ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موفق‌ترین تیم نقل و انتقالات/ یک تیم و یک دو جین ستاره!



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امسال و به یمن حضور بازیکنان سرباز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

با اضافه شدن بختیار رحمانی به تمرینات این تیم، حالا آنها یک دو جین ستاره در ترکیب خود دارند. شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، علی حمودی و سینا عشوری هرکدام وزنه‌های تیم خود بودند که چند نفر از آن ها امسال و چند نفر از سال گذشته به این تیم اضافه شدند (که البته فرصت بازی پیدا نکردند).

تراکتورسازی حالا یک تیم قدرتمند و جوان است. هواداران این تیم بی شک روزهای خوبی را پشت سر می گذارند؛ کلی ستاره و یک مربی که محبوب همه تی تی هاست. آیا آن‌ها می‌توانند قهرمان نشوند؟

 

اخبار  ورزشی  -  بانک ورزش 


ویدیو مرتبط :
عملكرد تیم های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم‌های تهرانی/ استقلال صفر - پرسپولیس



آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم‌های تهرانی/ استقلال صفر - پرسپولیس 15

دبیر هیات فوتبال استان تهران پرسپولیس را پرکارترین باشگاه پایتخت در فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر خواند و گفت: هنوز سه باشگاه استقلال، راه آهن و پیکان برای ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام نکرده‌اند.

 

رضا عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از بین پنج باشگاه تهرانی استقلال، پرسپولیس، پیکان، راه آهن و نفت تنها دو باشگاه پرسپولیس و نفت برای ثبت قرارداد بازیکنان خود به هیات فوتبال استان تهران آمده‌اند.

 

وی پرسپولیس را در بحث نقل و انتقالات و ثبت قراردادها فعال‌تر از دیگر تیم‌های پایتخت خواند و گفت: ما در هیات فوتبال استان تهران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 15 در روزهای فرد و 19 در روزهای زوج در خدمت باشگاه‌های تهرانی هستیم تا برای ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان خود به هیات فوتبال مراجعه کنند.

 

دبیر هیات فوتبال استان تهران با یادآوری اینکه 17 تیرماه آخرین فرصت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌های استقلال، راه آهن و پیکان برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال مراجعه نکرده‌اند، در روزهای پیش رو ترافیک کاری زیادی خواهیم داشت.

 

عابدینی با اشاره به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: تا به امروز در دفتر هیات فوتبال استان تهران قرارداد محمد قاضی (دو فصل)، مهرداد پولادی (دو فصل)، شهاب گردان (یک فصل)، جواد کاظمیان (یک فصل)، محسن بنگر (یک فصل)، سیدجلال حسینی (یک فصل)، حسین ماهینی (دو فصل)، غلامرضا رضایی (دو فصل)، محمدرضا خانزاد (سه فصل)، حمیدرضا علی عسگر (دو فصل)، افشین اسماعیل‌زاده (سه فصل)، محمد نوری (یک فصل)، هادی نوروزی (دو فصل)، سامان آقازمانی (سه فصل) و علیرضا نورمحمدی (یک فصل) از باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده است.

 

وی همچنین در خصوص نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران خاطر نشان کرد: همچنین از باشگاه نفت تهران قرارداد مرتضی پورعلی گنجی (دو فصل) و علیرضا بیرانوند (دو فصل) به عنوان بازیکن و منصور ابراهیم‌زاده و کریم قنبری (هر کدام یک فصل) به عنوان مربی در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است..../مهر