در راه‌آهن هستند که در صورت حمایت می‌توانند استعداد‌شان را شکوفا کنند. من هم هرگونه کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ برتر در بازی مقابل پدیده و صبا هم نسبتا بهتر بازی کرد. در بازی با قطر هم در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشت. بازیکن برزیلی پرسپولیس مکمل خوبی برای محمد نوری شده و یکی از دلایلی که پرسپولیس می‌تواند عملکرد خوبی در خط حمله داشته باشد حضور بابک حاتمی در دفاع راست است که هم در خط دفاع و هم هنگام نفوذ عملکرد خوبی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: نور‌اللهی هم در اکثر درگیری‌های میانه زمین حضور داشت و عملکرد بسیار خوبی را انجام داد. مهدی طارمی، عالیشاه و هادی نوروزی هم در خط حمله به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند. پاس گل دوم طارمی هم فوق‌العاده بود و محمد نوری هم به عنوان هافبک دفاعی واقعا در نقش یک لیدر و کاپیتان ظاهر شد. پرسپولیس 3 گل به ثمر رساند و دو گل دیگر هم می‌توانست بزند. این برد را به هواداران، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه هم چنین شرایطی وجود داشته باشد. برای همه ایرانی‌ها افتخار است که به تیم قطری 3 گل زدیم.

استیلی یادآور شد: پرسپولیس قطعا در لیگ برتر هم نتایج بهتری خواهد گرفت. البته نباید فراموش کنیم که این هنوز اولین بازی آنها در لیگ قهرمانان آسیاست و این مسئله مستلزم حمایت از بازیکنان و کادر فنی است تا بتوانند موفقیت‌هایشان ادامه داشته باشد. بازیکنان از لحاظ روحی هم‌اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و امیدواریم بتوانند در ادامه هم موفق باشند.

وی در مورد صحبت‌هایی که در خصوص تغییر کادر فنی مطرح می‌شود گفت: این صحبت‌ها روی بازیکنان، کادر فنی و حتی هواداران تاثیر می‌گذارد. اگر روز گذشته پرسپولیس گل نمی‌زد درخشان بسیار اذیت می‌شد. خیلی مهم است که از سرمربی حمایت شود. هر مربی‌ای که هم‌اکنون بیاید بهانه می‌آورد که من بازیکنان را جذب نکرده‌ام. هم‌اکنون شرایط پرسپولیس خوب است و فقط احتیاج به حمایت و آرامش دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه گفته به پرسپولیس بازخواهد گشت تصریح کرد: من به هیچ عنوان صحبت از حضور در کادر فنی نکردم. با نژاد‌فلاح که صحبت کردم گفتم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم نه در قالب پست و مقام بلکه حاضر به کمک و همکاری خواهم بود. برخی‌ها بد متوجه شده‌اند و سوءتفاهم شده است که من صحبت از کادر فنی کرده‌ام اما به هیچ عنوان این مسئله نبوده است و معتقدم تغییر سرمربی دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند. همیشه تغییرات به نفع نیست و هم‌اکنون اگر این امر صورت بگیرد فقط به پرسپولیس لطمه می‌زند.

استیلی در خصوص پیراهنی که برای موزه فیفا ارسال کرده و اینکه در گذشته این پیراهن چندین بار به جاهای مختلف اهدا شده بود گفت: این پیراهن دست مادر من بود و در قبال آن پولی دریافت نکرده‌ام که بخواهم هم‌اکنون به خاطر این مسئله این کار را انجام دهم. عواید این مسئله به بیماران سرطانی می‌رسد که به همین دلیل من هم در این زمینه اقدام کردم.

اخبار ورزشی  -  فارس