ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: شما را فراموش نمی‌كنم



 

 

 

 

مورینیو: شما را فراموش نمی‌كنم


سرمربی پرتغالی رئال مادرید با حضور درکمپ تمرین تیم سوم رئال،از بازیکنان خواست امید خود را برای حضور در تیم اصلی از دست ندهند.

خوزه مورینیو در جمع بازیکنان جوان تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید C گفت: نباید تصور کنید که شما را فراموش می‌کنم. حداقل 5 آنالیزور گمنام، تمام تمرینات و بازی‌های شما را زیر ذره بین دارند. شب‌هایی که مرا در برنابئو می‌بینید و تعجب می‌کنید که چرا به خانه‌ام نمی‌روم، مشغول بررسی تحلیل آنها هستم.

وی ادامه داد: تیم سوم رئال مادرید برای من هم معنی حضور بیش از 20 بازیکن بزرگ است. مطمئن باشید که شما آینده رئال مادرید را می‌سازید.

این مربی پرتغالی گفت: من هم یک روز از رئال مادرید می‌روم؛ اما با معرفی شما به تیم اصلی، کاری می‌کنم که بار دیگر ماجرای مرده بومی گرایی در مادرید زنده شود.


ویدیو مرتبط :
واکنش های فراموش نشدنی زوج فراموش ناشدنی سینمای کمدی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌كنم



 

مسی: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌كنم

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا رای خود به اداره آمار و ارقام فیفا را فاش کرد و گفت: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌کنم.

دو روز پیش مورینیو به عنوان بهترین مربی جهان با رای بیش از 400 بازیکن برتر فوتبال جهان و 30 مربی آکادمیک تحت قرارداد فیفا انتخاب شد و گواردیولا در رتبه دوم قرار گرفت.

لیونل مسی در مصاحبه‌ای که با سایت رسمی فیفا داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت: مشخصا انتخاب من گواردیولا بود اما اعتراف می‌کنم که برای شخصیت عجیب مورینیو احترام خاصی قایلم و او را یکی از بهترین مربیان جهان می‌دانم.